• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Co do toho furt seres nejaky vyhravani, kdo tu krom tebe o nem mluvi? :) Ucel ma byt, aby se vsichni bavili. 10-man raidy nejsou nic nevyzkousenyho, je to dost lidi na komplikovany encountery, ale neni to tak nerealny cislo, aby to nedala i mensi guilda.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Causal hracum rikam slow-hraci. Nejde ani o to, ze by je engadme content nezajimal, jako spis, ze ho nedosahnou. Nez se stihnou dohrabat na top hry, tak se hra mezitim posune zase dal. To je muj osobni ideal, pohybovat se presne se zlomem vlny. Na F2P modelu vubec neni mozne posouvat pribeh hry (timto odkazuji na osud Secred World, SWTOR), proto jsem nasena za P2P, protoze diky tomu se hra muze dal odvijet a posouvat (jak to zname u Lineage2 a Wowu pro ty mladsi).

    To, co ted budu prohlasovat jsou jen sesbirane kousicky mozajky od Carbine. Nikde to ucelene nebylo sepsane a beta se tam zatim neposunula.

    Carbine nepouziva termin end-game, protoze pro ne to je vlastne zacatek hry. Rikaji tomu elder-game. Leveling content vas ma vlastne vycvicit a pripravit na elder-game. Carbine hodlaji odvijet pribeh Nexusu postupne po malych davkach ve forme tusim mesicnich patchu, ne po ve velkych datadiscich jednou za ctvrt roku. Pribeh nebude vykladan raidy a dungeony jako ve Wowku, ale dal v lokacich, ktere budou hratelne i solo, neco jako story-mission. Uz ted je na mape v bete videt, ze maji pripraveny cca dvakrat tak vetsi svet(kontinety) nez jsme schopni do lvlu 50 spotrebovat. Zaroven se v elder-game zacne objevovat dalsi mena, neco jako byly ve wowku tokeny, jen misto miliardy druhu, ktere se prevadeji planuji elder-gems. Za ty se budou nakupovat elder-veci. Do toho je jiz nize zmineni group content. Mimochodem jsem nasla informaci o Veteran Advenuture, takze budou. Navic jsme nasli dalsi group instance pro housing. (fabKit mi pad jako specialni fialova odmena za projeti dungeonu bez jedine smrti se vsemi optional).

    Pokud jde o PvP v elder-game. Areny se otevrou az na top levelu, stejne tak warploty, ktere pripominaji customizovatelne castle siege z Lineage2. BG jsou samozrejmne otevrene uz od lvlu 6.

    Pravdou je, ze Carbine toho vypustili pomalu. Neco malo je v epizode Richieo z cervna 2013 ... :D http://www.youtube.com/watch?v=uucztCk4jEI&list=PLMgOinWh2Y7HHrwt3XoxRetDM6_Uopo2V
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Ale to je prece ucel. Proto tam je 40 raid jako neco dalsiho.
    15 clena guilda dela dungeony, adventure, pvp, bavi se tunou contentu.
    A kdyz chce 40 raid? Tak nabere bandu newbieku na ulici a vycvici si je, dohodne se dalsima dvema guildama nebo zacne pracovat na tom aby nebyla 15 ti clena ale 75ti clena a odhodlana.

    Nema to byt zavod v jedlickarne, kde vsichni vyhrajou a na konci si zatleskaji.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: Chapu. Se proste trochu mijime v chapani jak casual, tak endgame :)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    AVATAR: Pardon, mozna to spatne chapu. Ale scalovat vsechen obsah podle hrace? Jako ze by slo vsechno odsolovat? Nebo 40 raid sundat na obtiznost ze vyhodim pulku mechanik a pujde hrat v 5ti? Proc potom vubec delat MMO.
    Nektere soucasti MMO maji v sobe socialni uroven, ktera je soucasti te vyzvy te hry. Nesezenes partu? Smula. Ale to prece neni spatne ne? Nebo je cilem solo-play MMO, kde vsichni jsme uber-vitezove od lvl1? K tomu nam prece staci singleplayer hry a neni nutno hrat MMO.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ZACK: no na zacatku WoWka neraidovali, ale to neraidovali ani mnozi hardcore noliferi, protoze proste ta organizace 40 man raidu nebyla pro kazdeho. Ale ted uz treba ve Wowku raiduji (LFR, normaly), v jinych hrach nejaci outdoor zerg bossove taky jsou...
    co chci rict je to, ze i lidi, kteri nemaji skillu tri prdele, chteji neco smysluplneho (pro ne) delat, az dolevluji postavicku na max. Tj endgame content ve smyslu "az skoncim s levlovanim" je urcite zajimat bude.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: A tehle kyble lidi raidoval? Ja asi nechapu, co chces rict.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: ale wildstar nebude F2P....ne? Wowko hralo kybl techhle lidi, i kdyz nebylo F2P.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: mno to je možná americký model,ale podle mne to spíš u nás vypadá tak, že ti slackující casual hráči budou preferovat F2P ne? Proč hrát 3 hodiny týdně, nebo třeba pouze o víkendu (dejme tomu) a platit za to?

    To je navíc samozřejmě otázka, na jaký trh se budou soustředit, jak moc komplexní marketingovou strategii budou věnovat právě end game (v rámci propagace). To všechno může potenciální hráče nalákat a ruku na srdce....pokud před sebou budu mít hru, která už od začátku bude vyžadovat hodně časově náročné odhodlání (díky propagaci dejme tomu těch raidů), tak raději sáhnu po elder scrolls třeba (ty budou F2P max do půl roku:)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: protoze ti hraci co hraji 3 hodiny tydne plati uplne stejne jako magori co u toho sedi 5+ hodin denne a je jich mnohem, mnohem vic?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: endgame v mmo = raid/pvp arena ...tedy věci, které vyžadují čas a dedikaci...

    proč designovat nějaký komplikovaný systém pro hráče, kteří budou trávit s tou postavičkou 3 hodiny týdně? Raidy pro casual hráče? jedině tak nějaká těžká série kvestů (to bylo jedno z mála pozitiv swtoru - kvestové linie se seeker droidem/binooculawhatever byly snad ty nejlepší, které jsem měl kdy z pozice hráče možnost okusit
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ZACK: proc by je endgame content nezajimal?
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: Casualy bych do toho netahal, ty endgame content nezajima. To, ze je nekdo v guilde, kde je 15 lidi, z nej nedela casuala.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MESHCA: mno a kdyz ne 40 man raidy, jakej tam bude pro "casualy" endgame PvE content?

    JETELICEK: pocet lidi by se taky mel odvijet podle poctu class ve hre, treba wow 10man raiding mi vadilo, ze bylo idealni aby tam byl od kazde classy jeden. Ve chvili kdy tam mas tri paladiny treba, tak se ochuzujes o spoustu dulezitych mechanik jinych class.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: proto jedno z mála řešení vidím v aliancích, tak jako tomu bylo například v lineage2
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Tady jde o to, ze do raidu by radi i lide v mensich guildach, ale budou mit smulu.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: V tom, pripade jsi stastny clovek. Nebot Adventure pro 5 lidi, dungeony pro 5 lidi a Heroic dungeony pro 5 lidi, jsou ohlasene. Dale raid pro 20 lidi a raid 40 lidi = HC raid pro guildy. Az uvidim GMko poptam se na heroic verze adventure, protoze jsem premyslela nad tim, ze takova informace nepadla ani se na to nikdo jeste nezeptal (pokud vim).
    AVATAR: Kdyz to vezmem kolem a kolem, tak kdokoliv muze chodit jakoukoliv instanci (smerem dolu), protoze group leader ma volbu, jak adventure tak dungeony, scalnout na jejich(dugeonu a adventur) prisluny lvl nebo nechat hrace se soucasnymi lvly nebo pustit heroic verzi. Nicmene to jsi asi nemyslel.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: aneb neoponuju ti ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: Hele kdyby to melo byt tak, jak bych si pral ja, tak by mohl chodit kazdej jakoukoli instaci by chtel, protoze by se obtiznost a drop prizpusobovaly podle levlu equipu grupy a mohl by sis klidne silu +- balancovat, aby to byla opravdu HC vyzva. Opravdu nechapu, proc WoW tolik skvelyho contentu zabiji (nebo teda zabijela, kdyz jsem to hraval ja), kdyz jde jen o silu nepratel, aby to byla vyzva.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    To osobne povazuju za dulezity. aby tam byly casual dungu pro 5 lidi, tezsi dungy pro 5 lidi a ruzny ruzne tezky veci pro vetsi pocet lidi. a idelane nakonec nejaky super tezky vyzvy co budou davat jen HC raid guildy.
    Aby tam mel kazdej nejakou vyzvu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam