• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: za komunismu se lidi koukali na blikajici crt televize, na kterych opravdu vypadal pohyb plynule. Ale to uz dnes davno neplati. Jestli nevidis ten propastnej rozdil mezi 24fps a 50fps, mel by sis zajit k ocari.
    RUM
    RUM --- ---
    OSCURO: no jak jsem psal, tak třeba u GW2 běžně každýmu klesaj FPS pod 20 a míň, ale tam se to děje, když na obrazovce ve stejný okamžik bojuje třeba 100 lidí a jinak pokud expím někde sám nebo s pár hráči tak jsou FPS třeba kolem 80+ u wildstaru mě spíš děsí to, že tam není žádná rezerva :D když mám na tomdle nastavení 50 FPS a kolem se téměř nic neděje, tak jak to musí vypadat ve velký bitvě?
    RUM
    RUM --- ---
    OSCURO: todle s těma 24 FPS platí u filmu, protože jsou rychlý pohyby mázlý, ale ne u videoher :-)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    AVATAR: Nevim co ma komunismus spolecnyho s fps, nektery koukam videj rude porad :-P.
    Nerek sem nic co neni pravda - nad 24Hz vnimas obrazy spojite jelikoz v nucleus geniculi lateralis co filtruje opticke informace bunky nepali vetsi frekvenci. To ze lidske oko nejede na fps a funguje spojite a vybira si detaily a dulezite "framy" je neco jine (Diky tomu naprikald cviceni piloti stihacky zvladnou identifikovat typ letadla z tak kratkeho zaznamu videa ze jim "fps" oka vychazi i na 250) Pro muj mozek zas neni problem si dopocitavat ve hrach idealni spojitost pri 30FPS a dosud sem s tim nemel problem.
    Beru vykriky "voe voe me to nejde na 50FPS, bleju z toho a potrebuju novou masinu za 100K" jako usmevne honeni prirozeni.

    Popojedem, radsi napis neco k tematu - PvP ci PvE? Kralici ci Krecci? Attunement? Jak te bavi questy?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: si zamrzl v komunismu. Neco si o tom nacti ;)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ROTTWEILER: On je ten sprint na tlacitku a sprintovy resource docela solidni soucast mikromanagmentu pohybu treba ve vet dungeonech. Staci si ho blbe rozvrhnout a jsi mrtvola (a mrtvola ve vet= 90% wipe)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    RUM: Na co proboha 50fps? :-) Ja jedu na krasnych 25-30, kdy lidske oko ciste fyziologicky nad 25fps vnima vse spojite.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    RUM: Sprint na tlačítko má spousta MMO. Dnes už celkem běžná věc.

    Hra není moc optimalizována, ale zase extrémně náročná není.

    Mně se hudba líbila. :-) Takova trochu arkádová.
    RUM
    RUM --- ---
    tak už testuju trial. zatím jen asi hodinka hraní. potkal jsem myslím 1 hráče. překvapuje mě, jak je hra graficky náročná. textury na medium, stíny vyplý a furt je to mizérie (kolem 50 fps) na což nejsem zvyklej teda :D hudba ve hře (start lokace dominion) mi leze dost na nervy už po pár minutách, tak jsem ji radši úplně ztlumil. je tam fakt kotel keybindů... doufám, že na max lvl stačí mít do akce nabindovaný jen ten spodní panel 10ti abilit?? :D nechápu proč do hry implenetovali takovou věc jako sprint na tlačítku... trochu extrém v MMO :D ale jinak fajtění vypadá zábavně. večer si zase zahraju.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    ROTTWEILER: můžou být zajímavé ale když je děláš každý den tak to je jedno.

    Endgame u swtor je točení daily a chození Ops, nic víc.
    Teso mě tak strašně nebavilo že mi je úplně jedno co se tam na konci dělá ale vidím to taky na několik daily a Ops. Tsw jsem nezkoušel.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    MALY_BOBIK: Ne všechny hry jsou takové. Někde jsou i questy zajímavé - TESO, SWTOR, TSW.
    RUM
    RUM --- ---
    ok, tak já to klidně zkusím a rád se nechám přesvědčit o opaku, pokud seženu ten trial klíč :-) resp. pokud ještě OSCURO má klíč, o kterém tu psal
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    RUM: Tak to jsi cetl nesmysly. Ano, je tam na konci cast veci zavanejici grindem (lov reputace a penez na gear) ale je to jen pro odemceni dostatecneho gearu k tomu moct jit do dungeonu. Ale jde to obejit delanym adventures. A v PvP se vse jede pres PvP
    ZACK
    ZACK --- ---
    RUM: tak sis vysvetlil, ze je WS fakt shit a ze o nic neprichazis a muzes jit dal, gratulujeme, internet opet zachranil jeden promarneny zivot :)
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    RUM: klasickej engame, budto jen zabijis bilopny mobek, nebo tocis questy. AA bude asi to same jen budes muset do zblbnuti tezit drevo a resit zda te u toho nekdo nezabije a vsechno ti neukradne. Delat je jako porad co
    RUM
    RUM --- ---
    no já jsem stahoval klienta, kterej je obrovskej, pak jsem potřeboval místo na disku, tak jsem to odpískal, ale po čase jsem objevil záběry na youtube a znova jsem začal tahat a teď jsem si práve četl, jak je to ve startovních lokacích totálně mrtvý a že se drtivá většina hry točí kolem nekonečně opakujících se questů
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: doufam v udrzeni p2p a idealne mesicni update, klidne i po malych kouscich a jednou za pul roku poradny revamp. Doufam ze to neni neralny sen ;-) protoze me to docela dost bavilo (nemit IRL povinnosti, asi bych dokoncoval attuenement a tesil se pomalu do raidu)
    ZACK
    ZACK --- ---
    ROTTWEILER: O tom zadna, mrtvo v zonach je a je to problem.

    OSCURO: Vsak se ale podivej, jak content pribyva ve STO. Nebo SWTORu. Ti ted pul roku zijou z toho, ze pridaj housing a posledni event byly zrecyklovany zombieci z prvniho roku. Srovnej to s tim jak hrne content treba Eve (a ted rusi rocni expanze a pojedou v rychlejsich otockach, protoze tam mensi ale rychlejsi updaty jsou momentalni trend).
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Ja musim trochu souhlasit s tihmle ROTTWEILER: - ze lidi co se naloguji nove tam maji pocit ze spadli do sveta po zombie apokalypse nez se aspon vyhrabou na 20 a do hlavniho mesta a muze je to zlobit, zvlast kdyz je hra propagovana jako hodne zamerena na skupinu.

    Cekam nejake theme-park blbiny pro vice casual hrace (kteri si ale dle meho muzou W* dost uzit uz ted) bez toho aby nejak zasahovali do bazenku hard-core na max levelu.

    Prekvapuje me jak pekne funguje Star Trek online. I po prechodu na F2P do toho lidi pumpuji snad vic penez nez subscription, f2P blbosti zas tak moc nenarusuji hru a jedou jeden update za druhym. Nebal bych se pak tedy ani prechodu na nejaky formu f2P pokud zajisti solidni prisun noveho obsahu.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    ZACK: Tak já budu jedině rád pokud se WildStar nějak vzchopí a bude možnost leveling i s ostatníma lidmi, protože jako hra se mi to líbilo i svět, ale pocit osamocení to zabil.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam