GLACIER: tak se na to radši vyser, vidim že s tim máš nákej komplex.
Hod tam radši tohohle borce, prej na mi3 bude mít nejlepší cenu :)
http://josil.cz/
Jinak ještě koukam na tu výměnu kus za kus, o tu původně šlo, píše:
,,Výměna probíhá zpravidla kus za kus. Nicméně při případné reklamaci kontaktuji prodejce a
zajistím bezproblémový průběh."
přeloženo - žádná výměna kus za kus, pošle to čínákovi a ten ho bude prudit že to dá opravit, že telefon je opotřebený a už by ho znova neprodal. Tvůj moravský přítel ho bude přesvědčovat, že půjde refubrishing, za což mu čínan nabídne zaslání nového, ale musí uhradit 100$ poplatek, což samozřejmě chtít nebude, takže se bude čekat na opravu, bude to delší než čínan řikal, stále bude slibovat, zákazník bude nervozní, nadávat až mu radši pošle novej na svoej náklady/pošle ho do háje (záleží na jeho serioznosti,počítam že bude ok když má tvoji referenci). zjistí že se mu to nevyplácí a sekne s tim/sebere prachy a sekne s tim.
Jinak kde máš záruku že i kdyby tady byl servis, bude opravovat founy s čínskym IMEI a ne jen ty prodané v Evropě? dělá to tak víc společností.
Nevim jak lidi, ale já si Xiaomi koupil díky výborný ROMce, pravidelným aktualizacím, výkonným HW a super velikosti displeje. To že má poruchovost docela OK, cca jako Samsung je taky super, ale pořád je to 5%.