Causal hracum rikam slow-hraci. Nejde ani o to, ze by je engadme content nezajimal, jako spis, ze ho nedosahnou. Nez se stihnou dohrabat na top hry, tak se hra mezitim posune zase dal. To je muj osobni ideal, pohybovat se presne se zlomem vlny. Na F2P modelu vubec neni mozne posouvat pribeh hry (timto odkazuji na osud Secred World, SWTOR), proto jsem nasena za P2P, protoze diky tomu se hra muze dal odvijet a posouvat (jak to zname u Lineage2 a Wowu pro ty mladsi).
To, co ted budu prohlasovat jsou jen sesbirane kousicky mozajky od Carbine. Nikde to ucelene nebylo sepsane a beta se tam zatim neposunula.
Carbine nepouziva termin end-game, protoze pro ne to je vlastne zacatek hry. Rikaji tomu elder-game. Leveling content vas ma vlastne vycvicit a pripravit na elder-game. Carbine hodlaji odvijet pribeh Nexusu postupne po malych davkach ve forme tusim mesicnich patchu, ne po ve velkych datadiscich jednou za ctvrt roku. Pribeh nebude vykladan raidy a dungeony jako ve Wowku, ale dal v lokacich, ktere budou hratelne i solo, neco jako story-mission. Uz ted je na mape v bete videt, ze maji pripraveny cca dvakrat tak vetsi svet(kontinety) nez jsme schopni do lvlu 50 spotrebovat. Zaroven se v elder-game zacne objevovat dalsi mena, neco jako byly ve wowku tokeny, jen misto miliardy druhu, ktere se prevadeji planuji elder-gems. Za ty se budou nakupovat elder-veci. Do toho je jiz nize zmineni group content. Mimochodem jsem nasla informaci o Veteran Advenuture, takze budou. Navic jsme nasli dalsi group instance pro housing. (fabKit mi pad jako specialni fialova odmena za projeti dungeonu bez jedine smrti se vsemi optional).
Pokud jde o PvP v elder-game. Areny se otevrou az na top levelu, stejne tak warploty, ktere pripominaji customizovatelne castle siege z Lineage2. BG jsou samozrejmne otevrene uz od lvlu 6.
Pravdou je, ze Carbine toho vypustili pomalu. Neco malo je v epizode Richieo z cervna 2013 ... :D
http://www.youtube.com/watch?v=uucztCk4jEI&list=PLMgOinWh2Y7HHrwt3XoxRetDM6_Uopo2V