• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GAF: je to tvoja neschopnosť pochopiť to správne - mnoho nepriateľov pri zásahu uvoľňuje nejaký element, konkrétne jed trebárs zombie. Takže preto urobí knockdown kúzlo okolo nepriateľa oblak jedu, lebo mu dá aj nejaké poškodenie.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DOCKINEZ: Kdybys místo psaní těhle příspěvků raději hrál! ;)

    (Ale jo, tohle dilemato mám posledních X let docela intesivně a rozhodl jsem se s tím konečně něco dělat ;).
    GAF
    GAF --- ---
    Jinak (a přesto) pěju na D: OS chválu. Questy se daj vyřešit různě a jsou nápaditý, souboje dobrý, rozhovory slušný, i jsem se párkrát zasmál, objevování a odměňování za objevování funguje. Doporučuju všema jedenácti i dvanáctým mutantním.
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: radši Tě hned upozorním. Snad to není spoiler.

    Nevim doteď jak doopravdy fungujou elementální útoky a ty následný efekty, ale hrozně často a i když to nečekam vytvářej ty kaluže. A to i obyčejná "pěst z nebe". Udělá prostě kaluž jedu. Nebo obyč ohnivej šíp udělá explozi (aoe) a ještě následně vytvoří kaluž ohně (dot + aoe pommmoooooc :D

    Snažim se na to nenadávat a naučit se to používat. Ale teda trochu mi vadí, že nejsou nějaký kouzla "čistý". Někdy to funguje, někdy ne. Respektive že "čistých" kouzel je dost málo. Nemoct vběhnout válečníkem k nepřiteli sraženému na zem, protože je kolem něj kaluž jedu a mělo to být čistě "balvan kouzlo" je naprd. Stejně tak když už tam nepřítel stojí a já nějaké kouzlo / šíp na nepřítele pošlu a odnesou to oba.

    Říkam, možná je to čistě moje neznalost a neschopnost to doteď pochopit správně, ale dokáže mě to pěkně potrápit trpělivost.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ja jsem furt na vazkach. Samozrejme otazkou neni "jestli koupit", ale kdy - zatim mam koupenejch a nedohranejch her hromadu, tak bych mel nejdriv mozna trochu zredukovat resty... ale zas nesmim moc vahat, anzto v zime uz budou Pillars of Eternity apod...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Včera jsem si Original Sin koupil, takže ho teprve dnes nainštaluju.
    GAF
    GAF --- ---
    oh yea baby

    a Divinity: Original Sin hraju už podruhé, co jsem pochopil líp mechaniky. A můžu říct, že asi dvakrát lehčejc než poprvé. Stále na Hard.

    Ta hra je fakt jak to říkaj: na první pohled jednoduchá, pak člověk zjistí, že se má pořád co učit (může).
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GAF JE ZPÁTKY!!!!
    ROSKOW
    ROSKOW --- ---
    Aha, já si to spletl s novým Tormentem.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    PoE byly imho od zacatku planovany jako rt s pauzou.
    ROSKOW
    ROSKOW --- ---
    Pillars of Eternity už zase pauzovací najednou... Říkal tu někdo nedávno, že to bude čistě tahový, žejo?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Včera večer jsem se probojoval v Pool of Radiance do budovy bývalého provaznického cechu - no teprve tam začaly pořádné bitky! Naštěstí mám většinu postav již na druhé úrovni, ale kombinace sleep + attack už není tak funkční, jako doposud. Výborné!
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Avernum: The Complete Saga for download $2.99 - GOG.com
    http://www.gog.com/game/avernum_the_complete_saga
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    No jo, mám v tom bordel, je to fakt první edice, takže koukám do blbejch pravidel. No, nevadí, díky moc!
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    THESTOUPA: Aha, tak tímhle by se mnohé vysvětlovalo! Ještě to ověřím, jestli je to skutečně podle první edice (což jsem popravdě nezkoumal, nějak jsem dle data vydání automaticky implikoval, že jde o druhou edici), ale asi to bude tím.
    GAF: Jo, v trojkovejch pravidlech je to řešené postihem, to jsem před chvílí našel.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    DAVESADE: nejdriv jsem mel takovej matnej pocit, ze kdysi v historii byl nejakej chain klasifikovanej jako light armor tudiz umoznoval takovyhle veci (mam pocit, ze jsme to resili pri hrani NwN, tedy toho z roku 2002). ale nejsem D&D expert, tak zkousim googlit a tohle zrovna asi nebude vysvetleni platne pro AD&D. nicmene tim jsem se dostal k tomu, ze podle data vydani by Pool of Radiance asi melo byt postavene jeste na AD&D 1st edition. a google na me k tomu vyhodil "AD&D 1st edition allowed a multi-classed Figher/Mage or Fighter/Mage/Thief to cast spells in armor, even plate mail." ale na link se v praci nedostanu, takze nevim jestli tam jsou jeste nejaky podminky - http://www.peginc.com/forum/viewtopic.php?t=38048&view=previous&sid=2d087be8cbfc af4b6c18366672fa8089
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: teď nevim - postih byl zavedený až s trojkama? Tušim, že v BG (dvojkový pravidla) přes kouzlení v brnění nejel vlak. I když i tam se to pak ošulilo tim speciálnim elfím brněním. Ale tak co, máš to asi holt dobrý prostě :) a nebo tu pořád je ještě Mage Armor což je slušný kouzlo a většinou ve hrách trvá něco ve smyslu "celej den" na jedno zakouzlení.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Hele tak mám na sobě Chain mail (FIGHTER + MAGIC USER) a normálně kouzlím.

    V knize pravidel je psáno, že při multiclasse jako wizard nesmím mít žádné brnění.

    Takže hledám, jestli v tom není nějaký postih na vyvolání kouzla, ale zatím bez úspěchu.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GAF: Kouzlit mohou, ale popravdě jsem zatím nevykoumal, jaký negativní dopad to má. Fakt ale je, že mám teď nové Chain Armor a ještě jsem nebyl v bitce, dosud jsem měl jen kožené brnění.
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: ok.

    A můžou tam ti válečníci-kouzelníci kouzlit i když maj armor?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam