• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    OSCURO
    OSCURO --- ---

    Preorder?

    14 hlasy od 14 respondentů

      MESHCA
      MESHCA --- ---
      CLAVEN: Zadne MMO nenahradi dobry Single player. MMO hry proste jsou o tom hrat s jinymi hraci. A v tvem pripade pokud ti ke stesti staci Secret World, ktery je free, tak mi prijde zbytecne platit mesicni poplatky za jinou hru, ktera bude mit stejna omezeni, ac tedy WS ma vyznamne lepsi system boje.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      ASACHI: díky, asi si to nechám ujsť a svoje prípadné chute na MMO si budem saturovať Secret Worldom
      ASACHI
      ASACHI --- ---
      CLAVEN: Zcela uprimne ... wildstar je super shiney world of warcraft, nic vice, nic mene ...
      Ja ani uz nevim co jsem od te hry ocekaval, ale vraci se ke me prakticky vsechny vzpominky, ktere jsem ve WoW zazil.
      Otazka jestli to je dobre, anebo spatne. Na par veci je udelany zajimavy twist ... par veci zase tezce saje ...
      chce to zkusit, ale rozhodne je to po dlouhe dobe hodne zajimava alternativa k WoW.

      Celkem se mi libi ze vetsina bugu co jsem nareportoval uz je fakt opravena a ze komunikuji s komunitou ... otazka kam to dotahnou
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      CLAVEN: Byl jsem ted ve Wildstar bete hodne prekvapen dobrou naladou u hracu a prijemnou atmosferou. Uvidime po launch.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      OSCURO: Škoda, síce sa mi to veľmi páči, ale sociálny aspekt MMO ma posledné roky skôr serie.
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      CLAVEN: Asi jako vetsina MMO-jde to. Questing uplne v klidu, zkouknout si lore a projit path tez. Challanges na gold casto vyzaduji koordinaci vic lidi. PvP a Battlegrounds z random que jdou solo tez, ale random party jsou zmatek.

      Jakekoliv adventure, dungeon apod. solo nejde. A Carbine psali ze jim jde hodne o group content, t.j. zamereni dalsiho vyvoje bude jasne na hrani v parte.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      OSCURO: Nakoľko to má zmysel hrať sólo?
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      Jinak je NDA pryc, takze smele sem s otazkami.
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      ETHAN: Idea dle Carbien je, ze to je neco navic, neco co ani nemusis delat, ale zlepsuje to zazitek ze hry a mas na tehle hre typu "theme park" dalsi atrakci. Problem nyni vidim v tom ze nektere Path maji i vyuzitelnou mechaniku (zatim) a jine ne (zatim). Settler muze delat lecici a buffovaci ohynek a scientist muze zavolat k sobe celou partu kdyz jsou na jedne mape teleportem. Soldier a exploer nyni ostrouhali. Ale tohle vse se ma jeste menit.
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      ZACK: Jasně, ale nerad bych došel do podobného stavu jako v Diablu 2, kdy se sice daly nazdařbůh rozdělovat talenty, ale pak to nešlo změnit, takže si šlo krásně zkazit postavu třeba na 70. levelu. Pokud z toho nic nekouká, pak je to opravdu jen podle preferencí činnosti ve hře a v tom případě lze volit čistě podle přehledného guide, co sepsala Meschca.
      ZACK
      ZACK --- ---
      ETHAN: Nic takoveho tam byt nema, vyber si to podle toho, co te zajima. Meshca to popsala hodne presne, ostatne ty in-game texty to taky vysvetluji. A bez vyzkouseni vsech mechanik se to stejne neda z textu uchopit. To je stejny i u ty classy: Co je ti platny, ze si prectes popis vsech abilit, stejne nemas nejmensi poneti o cem ta classa je, dokud si ji nezahrajes.
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      ZACK: Tradeskill ale můžu kdykoliv zahodit. Path zjevně ne. Odkazuju se přesně na to, že nevím, zda a kde tam něco takového bude. A protože je path na úrovni volby classy, tak by bylo dobré do začátku vědět, co z toho kouká.
      ZACK
      ZACK --- ---
      ETHAN: Od toho jsou ty databaze/wiki. Novemu hraci finalni "bonus" nic nerekne, vem si ve wowku jak se neustale meni "vyhodnost" nejakeho trade skillu a neustale to balancuji. S Path to bude stejny. Navic nechapu, kde jste prisli na to, ze tam nejaky vyhody pro raidu budou, co jsem videl, tak to jsou veci jako vetsi bagl, fall damage reduction, mobilni vendor apod. Takze k cemu odkazujete?
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      MESHCA: To je pěkná stručná charakteristika zábavnosti, ale pro munchkiny ještě taky hraje roli, co z toho ve finále je? Co mi to přinese v PvE, housingu a tak dále navíc oproti ostatním path? Já totiž sice volím podle zábavnosti, ale zase MMO hraju vlastně jen kvůli raidům (a při těch se věnuju věcem jako sběr petů, mountů a ve wildstar asi stavění domu, stejne jako v budoucím WoW stavění garrison), takže jakákoliv výhoda do raidu se prostě hodí a je jedno, jak moc zábavnější by byla jiná path.
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      MESHCA: u toho scientisty je nutne ty texty cist? ja nabyl dojmu, ze je to taky akorat klikani na itemy co se nekde vali
      MESHCA
      MESHCA --- ---
      Path bych shrnula trochu zjednodusene a vylucovaci metodou. Ale zase ze zkusenosti, uz jsem zkusila vsechny 4 a pri nekterych bila hlavou do stolu, opravdu vsechno nevyhovuje vsem. A melo by to byt ve hre jasneji sepsano pripadne by tam mela byt moznost ji zmenit. Protoze malo kdo inklinuje k vice jak 1-2 path.

      Soldier - zabiji (pokud vas nebavi grinding a mate sklony nepotrebne mobky cestou probihat, soldier nebude pro vas to prave orechove)

      Settler - sbira (dva kroky, klik na item, deset kroku, klik na item, stve vas to? Settler neni pro vas)

      Scientista - cte (A4 textu pripravena kazde mobce, kamenu ci hromadce suti - jen a jen pro scientisu, ze nectete ani zadani questu? Tak to se Scientistovi vyhnete veeelikym obloukem)

      Explorer - beha a skace (bavi vas behat desitky minut z jednoho konce mapy na druhy? bavi vas prince of persia hopsaci hadanky, ne? ruce pryc od explorera)
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      ETHAN: ty pathy doufam budou lepe popsane, nez dve vety pri tvorbe postavy. Uz minimalne s ohledem na to ze to dava i nektere bonusy do combatu
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      Jo, na domek se těší jako malá. Já se sice těším taky, ale srovnat se to nedá :D Doufám, že brzy vznikne nějaká obdoba wowheadu a podobně, protože bych jen nerad ve hře udělal nějaké nevratné rozhodnutí, které nebude dost informované (například ta volba path).
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam