• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: jinal jsem to psal i Terzovi - mrkni do popisku jednoho brneni, ktery ma buff pro boj ve vode. Tady v tom pripade rceni, ze krev neni voda neplati a krev bere jako tekutinu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: No pekne. Takze za vodopadem na navsteve u Fubana jsi uz byl. Vyborne. Kocka je mrcha. Kazdopadne smash jedu od zacatku a zatim jsem nemusel menit. Kazdopadne u tygra jsem ho pouzival jemu primo u tela. Zkousel jsem u nej i ten treti styl, kdy jsem si drzel distanc, ale to me potom vzdycky smetl. Smash, vytunena stamina, pan s velkou hlavou coby spirit, znehybneni coby kouzlo a promena do chodiciho sutru byla nejlepsi kombinace. Tygr byl za pul hodinky dole.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: v druhé kapitole si konečně užívám více prostoru oproti té první, která byla velmi lineární. Pozoroval jsem boj dvou kamenů a s úspěchem dorazil toho vítěze. Navštívil jsem vodopád, jak ten z vody tak i ten z písku a nyní si užívám tu oranžovou kočičku co ráda krev místo mlíčka. A tam opět panic rolluju a dostávam do kožichu. Taktiku mám okoukanou, její pattern mám už okoukaný, takže to do neděle dám. Jen teda jedu smash stance a nevím, zda je to pro můj styl ideální
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Tak co jak pokracujes. Druhou kapitolu mas za sebou?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: je prdel, ze je tam v jednom skillu v tom smash stylu schovany i parry, tak neni nutny porad jenom metat kotrmelce. Je s tim celkem sranda.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: hidden boss byl, přišel jsem si k němu sám a udělalo mi to radost.

    Jsem rád že tunelovitá lineárnost ustoupila v chapter2 a už se tu dá i zabloudit.

    Miluju tu hudbu, atmosféru a souboje.

    Stejně jako u ER je třeba párkrát umřít, naučit se pattern a pak si jen zazvonit na meditační bubínek a nedělat panic rolly a úspěch se dostaví.

    A zítra si budu celý den prozpěvovat toto...

    Black Myth Wukong | "Headless Monk" - Resonant Waves Profound (Cover)
    https://youtu.be/zglA8qMx9nM?feature=shared
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Btw co kapitola to skrytej boss, kterej ti většinou dá nějakou poměrně šikovnou věc, tak klidně sem tam mrkni na YouTube. Jsou tam poschovavany naprosto kouzelný bossfighty a situace. Jinak jsem na konci třetí kapitoly a bez pocitu rouhání muzu říct, ze ohledně fantazie, designu potvor a jejich prezentace má From Software konkurenci, která si u toho netrhne ostudu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Pěkná práce. Jinak ony se ty mapy postupně otevřou a někteří ti random hajzlici postupně dokážou zatopil.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: medvěd šel na snad na dvacatý pokus, konec chapter 1 a naprosto si užívám ty mezi chapter animace
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Jaká kapitola? První?
    SITH
    SITH --- ---
    tak Wukong dobry, nadherny, atmosfericky, ale dost linearni a vicemene je to o boji jednoho bosse za druhym, kde je vypln par low hp enemies. Ale rozciluju se u toho stejne jako u ER. Stejny emoce jako kdyz jsem na dle me vysokym levelu prisel k Morgottovi a tam jsem svoje ambice odlozil k ledu
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: no ten obrázek z redditu cos poslal to dost vyjasnil.

    Jak totiž hraju na PC a mam myš a klávesnici, kouzla jsou fixně alokovaná na 1-4. Takže já mačkal 1 a chtěl dát stun, ale nic se nedělo. Tak čtu wiki, koukám na Yt zda tam není nějaký trik a pak mi to dojde... Přepnu z české na anglickou a hned jednička na klávesnici funguje jako jednička. Takže přesně jako v tom gifu = stun, light kombo, pak heavy a pak uhybam a čekám na cooldown. Pár bodů do HP a nějaké té stance a už to jde lépe. Stejně jako v ER nedělat panic roll ale počkat si a ono se to dostaví. Zatím dole ta bílá liško-pes a nyní medituji u mluvícího koně.
    AIAX
    AIAX --- ---
    FRIZER: Jako jasně, obvykle jsou lidi na jeho pozici diplomatičtější, přesně kvůli tomu, cos napsal.

    Ale já to za sebe neberu tak dramaticky. Já jsem dost radikální relativista, z mého pohledu žádné dobré ani špatné hry nejsou, všechno je čistě subjektivní. Že někdo někde něco zhejtí je mi stejně ukradené jako to, že někde něco získá cenu "Hra roku".

    Pro mě je obojí totálně irelevantní. Já mám vlastní oblíbence, vlastní hry, co s oblibou hejtuju, a vlastní hry roku/desetiletí/všech dob. Cizí lovy a hejty a žebříčky si přečtu rád, ale nic víc.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: Ten clanek je pry mnohem delsi...takhle vytrzene to nevyzniva dobre. Takovyhle rant na jakoukoliv hru muze napsat kdokoliv...objektivne to jsou hry s miliony fanousku a objektivne jsou vsechny kvalitni...to ze nebavi Vavru je smutne, ale to je tak vse. Podilel se na par docela dobrych her...diky za to...ale timhle tak akorat spoustu lidi nasere...ze si treba nekoupim KCD2 pri releasu, ale v nejaky masivni sleve, protoze takovyho kokota nebudu podporovat. Shazuje svym vystupovanim praci desitek lidi....a nikdo asi nema odvahu mu to rict. Nastesti jen na CZ scene, protoze jeho vystupovani mimo nas prostor neni kdovijake. Staci se podivat, jak treba pracuje jako hlavni hlava studia Swen Vincke...a to Vavrovi hry nesahaj Larianu po kotniky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: V jaký jsi kapitole?

    Jinak elementární tip:

    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/BlackMythWukong/s/w6Ya9L6X64
    SITH
    SITH --- ---
    Zatím dostávám s opičkou dost na hubu :-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Když už je Viktor Bocan inkognito na Nyxu, tak by nám mohl poslat v příštím rozhovoru u Modráka nějaký to skrytý znamení, anebo kódový slovo jako třeba: “You died”.
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jj vím. Ještě před pár lety jsem si říkal, že by bylo super, kdyby Viktor protlačil, že Warhorse udělá nějakou soulsovku, ale přes Dana by to asi neprošlo a navíc ten žánr je už stejně dost přesycený.

    Raději budu, když udělají zas něco unikátního, co nikde jinde nenajdeš, jako byla Mafia nebo KCD.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Ona je to vtipný hlavně v kontextu toho, jak jeho hlavní game designér Viktor všude blahořečí Dark Souls a Bloodborne :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jj, ten snad nemá jediný nudně opatrný, vyvážený názor :D

    V něčem s ním FAKT nesouhlasím (hejtit Thief a Half-Life? rouhání), naopak ohledně třeba Zeldy souhlasím naprosto. Už nejmíň deset let absolutně nechápu, co na tom kdo vidí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam