• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    _KOFILA_: podle mě je užitečný přemýšlet o tom, jak vyvíjejí produkty. V minulosti děláli platform konverze a remastery Demon’s a Dark Souls a externí firmy. To jim sežere část zisku, tak logicky chtěli mít cross-platform engine.

    AC6 a ER, Nightreign jsou stejný cross-platform engine. AC 6 a ER měli colloseum fights pro víc hráčů, Nightreign byl experiment s 30 minutovým seamless multiplayer, který fromsoftware engine. Duskblood je imho investice do rozšíření podpory pro Switch 2. Nevím jestli to bude exkluzivita, ale myslím že pro FS je OK podpořit Switch 2 sales, tím že nebudou komunikovat plány na jiné platformy. Switch 2 je imho dobry trh na souls games, je tam menší konkurence a existují switch only owners. Klidně můžou udělat release ER+AC6 na switch 2. No a hlavně je vidět, že hru po hře zlepšují multiplayer a učí se design. Nejdál v tom byl Nightreign a Duskbloods bude další krok vpřed, počítám s kontinuálním dobrodružství. Ale kdo ví co připraví.

    No a podle mě mají kapacitu na další hru vedle Duskbloods, protože tituli vznikal i doteď paralelně. Nemyslím, že se vzdálí fighting mechanikám. Takže čekám něco 2027/28 spíš už 27. Možná tam ještě narvou DLC pro AC6. A nečekám další expanzi ER. Takže bych tipoval revival něco z jejich IP nebo novou franchise.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    nevnímám to ale katastrofálně... elden ring musel přijít... po třech dílech DS, na kterých je vidět jak se nafukují, musel přijít grál současné produkce – sprosté prázdné slovo "open world"... ale i kdyby ted dělali jen openworldy, přejí se to... všem... ten můj povzdech je skutečnost, která je ložená: open worldy, coop pve battle royale... chci víc! mám pocit, že když mají tak velkou fanouškovskou základnu, že mohou experimentovat... hříčkovat... to mi přijde škoda, že bych rád viděl narážení do zdi (mantinelů) a rozsegmenované nápady, než všechny assety v jedné hromadě s torrentem...

    ale tak uvidíme co vydají na tom nintendu, no...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: to je jenom slovíčkaření, ale viděl jsem to stejně, taky mam radši semi-open propletenec... a pokud už nebude u FS vycházet ekvivalent DS1/3, vezmu to prostě jako součást historie a budu se k tomu sem tam vracet... mezitim ale bude pořeba na to vždycky trochu zapomenout :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    _KOFILA_: Sice souhlas, že otevřený svět se k soulsovkám nehodí, ale jinak mi to přijde jako úplně stejný typ povzdechu o starých dobrých časech.

    Ono je totiž docela dobře možné, že jelikož se Elden Ringu prodalo bžedesát bžilionů kopií, tak odteďka budou všechny fromsoftky už jen otevřený svět. I potom bych je samozřejmě kupoval a hrál, ale v jednom kuse bych si na to stěžoval na sítích.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: ty už po té vlčí mlze "ať ti vrátí starej dobrej FS" nevíš že to nebyl brek ale povzdech jak formatu sols-like sluší sevřený promyšlený level design, a ne letiště pro dobrodruhy...

    tak jen abys nezapomněl o čem tenkrát ta debata byla, ty brečel...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: nejvíc jsi tady brečel ty, když vyšel Elden Ring s koníčkama, co si tak pamatuju. :D
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Hlavně tady prosím nebrečte, že svět není jako dřív a dřív když dělal FS single player hry byl lepší...

    Sledujete ten čínskej Wochang? Jak umí ukrást vše co funguje a spojit to dohromady... Vlastně jsem po 10 hodinách příjemně překvapen... Jednak samotným combatem (krásně se ty pohyby pojí když bojujete s více nepřáteli), ale hlavně stromem dovedností a jednoduchým resetováním skillů tak, že si najdete svou oblíbenou zbraň... A má to konečně, oproti Lies of Pi odezvu když mlátíte do nepřátel, nepřipadáte si, že by tam mohl být vzduch a nic by se nestalo :)
    Jinak ten UE5 je na blitíčko, nemá to vůbec žádné čaro, jen hyperrealismus...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tak FromSoftware patří převážně Kadakawa, pokud experimentují, tak si Myazaki musí dát pozor, aby v tom neutopili moc peněz, i když jsou slušná cash cow pro své majitele, tak obhájit si hru s velkými náklady a malými prodeji může taky znamenat zpochybnění jeho pozice. Úspěch Nightreign taky znamenal, že si tam lidi můžou vyzkoušet vést vývoje hry. Až někdo udělá u FromSoftware úspěšnou hru, do který se zariskují investici do assetů (nemusí jít jen o bosse, ale ten environment je drahý), tak je to teprve bude úspěch. Teď nevím jak hodně bude Myazaki formovat Duskborn, ale tipuji že dost a jo mám taky pocit že mají kapacitu na další paralelní vývoj titulu. Ale myslím, že Myazaki nechce ustrnout na dojné krávě, ale nějak to posouvat a ten multiplayer je logická cesta, nicméně má nápady i u single her,

    Owner
    Kadokawa Corporation (70%)
    Sixjoy Hong Kong (16%)
    Sony Interactive Entertainment (14%)
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Já taky, ale musíme si přiznat, že Nightreign udělal mnohem větší díru do světa, než jsme čekali. Prodali pět milionů kopií a furt to hrajou desítky tisíc lidí. A přitom je to jen smontované z náhradních dílů Elden Ringu. Ve srovnání s ER musel ten vývoj stát pár buráků a hra určitě vydělala strašlivý ranec.

    A vzhledem k tomu, jak obří je Nintendo fandom a jak jsou nintenďáci schopni koupit cokoli za jakoukoli cenu, Duskbloods se určitě taky neztratí.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Přesně tak....

    I’m still hoping FromSoftware returns to single-player-focused roots | Polygon
    https://www.polygon.com/gaming/615490/from-software-multiplayer-single-player
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Udelat si z mrtvyho bosse most pres prurvu je tak cooool
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Wuchan: Covid Feathers
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    wuend
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    BOBESH: wuchang tam, všude – kam se podívám...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    pac hraju taky vopici semtam, tak mi ten wuchang prijde ze z nej vychazi. Jasne je to cely predelany ale pohyb, nektere assety a utoky bossů jsou dost podobne.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Wuchang sem?
    WUCHANG: Fallen Feathers Review - A Souls-like that (Mostly) Soars
    https://www.youtube.com/watch?v=ba9D07NtBjA
    STARF
    STARF --- ---
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Ehm...Poslední tretina treti kapitoly solidne prituhuje...a yellowbro mi dává cocku
    SNOO
    SNOO --- ---
    PHOW_SAATCH: jojo jak rikas - klasika, mam tuhle exp pravidelne - casto. Ja bych dal ruku do vohne ze to je fakt feature

    Cejtim se pak kolikrat ochuzene, kdyz se mi povede dat bosse na prvni pokus, protoze si rikam ze sem urcite prisel o zabavu, ze ty dalsi pokusy by vlastne byli teprve ten real boss fight

    Jinak kolik zbejva - nechci ti to kazit nejakejma konretnima cislama, ale urcite skrz herni dobu a pribehove , ze uz se chylis… ale vic nez jeden jeste jo :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam