• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    POMPO
    POMPO --- ---
    OSCURO:
    Protoze je tu vsazeno na klasiku. Prizdisracsky tu neni temer nic zmeneno.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    POMPO: Az me prekvapuji vcelku poziivni reakce. Na TESO to v diskuzi po bete smrdelo "goat shit" mnohem vic :-)
    POMPO
    POMPO --- ---
    ASACHI:
    Asi bych cekal bych hru, ktera nebude takova kopie WoW.
    Ale WS se za to vicemene nestydi.

    Vzdyt my tu hru ani vyrazne nepomlouvame.:P
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Hele lidi, jinak uprimne nevim co ocekavate :)

    Podivejte se na to z pohledu vyvojaru ...
    Je tu modla WoW, ktera ma za sebou X let vyvoje.
    Vy jste na zelene louce a snazite se udelat "wow killera".
    = Krome toho, ze stojite proti porad aktivnimu vyvoji WoW, ktery musite srovnat, tak musite tu hru udelat od nuly a idealne stejne tak dobrou.

    Ja si myslim, ze vysledek do jakeho se Wildstar dostal, kdyz se podivam na fakta, je vice nez dobry.
    Ano, neco je steaming pile of goat shit, neco tezce saje, neco je fajn ...

    Ja se na to treba divam tak, ze ty veci, v podobe v jake jsou, tak jsou hodne hratelne. Engine je dobry, UI pouzitelne, jinak je to WoW klon, jez ma svoji cestu kudma chce jit... chce byt jiny, nechce byt Rift (you are not in azeroth anymore reklamy apod.)

    Osud cele hry IMHO zalezi na tom, jestli nekdo ty vyvojare bude platit i nadale. Pokud ano, muzeme ocekavat polished hru, ktera se muze zacit predplatiteli dotahovat na WoW a konecne byt ten "WoW killer".
    Pokud to failne, tak jsme tam, kde je SWTOR (Free 2 Play), cimz konci aktivni vyvoj a z hry se stava dojna krava.
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Vzhledem k tomu, ze vikendovy bety maji level cap, tak tuhle otazku beru jako provokaci :)
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Beru soucasnou podobu path jako prototyp na kterym treba mozna budou neco stavet. Jsem rad, ze to zkousi, ale soucasna podoba imho moc nefunguje.
    Nereju, to byla recnicka otazka. Neznam MMO, ktery by nemelo cas od casu problemy. Jsou to komplexni systemy, u tech je to naprosto nevyhnutelny. Lidi, co jim neodpusti bezne chyby, nejsou cilovka takhle komplexni mmo.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Ja sem to i psal, ze mam za sebou prvni dung, cili 22. Zadny zavody. Taky jsem psal, ze endgame nijak nehodnotim.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    A kdyz jste dneska tak necekane aktivni. Mam takovy dotaz do plena, protoze jsem proste zvedava. Kolik z Vas si aspon sahlo na endgame? Protoze to tu obcas zminujete a ja mam takovy pocit z vasich textu, ze vetsina z vas nedosla nad lvl20. Nechci se nikoho dotknout, jen me zajima, kolik je tu 50tek a co rikaji na zacatek eldergame. Jestli jste se zkouseli dostat do zamcenych map v alziaru a odysei v dobe, kdy tam byl stit a ne forgoten area. Co si myslite o endgame craftingu, protoze ja na to mnozstvi voucheru koukam s dost velikym respektem. Dolezl nekdo nad item lvl 40 a cookingem? Zajimalo by me, jestli moje propocty sedi s realitou, protoze jsem s nim zatim dal nedosla. No a pak otazka, na kterou spis necekam odpoved, jestli nekdo vyzkousel ty zmeny v raidu pred necelymi 2 tydny, protoze jsem tam po tech zmenach jeste nebyla a s mym equipem jen z modrych se obavam, ze uz nemam casove sanci a asi ani motivaci se znovu dooblekat v bete.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ZACK: Mam dojem, ze settler dost kulha pokud jde o tu socialnost a i podle prapuvodnich planu mel vypadat jinak. Otazkou je, jestli(jak) by to slo pojmout lepe z pohledu aplikace socializera v praxi.
    A na tvou predchozi otazku nebudu odpovidat, zase je ryjes. :-* Spis mi slo o to, ze aby hra uspela, tak by se od nejake Open bety meli takovyhlech prusvihu opravdu vyvarovat, lidi jim je neodpusti.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Tak uz jsem si to vygooglil. mam bejt settler.
    Motyka, zrni a jedem...
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Zadna. Ma to byt Settler, ale veskera spoluprace mezi settlery je pasivni, vubec se nepotkate, proste sbiras veci, a pak nekde neco postavis. Klasicky grind. Ale zas jsou fer ty veci, co stavis,od buffovacich stanic, pres obchodniky, po taxi.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ZACK:
    Stage 1: Denial
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Prvni mmo? :)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Uz by se nemeli veci kazit....
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Vzdyt ok, to je jasny, ze zkraje se obcas neco pokazi. Proto se to taky testuje.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    ktera je teda podle tebe ktera?
    Jsem socializer, co je teda pro me?
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Tohle je moje nejvetsi obava. Kazdym na rychlo uvolnenym patchem vzdy neco rozbijou. Jako ted roboty, kteri predtim fungovaly v pohode. Ne, ze by to za tyden zase neopravili. Ale je to otravne a meli by se v tomhle polepsit. Dokud jsem ve statusu betatestera, tak jim tohle budu odposutet. V okamziku, kdy ze me bude zakaznik, tak je takovahle chyba jednoduse prusvih obrich rozmeru.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: Pred nedavnem jsem psala jeden ze svych dlouhych prispevku o path a ze ne kazda path je pro kazdeho. Pokud se v tom nechces nejak hloubeji stourat, tak staci vyzkouset kazdou. Jak lehce se tohle rekne a hur udela, dobre vim. :)
    Pro ty stouraci:
    Path vznikly podle tzv. Bartlovych psychologickych typu hracu. Nevim, jak moc jste obeznameni s touhle "problematikou".Tyhle ctyri typy jsou Killer, Achiever, Explorer a Socializer proste odpovidaji 4 patham. A malo ktery hrac zasahuje do vice, jak dvou, ale v prubehu sveho hracskeho "zivota" muze evolvovat do jineho typu. Proto Vas nektere pathy nebavi, nejste tento typ hrace.
    Dalsi info:
    Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Bartle_Test
    Test: http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    POMPO: vzhledem k datu vydání a toho, kam se beta (ne)posunula za poslední dva měsíce, bych už s žádným větším posunem v těhle oblastech nepočítal, na pořadě jsou především technické záležitosti a doladěni endgame.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam