• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Checheche. Podívej se jestli máš věc, která se jmenuje Wind Tamer ,)
    SITH
    SITH --- ---
    co je to ten Yellow wind sage za nesmysl?
    SITH
    SITH --- ---
    Oceňuji, že po X hodinách hraní a interakcí s neustálou invisible wall, mi hra nabídne první most, kde žádná wall není a lze z něj spadnout, a stojí na ni frajer, který z mostu schodit nejde, ale on mne schodit může. Zasmál jsem se, díky
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Chm. Co jsem v tech ruznych PS5 / Trophy Hunters / Dark Souls / Wukong skupinach na fcb, tak tam lidi a Souls veterani co to zplatinovali chrlí na opicaka po NG++ superlativy. Solidni.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: ok, tak ten vedlejší quest s Man in Stone jsem měl dávno hotový, jen jsem si ve shrine neuměl přepnout transformaci, takže hurá na tygříka :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: hele ten ohnívák se taky hodil. predpokladal sem, ze prave na zvirata bude nejefektivnejsi. ale zvirata sou tam vlastne skoro furt :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: tu rozhodne potrebujes a budes potrebovat.

    Black Myth: Wukong: How to Get the Azure Dust Transformation Spell – Man in Stone & Mother of Stone
    https://youtu.be/IxSAl7w5Te4?si=RqQIqEjkpjao4NMe
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: proměna do chodícího šutru? tak to jsem nějak propásl, prověřím. Asi to bude lepší než čokl s ohnivým kopím. A díky za tip s tím armorem, nečekal jsem že krev se bere jako voda :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: jinal jsem to psal i Terzovi - mrkni do popisku jednoho brneni, ktery ma buff pro boj ve vode. Tady v tom pripade rceni, ze krev neni voda neplati a krev bere jako tekutinu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: No pekne. Takze za vodopadem na navsteve u Fubana jsi uz byl. Vyborne. Kocka je mrcha. Kazdopadne smash jedu od zacatku a zatim jsem nemusel menit. Kazdopadne u tygra jsem ho pouzival jemu primo u tela. Zkousel jsem u nej i ten treti styl, kdy jsem si drzel distanc, ale to me potom vzdycky smetl. Smash, vytunena stamina, pan s velkou hlavou coby spirit, znehybneni coby kouzlo a promena do chodiciho sutru byla nejlepsi kombinace. Tygr byl za pul hodinky dole.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: v druhé kapitole si konečně užívám více prostoru oproti té první, která byla velmi lineární. Pozoroval jsem boj dvou kamenů a s úspěchem dorazil toho vítěze. Navštívil jsem vodopád, jak ten z vody tak i ten z písku a nyní si užívám tu oranžovou kočičku co ráda krev místo mlíčka. A tam opět panic rolluju a dostávam do kožichu. Taktiku mám okoukanou, její pattern mám už okoukaný, takže to do neděle dám. Jen teda jedu smash stance a nevím, zda je to pro můj styl ideální
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Tak co jak pokracujes. Druhou kapitolu mas za sebou?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: je prdel, ze je tam v jednom skillu v tom smash stylu schovany i parry, tak neni nutny porad jenom metat kotrmelce. Je s tim celkem sranda.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: hidden boss byl, přišel jsem si k němu sám a udělalo mi to radost.

    Jsem rád že tunelovitá lineárnost ustoupila v chapter2 a už se tu dá i zabloudit.

    Miluju tu hudbu, atmosféru a souboje.

    Stejně jako u ER je třeba párkrát umřít, naučit se pattern a pak si jen zazvonit na meditační bubínek a nedělat panic rolly a úspěch se dostaví.

    A zítra si budu celý den prozpěvovat toto...

    Black Myth Wukong | "Headless Monk" - Resonant Waves Profound (Cover)
    https://youtu.be/zglA8qMx9nM?feature=shared
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Btw co kapitola to skrytej boss, kterej ti většinou dá nějakou poměrně šikovnou věc, tak klidně sem tam mrkni na YouTube. Jsou tam poschovavany naprosto kouzelný bossfighty a situace. Jinak jsem na konci třetí kapitoly a bez pocitu rouhání muzu říct, ze ohledně fantazie, designu potvor a jejich prezentace má From Software konkurenci, která si u toho netrhne ostudu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Pěkná práce. Jinak ony se ty mapy postupně otevřou a někteří ti random hajzlici postupně dokážou zatopil.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: medvěd šel na snad na dvacatý pokus, konec chapter 1 a naprosto si užívám ty mezi chapter animace
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Jaká kapitola? První?
    SITH
    SITH --- ---
    tak Wukong dobry, nadherny, atmosfericky, ale dost linearni a vicemene je to o boji jednoho bosse za druhym, kde je vypln par low hp enemies. Ale rozciluju se u toho stejne jako u ER. Stejny emoce jako kdyz jsem na dle me vysokym levelu prisel k Morgottovi a tam jsem svoje ambice odlozil k ledu
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: no ten obrázek z redditu cos poslal to dost vyjasnil.

    Jak totiž hraju na PC a mam myš a klávesnici, kouzla jsou fixně alokovaná na 1-4. Takže já mačkal 1 a chtěl dát stun, ale nic se nedělo. Tak čtu wiki, koukám na Yt zda tam není nějaký trik a pak mi to dojde... Přepnu z české na anglickou a hned jednička na klávesnici funguje jako jednička. Takže přesně jako v tom gifu = stun, light kombo, pak heavy a pak uhybam a čekám na cooldown. Pár bodů do HP a nějaké té stance a už to jde lépe. Stejně jako v ER nedělat panic roll ale počkat si a ono se to dostaví. Zatím dole ta bílá liško-pes a nyní medituji u mluvícího koně.
    AIAX
    AIAX --- ---
    FRIZER: Jako jasně, obvykle jsou lidi na jeho pozici diplomatičtější, přesně kvůli tomu, cos napsal.

    Ale já to za sebe neberu tak dramaticky. Já jsem dost radikální relativista, z mého pohledu žádné dobré ani špatné hry nejsou, všechno je čistě subjektivní. Že někdo někde něco zhejtí je mi stejně ukradené jako to, že někde něco získá cenu "Hra roku".

    Pro mě je obojí totálně irelevantní. Já mám vlastní oblíbence, vlastní hry, co s oblibou hejtuju, a vlastní hry roku/desetiletí/všech dob. Cizí lovy a hejty a žebříčky si přečtu rád, ale nic víc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam