• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    POMPO
    POMPO --- ---
    JULIAN:
    Nejaky zpravy o makrech treba?
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    JULIAN: honorbuddy, umi i raidy dungy...vse krom asi aren...
    ja ho ojel jen questeni, grindeni repky, clothu na 90 satce
    profi bot za par kacek...vzhledem k tomu ze usetri xxxxxhodin casu...skvela vec...jinak muj nazor ze todle by meli z onlinovk odstranit...pokud to tam je pro blazny jako 1000x za sebou udelej todle abys dostal todle...tak by ty boty meli davat automaticky....za 300 mesicne si myslim ze by to bylo fer :)

    aspon u wow
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    VAJCE: kteryho bota jsi pouzival? ja nejsem alt maniak tak jsem to levleni prekousnul (tak tak ale...), ale treba v raidech me fakt nebavilo mackat 4 hodiny ty stejne cudly tak jsem na to mel bota kterej mackal rotaci za me.
    Takze jsem zvedav, jak bude vypadat DPS "rotace" ve wildstaru
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SIRLOON: ale treba ve vanilla WoWku questy "najdi urcite misto" byly bud dvacetiminutove utrpeni (a to jeste s nejistym vysledkem), popripade to obnaselo alt-tab a procitat commenty na thottbotu. Kdokoliv levlil v barrens tak duverne zna Mankrik's wife :)
    Ted tyhle questy obnaseji sledovani nejake sipky/markeru, clovek tam dojde a klikne.
    Tj podle me takovehle questy staly za vylizprdel tehdy, i dneska. Stejne jako "jdi a zabij X mobu". Oboji je proste fail uz pri designu, jak je to provedene to nezachrani (misto pocitadla bar...). Bohuzel MMOcka jsou dneska postavena na kvantite a ne kvalite questu, takze se tomu bohuzel nevyhnou
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Returning WoW Players (WoW Machinima)
    http://www.youtube.com/watch?v=VXC7TtVejcY
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    ekonomiku a leveleni bot, raidy pvp ja :))
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    tak ja mam ve wowku momentalne 8 90satek myslim...leveleni resim ve wow botem :)
    bo sem to delal tolikrat a tvra to tak dlouho ze jinak bych to opakovane nedal
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    VAJCE: no levelit s addonama je ale o necem jinym. je spousta addonu na presny souradnice vseho, plus addony s guidama jak presne levelit co nejrychleji. to uz je pak o necem jinym
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    VAJCE: Na tomhle me bavi telefon ve WS, questy odevzdas na dalku. Jen ty (logicky) co neco sbiras musi odvest tomu cloveku, ale vetsinou vse navazuje pekne, spis ma clovek problem ze v jednom miste ma milion questu, vyzev, path vyzev a misi.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    VAJCE: Vyhodou ve WS je, ze jde lvlit prez BG. Vubec prakticky clovek nemusi do PvE questeni. Zatim nemaji vychytane jeste vendory za BG pointy, ale to myslim doladi.
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    SIRLOON: tak ze je to presne vyznaceny na mape....je dobre, pamatuju si ty q na sedmdesat jak sem mel nejaky predmet nekde pouzit...ale nebyla to oblast,ale misto...a nicim zajimavy....musel sem si najit souradnice...stahnout adon na souradnice a udelat...prdel byla ze to slo udelal tak v kruhu o prumeru dva yardy, vsude jinde psalo ze spatny misto :)) wow leveleni na 70 myslim :))


    SIRLOON: ja hlavne ocenuju, ze te uz ve wow nehoni po cele mape tam a zpet...ale pekne navazujou...naberes q nekam te to posle...ty to tam udelas a na stejnym miste odevzdas naberes dalsi apd....to drive jak byo ze si 98 procent casu jezdil tam a zpatky bylo desny...na jedny strane mapy si nabral q, v nejvzdalnejsi strane mapy si to pak mel udealt a zase se tahnout prez celou mapu to odevzdat....to je pro me total nightmare :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    VAJCE: no, problem je, ze proti wowku takhle vystupuji spis lidi, co wow vlastne nehrali, nebo ho hrali maximalne nekde na freecku. Pritom od Cataclysmu ma WoW tak zajimavy a ruznorody questy ze obcas clovek az kouka s otevrenou pusou.
    ale co se tyce questu v TESO, tak tam to bylo JENOM o zabij a najdi. a to najdi jeste bylo na mape pokazdy oznaceny na metr presne, takze by to nasla i babka s sedym zakalem. ta hra je fakt nudna a nezazivna. druhej FF XIV pri launchi
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    POMPO: prave taky si myslim, herni mechanismy, bugy a dlouhodoy vyzvy me zajimaji....questeni beru vsude jako zlo ktere musim prestat...

    proto me spis vzdy zajima jak dobre se leveli jinym zpusobem nez q, instance,bg jsou pro me prijatelny, questeni zabavny sem nezazil...
    POMPO
    POMPO --- ---
    VAJCE:
    Zabavny Q jsou dobry pro singl player hry. Tam si to hrac projde a odinstaluje. V MMO RPG, kde stejne ankonec dojde k farmeni par veci dokola zabavnost stejne casem nanic. Co hrace u ty hry udrzi jsou dlouhodoby vyzvy.
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    ja nevim prco se tu nekteri lidi proti wow ohrazuji :)) jestli bude ws lepci klon wwow hry,,,,super...

    teso hraje muj teamate s kterym o tom dost kecam a prozradte me v cem jsou lepsi questy v TeSu? bo podle me dlouhodoby questeni neni nikde zabavny...proto vitam kdyz se da vzdy lvelit i jinak nez questy....
    mimochdem on rika ze je teso loj a ja mu verim :)

    a ad velkolepe vypadaji q protoze maj animace? nebo vice rozhovoru? promin,ale to je pro me teda treba potiz co nechci...po zkusenosti se stvorem, kdy me davali do animace i s odpustenim blby prdnuti....chvili me to bavilo,ale vecinu cas me to sralo...

    a vazna fantasy me neba se priznam, kdyz je odlehcena, komixova a vtipna jen dobre :)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SHORTY23: No moje reakce na TESo je opravdu chladna.

    Morrowind jsme hrala jen chvili, protoze me odradili buggy. Takze tu mate nazor Elder Scroll nepolibeneho hrace MMO. Prvni lokace jsou komplet sedo modre, tmave, chladne a nudne. Prvnich 20 minut jsem jen bezela koridorem a klepala na npccka. Co ale musim pochvalit jsou fotorealisticke textury, ktere jsou nadherne.
    Tvorba postavy? :D Komplet vsechny rasy maji stejny model postavy. Vsichni jsou lidi, nekteri jen maji delsi usi. Vyber barvy kuze u delfa? 30 dostinu sedi. :D A co me dostalo jsou khajitky a argorianky, je to clovek s maskou na obliceji a s ocasem vrazenym neanatomicky do zadku. Ucesy jsou pro vsechny rasy stejne a vyber tvari ze tri. Vsichny holky vypadaji jak prez kopirak. Animace behu, boje jsou skarede.
    Jejich slavny mega server. Pripojili jsme se do hry a byli prekvapeni, ze se nevidime. Cele vezeni + venkovni lokace a prvni dungeony jsem videla, jak je se mnou v parte jen bila sipka, co utoci na sve mobky, ktere v me hre nejsou. Veskere snahy dostat se do spolecne hry byly marne. Povedlo se nam to az, kdyz nas hra vykopla do prvni snezne vesnice. Tam jsem mela problem Oscura najit, protoze mi splyval s dalsimi hraci, kteri vypadali uplne stejne a nezobrazovali se mi jmena hracu. Najit se na mape? Nemozne. Sraz byl u te velike kasny nebo u vychodni brany.
    Interface. Boj spocival v tom, ze zbesile mackam prave tlacitko mysi. Sem tam leve tlacitko mysi a kdyz mobka udelala na zem telegraf, tak obe tlacitka mysi. Hodne me prekvapilo, ze i TESo kresli telegrafy na zem jako WS nebo GW2. Boj je oporoti WS pomaly, jak ve Wowku. Po prvnich nekolika questech jsem objevila i skill bar, ktery se da naplnit skilly a je hodne podobny wowkovemu modelu. Lezi klasicky na dolni hrane obrazovky (ale zobrazi se jen behem boje). Ovladani na klavesnici je silene krkolomne. Je videt, ze hra bude utocit predevsim na konzole. Mela jsem sto chuti zapojit svuj gamepad a hrat na nem, ale potiz byla v tom, ze pc hra neumoznuje pripojeni gamepadu. Hra navic umoznuje sledovat pouze jeden ukol na kompasu, takze bylo bezne, ze jsem nechtic probehla okolo mista, kde jsem mohla splnit jiny ukol. A tak se ze hry zacal stavat simulator behu.
    Hra nemela zadny tah. Moje prvni myslenka, po tom, co jswm se vzpamatovala z prekrasne grafiky sneznych exterieru bylo, ze si od nejakeho farmare poridim par krav a nejake ovce, usadim se a budu obdivovat hory na horizontu. Nemela jsem duvod ani touhu vesnici opoustet, zkoumat svet nebo nedej boze neco zabijet.

    Co musim pochvalit jsou tedy textury, vzhled exterieru a interieru, i za predpokladu, ze je vsechno sedive a tmave. Libila se mi animace cookingu, loveni v inventari a pohledu do mapy u jineho hrace. Mozna jeste v pondeli, az bude mantenance WS zkusim jeste protrpet tech dalsich par hodin, po kterych se pry da na hru zvyknout a dat tomu jeste jednu sanci. TESo, v soucasne dobe vidim, jako zajimavou MMO pro konzole, ktera ale pc MMO nema cim konkurovat.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO: U me se problemy s padanim hry vubec nevyskytly. Hra je v tomto ohledu hodl stabilnejsi na pc nez na nbku. Nutno podotknout, ze jeste neprobehla zadna optimalizace.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Pridávam sa, tiež by som mal záujem :p
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    mno a nepusti me nekdo na kukandu do toho wildstaru? Staci na den dva, abych si osahal techniky :D
    SHORTY23
    SHORTY23 --- ---
    ROTTWEILER: naprosty souhlas. Mam to navic spojene s tim, ze jsem si WS zkusil uz na gamescomu a neuveritelne se mi to libilo, tudiz ocekavani obrovsky. U TESO jsem necekal nic i na zaklade slabsich pustenych/leaknutych videi a neskutecne me prekvapilo, jak dobre se to hraje. WS ma, alespon pro me, ultra zabavny combat, kdy me bavi spamovat i jeden skill, plus vzpominany humor. Naproti tomu TESO me naprosto pohltilo - hned prvni mesto a nikde zadny vykricnik - vsechno si clovek musi objevit, u WS sem strasne rychle pocitil wow-stereotyp. Pokud bych mel soudit na zaklade toho mala, co sem zatim v obou nahral, tak beru pro ted TESO.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam