• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: kolik v tom mas vlastne ted hodin?
    SITH
    SITH --- ---
    chapter 6 začíná pomalu a jemně

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: ja si rikal, ze ty doubly mohli trochu rozmelnit do vice kapitol a ne je vsechny narvat do jedny, ale osvezeni to bylo
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak teda true ending je pro fans seriálu povinnost. Za tu krev, pot a slzy to stojí. Zrovna mi dojely titulky. Krása.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Už jsi potkal železnou kouli 2.0 tipuju
    SITH
    SITH --- ---
    Musím říct že ten koncept duo-bossů v Chapter5 Wukong je skvělý a taková čerstvá zábava. Moc se mi to líbí.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX: On je ten Erlang nepovinnej boss pro true ending, tak pokud to není nutný, nemusí se k němu vůbec chodit, ale jde spíš o to, že má sice jeden healthbar, ale na něm má 4x fázovej štít a ten se dost těžko sundává. Celý je to potom o nastavení buildu a naučení se fází. Pak to je celkem přehledný. Malenii jsem měl překvapivě tak za dvě hodiny dole bez mimika myslím? Už si to přesně nepamatuju. Radahn šel tak v pre-nerf časech celkem rychle. Naraz do zdi jsem mel akorát u Fire Gianta. Tam jsem se sekl u druhy fáze díky tý hrozný kameře.

    Erlang mi připomněl nejvíc asi tak Artoria na steroidech z Dark Souls DLC, kterej se ještě navíc naučil vykouzlit obří sekeru, zvířata, déšť čepelí a tak vůbec haha.
    AIAX
    AIAX --- ---
    NAGASAWA: Až tak? Hele abych měl představu, jaké je porovnání takového Erlanga třeba se Sword Saintem, Malenií nebo pre-nerf Radahnem? Jak dlouho jsi mastil tyhle?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Erlang z Wukonga je dole. Kazdopadne to stalo za to. První boss ze všech souls her kde jsem byl po sobě tři večery.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BOBESH: A pritom...

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: voni tam vsici koukaj jen na toho Takeshiho! :))
    SITH
    SITH --- ---
    vynálezavost vývojárů Wukonga nemohu nevychválit

    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: dobrej dancing je i v Thymesii, btw
    ENDER
    ENDER --- ---
    AIAX: Jeste me teda sere to omezeni na roll, ze v okamziku kdy mas lock nejdriv uskocis a teprve pak roll kdyz mas double roll...
    AIAX
    AIAX --- ---
    ENDER: Přesně, proto je pro mě nejlepší combat pořád v Sekiru, kde ten tanec je dokonalý. I když i tam je občas nějaký "trick" úder, ale nenajdeš tam věci typu "boss drží sekyru nad hlavou půl hodiny, zatímco tě nahání po aréně, a jakmile tě dožene, praští tě během nanosekundy".
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    ENDER
    ENDER --- ---
    AIAX: Jj, samozrejme chybejci rytmus v combatu je hroznej pain a nepochopeni podstaty zabavy souls her.
    Me bavi kdyz je to tanec..
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    Ja som sa vcera na chvilku dostal k SOTE, dal som plesnivu slnecnicu, nahodneho Ghostflame Dragona a aj Messmera. Messmer mrstny a vceku zabavny. Po nom som zistil, ze ma Grace taha na lavu stranu mapy, pricom mam skoro celu pravu stranu mapy neobjavenu, takze sa vyberiem tam a pokukam, co sa deje. Tymto stylom to mam do roka dohrane....
    AIAX
    AIAX --- ---
    NJORL: Dají se všichni udělat bez granátů, ale jak píšeš, je to očistec. LoP mě docela bavilo, ale hrozně mě sralo, jak velká většina úderů a výpadů je zpožděná, zbrzděná nebo jinak vychcaná, aby tě prostě mobáci a bosáci načapali, nachytali, ha há, to jsi nečekal, co?

    Jasně, tohle bylo už v DS3 a ještě víc v ER, ale ne až tak . V LoP je tohle snad 90% combatu. Hra je fantastická stylově, graficky, animačně, ale v tomhle se podle mě projevil nedostatek zkušeností toho studia. Snad to do DLC nebo do dvojky vyžehlí.
    ENDER
    ENDER --- ---
    NJORL: Ok, ja to nakonec zabil celkem s prehledem se summonem. Ale to bylo zase lehky. Jak je ta hra skvela, tak ty bossfighty mi prijdou nedoladeny...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam