• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SGNLRSITUACIONISMUS- život/umění/politika
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    trochu Rusky poulicni zabavy(nekdy to funguje, nekdy ne...)

    never inspect the teeth of a given horse | дарёному коню в зубы не смотрят
    https://vimeo.com/81021017
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    THE-WA





    Update: The Wa | rebel:art
    http://rebelart.net/update-the-wa-6/0015899/
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Berlin Kidz 2013 Full Movie
    https://www.youtube.com/watch?v=34D3eJlT40M
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    Dokáže dialektika rozbíjet cihly?
    La Dialectique peut-elle casser des briques ? (1973) - René Viénet [MultiSub]
    https://www.youtube.com/watch?v=Anr2d_Tuakg
    BRETONEC
    BRETONEC --- ---
    R.I.P. Věra Chytilová
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    LAMIA
    LAMIA --- ---
    VIDEO: Kampaň bez loga | A2larm
    http://a2larm.cz/2014/03/video-kampan-bez-loga/
    Kampaň bez loga
    http://vimeo.com/88877475
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Documentation EASY 2 SEC Mathieu Tremblin (2013)
    https://vimeo.com/77448630
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Dvojrozhovor v poslednim cisle casopisu Film a doba. O prolinani aktivit ve verejnem prostoru s Ericem Rosenzveigem, Katerinou Krejcovou a Vladimirem Turnerem

    pardon za velky obrazky, ale nebylo by to jinak citelny









    Film a doba interview - a set on Flickr
    http://www.flickr.com/photos/signaler/sets/72157641659587385/
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Michel de Broin

    "Encircling"

    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Michel de Broin

    Smoke
    https://vimeo.com/79563718
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Michel de Broin


    Drunken Brawl
    https://vimeo.com/38275243
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Michel de Broin

    Hell’s Kitchen - Shared Propulsion Car
    https://vimeo.com/75494216


    All the parts of a Buick Regal 1986 deemed to be superfluous— engine, suspension, transmission, electrical system—were removed to reduce the vehicle’s weight to a minimum while keeping its appearance. The body was then equipped with a mechanical system made up of four autonomous pairs of pedals, enabling the passengers to form a self-propelling group. With this modified car, capable of reaching up to 15 km/hour, resistance to the culture of performance has been taken to an unprecedented level.
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    "Revolution"


    With its 40 meters path, Revolution is comparable to a 5 story staircase. Housed in the Couvent des Jacobins, Revolution takes its inspiration from a spiral stairway. By forming a knot, the metal stairway deconstructs the symbol of vertical ascension with which it is normally associated. Here the sculpture allows one to enter an infinite cycle of revolutions where everything rises only to descend according to the rhythm of evolutions and transformations. The visitor can climb up the stairway and physically experience the idea of an eternal return, in a time loop where what comes, is similar to what returns.

    Michel de Broin
    http://micheldebroin.org/
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Cut into the Dark 2010
    https://vimeo.com/79563971
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    SGNLR: ma na webu ke stazeni svoji diplomku s nazvem

    "UMENIE A POLITICKÁ OBJEDNÁVKA PO ROKU
    1989 V MESTE TRNAVA"

    Diplomová práca podrobne mapuje po vizuálnej stránke prechod verejného priestoru mesta Trnava po novembri 89. Sleduje výtvarnú umeleckú tvorbu, ktorá bola zverejnená po roku 1989 vo verejnom prostredí v meste Trnava, takisto mapujem možnosti, aké mesto pre výtvarnú umeleckú tvorbu vytvára a aké záujmové skupiny sa prostredníctvom výtvarného umenia snažia zviditeľniť.
    Zo získaných informácií teoretická diplomová práca dospela k záveru, že politická objednávka umenia po roku 1989 pre verejný priestor neskončila a naďalej sa verejný priestor ideologizuje. Po 20 rokoch od pádu „Komunizmu“ nevzniklo mimo priestorov (GJK) v meste Trnava žiadne fixné umelecké dielo, ktoré by nebolo súčasťou politickej objednávky. Zároveň autor demonštruje na jednotlivých objednávkach, že žiadne z nich nevykazuje dostatočné umelecké a estetické hodnoty a nedisponuje súčasným výtvarným jazykom, ktorým by sa mohli reprezentovať u zahraničných návštevníkov.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam