• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ETHAN: Podle toho co pises si to chce sednout a projet par typu charu, prekousnout trosku overkill customizace skillu, udelat si svuj build co ti sedne (jsou ruzne hratelne kombinace, neni jen jedna zlata) a pak ten pocit z combatu bude lepsi.
    Me treba warior (nebo esper) by desne tocil. Uz kdyz jen vidim jak to kdo hraje. Jedu "burst" engeneera s velkou vydrzi a bavi me to
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ETHAN: Ja si myslim ze hrat Wildstar a WoW te znici ... zameril bych se jen na jednu hru.

    On ten wildstar je fakt moc pekny. Ja mam rad hry, ktere te trestaji za to ze stojis v ohynku, coz tady bude uplne krasne. PVE ve WoWku jsem prestal hrat uz davno, protoze je to jen o tom ze stojim na miste, klikam v healbotu a pak lootuju ... HC dungeony dobehnes 14 dni po vydani a pak nemas 1/4 roku co delat, nez vydaji nove.

    Tady to zatim vypada mnamkove, jak jsem videl siege v PVP.
    Az na ten combat no :)
    Ten se ale nerozhoduju zatim soudit pro nikoho krome me (zatim se mi nelibi), ale ostatni pisou ze je OK, tak to ignoruju a uz mam koupeno
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Mě se líbí, že přišli s něčím novým, co zjevně i docela funguje. Ale PvP nedělám a jinde mi to tak kouzelné nepřijde. Ve skutečnosti jsem se mnohem dřív než na Meschou zmiňovaném levelu 20 rozhodl telegrafy protivníků ignorovat a prostě je zabíjím dřív než oni mě, i když v tom stojím. Je to tak jednodušší a je jasné, že to takhle do budoucna nepůjde (až potkám takové, co mě tím jednou ranou sejmou).

    Moc se mi líbí lore, grafika, smysl pro humor, player housing (to jsem ovšem viděl zatím jen na videu) a path, ale to, co je základem každé hry, tedy souboje, to mi prostě přijde strašně nehratelné. A ačkoliv na raidy si moc zuby nebrousím, protože plánuju raidovat jen ve WoW, tak dungeony bych chodil rád a bojím se, že takhle to prostě nepůjde.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    OSCURO: Uprimne jsem se prez lvl 30 nedostal ...
    Netusis jak je na tom warrior? Jestli je to zabava hrat?

    Z melee jsem zkousel jen engineera, coz me prestalo absolutne bavit a AI dronu me znechutila naprosto.

    Potrebuju si vybrat nejaky char, ktery muzu nahodne lognout, nahodne odsolovat neco (idealne dungeon), zahrat PVP a pak tu hru zase vypnout :)

    Nechci ciste DPS, pac kdybych se rozhodl raidovat, tak me nikdo nikdy nikam nevezme. Engineera beru jako zalozni plan ...
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ASACHI: Me tab-targeting a jeho co nejvetsi jednoduchost v MMO uz toci az na pudu. Z heal ve WoW se stalo neco u ceho jde sledovat serial. V E.V.E. me pak znicila hlaska jednoho cloveka co usnul pri combatu a vzbudil ho az alarm poskozeni :-)

    Combat system ve w* vidim jako idealni kompromis a nutnost u toho nespat. Mam odehrano do 50 lvl+dungeony. Slozitost a learning curve telegrafu roste s lvl progresem uplne idealne. Zezacatku je to vpodstate tab jak tab-target, jen clovek musi stat xichtem k monstru. Pak to zacne byt zajimave od lvl20.
    Podle me nejzasadnejsi "novinka" v tehle hre a vec kvuli ktere to kupuju.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: tak jako ja doufam ze bude prset a nebudu se muset prudit venku s nakejma blbostma, pokud to projde tak si to testnu
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ETHAN: Soubojovy system wildstaru je nejvice dementni implementace combatu, kterou jsem za roky videl ... bohuzel ... prijde mi to jakoze chteli udelat neco pro skilled lidi, tak si rekli ze mireni je fajn napad. V pulce zjistili, ze by jim to nikdo takto nehral a udelali to pro vsechny = to mireni jen otravuje ... nic vice, nic mene. Zlaty tab targeting ...

    V PVP to ale asi bude zabava ... az na ten ultimatni hyper chaos, kdyz se potkaj vice jak 4 lidi ...

    Ta hra je jinak dokonaly klon wowka, do ktereho pridali neco fajn ... neco me zase sere ...
    Takze v tomto za me palec nahoru, mam rad hry, ktere muzu hrat pouze s par lidma a nemusim chodit raidy, ktere me proste nebavi.

    Docela se na to PVP ve wildstaru tesim. Navic oproti wowku nyni uz absolutne nemam cas nekam 3x tydne fixne dochazet (raidy), takze s kamarady treba udelame nejaky pekny rank v arenach.

    MESHCA: UI je docela hezke, rozhodne pokrok. Kazdopadne wildstar podporuje mody, takze to u me asi skonci jako ve wowku, ze si udelam svoje :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Mě se nelíbí ten soubojový systém (jako nápad dobré, ale v zásadě mi to zavírá dveře do raidu nebo dungeonů a cokoliv kromě dps je vyloučeno), ale jinak je to paráda. Má to spoustu věcí, které jsem ještě nepochopil/minul/cíleně vynechal, jako třeba možnost - a časem asi nutnost - přehazovat action bary pro různé situace a vlastně komplet Abilities a AMPs UI je pro mě něco, co špatně pobírám. Přijde mi, že ta hra tímhle asi cílí na mladší lidi, než jsem já, protože v tomhle se prostě něco tak moc jiného učím strašně pomalu. Slibuju si od toho hlavně zábavu po dobu, co budu čekat na datadisk k WoW.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ASACHI: Co rikas na nove UI?
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Pokud mas jen hodinu, coz se asi chodneme, ze na posouzeni hry je strasne malo. Tak ti dorporucuju rushnout arkship maximalni moznou rychlosti (za predpokladu, ze nejsi zatizeny na lore). Lod a prvni pidi mapa po ni jsou totiz jen tutorialy na seznameni s hrou a mechanikama a o samotne hre ti toho moc nereknou. Nicmene aspon ta pidi mapa trosku ukaze, jak vypadaji questy. Od levelu 6 je mozne pvp. Rozhodne doporucuji aspon jeden BG zkusit, protoze tam uz je citit tempo a akcnost hry a zabere jen 15 minutek. Na crafting uplne kasli, to se da nakoukat ve videich. Prvnich 20 levelu je hra dost lehka, telegrafy pomale, jednoduche paterny a minimalni dmg. Prvni vlastovkou zkutecne obtiznosti jsou bohuzel az prvni dungeony na lvlu 20, coz s tvym casovym ramcem nemas sanci dosahnout.
    Takze moje doporuceji je: Rychle probehnout lod, a pustit se do questeni po ni (zjistit, jestli je snesitelne) a action combat vyzkouset v bg na lvlu 6. Coz je az az program na jednu jedinou hodinu. :)
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    MALY_BOBIK: Me se treba mechaniky wildstaru absolutne nelibi, ale koupil jsem to sobe i manzelce, abychom ukojili hlad po MMO. Takze to budeme pul roku hrat a pak se nejhure zase vratime do WoWka
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: jako fajn, ale me se proste a jednoduse vic libily kresleny baracky v UO, nez tyhle megastavby. Jsem asi holt staromilec :D
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: jsem tak pul na pul nalomenej ze si to koupim tak uvidim jak mi to sedne
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    AVATAR: :) Je tam citit obrovsky odkaz na UO a az Minecraftovy potencial.
    Napriklad tu: https://www.youtube.com/watch?v=8426CgWpoa8
    A nutno podotknout, ze tohle je jen zacatek. Wishlist pro housing se plni obrovskou rychlosti a pravdou je, ze Carbine postupne wish predmety opravdu tvori uz behem bety.
    Pro predstavu: https://forums.wildstar-online.com/...c/32899-player-housing-decoration-and-feature-wishlist-reboot/
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: jsem jedinej, komu se pri koukani na tohle video styska po housingu v UO? :D
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Za tu hodku bohuzel asi ani nevylezes z tutorial lodi. :(
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: voser je ze si to testnu tak hodku :( pak jedem se zenou do prahy
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Moc se tesim na vas feedback ze hry pristi tyden. :)
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    MESHCA: mno o vikendu testnu a pak popremyslim nad koupi :) TESO byl dle meho velky fail a WS sleduju delsi dobu
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    MALY_BOBIK: Muj klient ma 16,4GB.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    kolik to vubec ma ? mam zatim 1%
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam