• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: protoze ti hraci co hraji 3 hodiny tydne plati uplne stejne jako magori co u toho sedi 5+ hodin denne a je jich mnohem, mnohem vic?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: endgame v mmo = raid/pvp arena ...tedy věci, které vyžadují čas a dedikaci...

    proč designovat nějaký komplikovaný systém pro hráče, kteří budou trávit s tou postavičkou 3 hodiny týdně? Raidy pro casual hráče? jedině tak nějaká těžká série kvestů (to bylo jedno z mála pozitiv swtoru - kvestové linie se seeker droidem/binooculawhatever byly snad ty nejlepší, které jsem měl kdy z pozice hráče možnost okusit
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ZACK: proc by je endgame content nezajimal?
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: Casualy bych do toho netahal, ty endgame content nezajima. To, ze je nekdo v guilde, kde je 15 lidi, z nej nedela casuala.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MESHCA: mno a kdyz ne 40 man raidy, jakej tam bude pro "casualy" endgame PvE content?

    JETELICEK: pocet lidi by se taky mel odvijet podle poctu class ve hre, treba wow 10man raiding mi vadilo, ze bylo idealni aby tam byl od kazde classy jeden. Ve chvili kdy tam mas tri paladiny treba, tak se ochuzujes o spoustu dulezitych mechanik jinych class.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: proto jedno z mála řešení vidím v aliancích, tak jako tomu bylo například v lineage2
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Tady jde o to, ze do raidu by radi i lide v mensich guildach, ale budou mit smulu.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: V tom, pripade jsi stastny clovek. Nebot Adventure pro 5 lidi, dungeony pro 5 lidi a Heroic dungeony pro 5 lidi, jsou ohlasene. Dale raid pro 20 lidi a raid 40 lidi = HC raid pro guildy. Az uvidim GMko poptam se na heroic verze adventure, protoze jsem premyslela nad tim, ze takova informace nepadla ani se na to nikdo jeste nezeptal (pokud vim).
    AVATAR: Kdyz to vezmem kolem a kolem, tak kdokoliv muze chodit jakoukoliv instanci (smerem dolu), protoze group leader ma volbu, jak adventure tak dungeony, scalnout na jejich(dugeonu a adventur) prisluny lvl nebo nechat hrace se soucasnymi lvly nebo pustit heroic verzi. Nicmene to jsi asi nemyslel.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: aneb neoponuju ti ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: Hele kdyby to melo byt tak, jak bych si pral ja, tak by mohl chodit kazdej jakoukoli instaci by chtel, protoze by se obtiznost a drop prizpusobovaly podle levlu equipu grupy a mohl by sis klidne silu +- balancovat, aby to byla opravdu HC vyzva. Opravdu nechapu, proc WoW tolik skvelyho contentu zabiji (nebo teda zabijela, kdyz jsem to hraval ja), kdyz jde jen o silu nepratel, aby to byla vyzva.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    To osobne povazuju za dulezity. aby tam byly casual dungu pro 5 lidi, tezsi dungy pro 5 lidi a ruzny ruzne tezky veci pro vetsi pocet lidi. a idelane nakonec nejaky super tezky vyzvy co budou davat jen HC raid guildy.
    Aby tam mel kazdej nejakou vyzvu...
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    AVATAR: Vsak ty muzes behat dungeony a adventure, ktere jsou pve pro 5 hracu. A my raid blazni budeme mit jeste raidy 25 a 40 man. Nidko te nenuti do raidu lezt. To, ze ja nevyhledavam pvp content, preci neznamena, ze budu zbrojit, aby pvp ze hry vyskrtli.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    mno líbí se mi, s čím teď přišel blizzard a to jsou ty flexible raidy, které se scalují podle toho, kolik tam přijde lidí (jasně, že minimální počet nebude 5 lidí)

    osobně jsem raidoval 25 i 10 ve wow (a 16 a 8k ve swtor) a těch cca 16 lidí je pro mne fakt strop, pokud navíc chceš progresovat nějaký hc/nightmare content, musíš se s těma lidma dobře sehrát a to nejde, pokud je tam pořád nějaká fluktuace..nehledě na to, že v menším raidu udržíš líp morálku a poctivý kamaradenschaft
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JULIAN: popripade delat petkovy instance, kde se I HC fight grupa nauci behem vecera a ne tydnu :D
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    no kuci faktem je, ze bud to bude trapne lehke a bude to zerg kterej bude stat na wowkem lety proverene mechanice "don't stand in fire telegraphs!" a pak to bude o tom nahnat bandu lidi ve spravnem pomeru dohromady a naucit je zakladni prehled o okoli, tj nic pro nejaky "progress", nebo to bude fakt tezke a pak se to bude potykat s omezenim nejhorsiho hrace - at uz jde o cekani ci taktiku. A to povede k nenavisti tech lepsich hracu vuci tem horsim a to je cesta do pekel
    POMPO
    POMPO --- ---
    REFLEX:
    To j epotreba brat tak, ze to byly jedny z prvnich "Raidu". Dneska uz by vyvoj vyzadoval lepsi...
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    je pravda ze ty bossove v lineage byly lehky, stacilo do nej jen rezat :DD takze i kdyz tam bylo hodne lidi nemuselo se vubec nic organizovat :D
    ZACK
    ZACK --- ---
    REFLEX: Neni, muselo to ustoupit vetsi pristupnosti, s takhle velkou skupinou mas jen dve moznosti, bud to bude content jen pro velke a dobre organizovane guildy nebo souboje tak nekomplikovany, ze nevadi, ze tam beha 40 bezhlavych kurat. Jako lidi na to nostalgicky vzpominaj, ale to i na filmy s Van Dammem, ze jo. Mne to nechybi, na tupy zergovani jsou idealni world bossove, cokoliv vetsiho jak 10 lidi bez smysluplne organizace a vedeni znamena hodiny potupneho umirani a nulove zabavy. Imho.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    REFLEX: ve videich to vypada skvele, ale zorganizovat takovej raid neni zadna sranda. Porad na nekoho cekas, po wipu trva min. 20 minut pred dalsim pokusem a kdyz jsi to nehral v nejake top guilde, mohlo trvat i par tydnu, nez jste se sehrali tak, abyste bosse dali. Bylo to HC a ze zacatku bozi, ale casem jsem se zacal strasne nudit - bylo to furt to same dokola. Taktiky se sice menily, ale prubeh byl vzdy stejny. Prvne x veceru stravenych prevazne cekanim a pak farma a cekani na item. Samotny boj se pro me stal nudnym, protoze jsem vetsinou svou roli v raidu zvladal a kazili to ostatni ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam