LIQUID_SOUND: Dolby norma hraje roli jenom v případě, že to má mít Dolby mastering, pokud to máš jako 6 diskrétních kanálu, můžeš samozřejmě poslat kamkoliv cokoliv. Jestli to myslíš jenom jako referenci, tak máš pravdu, teoreticky je všech pět kanálů full range.
S mixem hudby do 5.1 prozměnu nemám moc zkušeností já. Hudbu jsem dostával buď už vymíchanou do 5.1 nebo se ze sterea rozmíchávala přes různé utility, ale co se týče posílání subbasových frekvencí do LCR, nebo dokonce Ls/Rs byl bych maximálně obezřetný - zejména pokud se bavíme o zvuku hromu, kterej může mít těžiště kolem 50 hz i níž. Protože:
1) domácí systémy to budou reprodukovat špatně, buď to ty satelity vůbec nezvládnou anebo se to přes nějakou vnitřní matici toho zařízení více či méně zmrší
2) promítací sály jsou často v dost žalostném stavu a bál bych se rezonancí, zkreslení, praskání a dalších prasárniček
3) když to pošlu zárověň do víc beden, riskuji fázové problémy
4) podle teorie je ve finále jedno, kam to pošleme, protože divák by to u takhle nízkých frekvencí neměl poznat, tak proč si komplikovat život
ale možná jsem jenom pesimista:)
EQ na finální stopy jsem nepoužíval, hlídal jsem si jednotlivé zvuky. Nevím jestli je to nejsprávnější cesta, rozhodně to jde i jinak.
Co se týče mixu hudby do 5.1 - jak jsi to řešil? pak to šlo ještě na mastering?