DAVESADE: Ještě dodateček - nové postavy začínají obvykle na nějakém vyšším levelu, tuším 9, přičemž už na desátém je možné dělat class change (logicky je ale lepší dělat class change až na maximální, tj. dvacáté úrovni). Tj. stačí nechat nováčky zajet v jedné vedlejší bitvě a začnou býti přínosem do týmu. A ono i vyhnat je na tu dvacítku celkem jde - stačí vlézt do nějaké těžší vedlejší mise, načnout 2 nepřátele a nechat je v jednom tahu dorazit naším nováčkem - za jednu bitvu udělám i pět levelů, jsou to prima šachové minihry, potud dobré.
Co ale chybí je pochopitelně vztah nováčků k starým jednotkám... na to je potřeba tak 5-10 bitev a využívat každou příležitost, což není vždy ideální (např. cvičit letecké jednotky proti lukostřelcům je čistá sebevražda).
Neboli - zde se musím přiznat k "podvádění" - grindoval jsem postavy v DLC mapách, což jsou takové placené cheaty na vyhnání úrovně, vztahů a peněz. Za 5.50 EUR tři specializované mapy... no, ono by to šlo přes vedlejší mise (těch jsou hromady, plus pořád nové přes spot/streetpass), ale neumím si představit, kolik času by to sežralo. Takže pro hraní na HARD, když už vám sem tam někdo chcípne (už dvakrát se mi to stalo a rozhodl jsem se nechat jednotky prostě mrtvé, abych zjistil, jaký vliv to má na hratelnost), tak sehnat nováčky není vlastně problém, ale začlenit je do armády je rychlejší přes DLC mapy, no. Nejsem na to hrdej.