GAF: Například si nejsem jistý, zda by Crimson Shroud prospělo, kdyby se to odehrávalo v otevřeném světě, mohl sis brát questy, s bohatým příběhem... ono by se to asi rozmělnilo a nebylo by to v tom výsledku ono. Je to minihra, ždímá ze svého konceptu maximum tím, že je zasazená do jednoho menšího hradu s pár goblinama a zombiema - a že se story dá točit dokola. Tím pádem ten počet skillů a kouzel a zbraní je "tak akorát" a systém funguje bezvadně. Fakt je, že motivace k opakovanému hraní je malá, vlastně si jen zvyšuješ obtížnost... ale na druhou stranu - já se ke hře vrátil po roce a hned jsem jí zase propadl. Podle mne půjde o titul, ke kterému se v budoucnosti ještě mnohokrát vrátím. Používám u toho trochu jinou část mozku, než je u her obvyklé a to mne baví moc - a rád si to osvěžím.