• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Kdyby něco, hodně dobrý oddechovky s dobře napsanýma dialogama jsou oba dva poslední Shadowrunneři. Ten Dragonfall a Hong-Kong.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    DAVESADE: No hral jsem jen jednicku, tusim, ze zadna dalsi na PC nevysla. Ale co se tyce jednicky pamatovat si, ze muzes po kazde akci save/load ale mas jen jeden slot. Pro me je Valkyria Chronicles mnohm vic logickou strategii nez klasickou tahovkou. Zkousis ruzne pristupy, ucis se mapu a krok za krokem davas dohromady optimalni strategii. Obecne je ten system takovy divny a to pro me tahovky z pohledu treti osoby nejsou nic noveho, na Mordheimu mam nahrano dobrych par set hodin. Na PSP ale treba to ovladani bude lepsi, ja mam tendence lamat hul nad vsim co nejde pohodlne ovladat mysi a ta PC verze jde ale hodne neohrabane.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BTW chystam se na Valkyria Chronicles na PSP. Mate nejake doporuceni, cim zacit nebo mam jit proste od jednicky a dobry?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    DOCKINEZ: Tak ja mam banner sagu opravdu rad, I kdyz priznam se z 70% to bude kvuli skvelemu pribehu, mam rad dobre pribehy a prijde mi ze banner saga nejlepe podchytila rozhodovani a dusledky z postu velitele takze mam tu dialogovou cast jeste radeji nez taktickou. To ze mam opravdu rad severskou mytologii a hned jak jsem to zapnul jsem dve hodiny sedel na mape a cetl si popisky asi take cele veci jen napomohlo :D Ten system v jednicce je takovy zjednodusseny a spis sachovy, ve dvojce uz je to o poznani lepsi a zajimavejsi.

    Na druhou stranu ja jen kvuli pribehu hral i Valkyria Chronicles ktera ma tu taktickou cast jeste mnohem vice nestravitelnejsi a zdlouhavejsi. I kdyz mozna nejvetsi zasluhu na tom bude mit konverze z konzole se svym krolomnym ovladanim.

    Fire Emblem se priznam senehral, jsem hrozne liny resit emulatory. Mozna se do toho nekdy pustim az bude cas a trpelivost.
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    DOCKINEZ: dvojka je prý lepší a rozvinutější. Ale sám nevím...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Hm, Banner Saga u mne zustala nedohrana. Je fakt, ze na iPhone 5 to asi neni tak sexy jako na vetsi obrazovce. Ale i tak byl pro mne hlavnim duvodem system, ktery mne nebavil, a pribeh, ktery mi byl zahy jedno.

    Jo, to Fire Emblem. Ten chytne a nepusti. Clovek si k tem postavam hnedle udela vztah a umrti kazdyho sebemarginalnejsiho sekernika zamrzi. Vsak co z nej mohlo vyrust a jaky cool vrazedny haranty moh mit s tamtou fesnou elfi ko"pyj"nici...
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    WRIGLEY: Spellcros bych si hrozne rad zahral znovu, ale nikdy se mi nepovedlo sehnat verzi ktera by fungovala na win7. Navic to uz je vic strategie, ja mam prave hodne rad ty rpg prvky, customizaci jednotek. Jeste jsem zapomel treba Banner Sagu mam hrozne rad.


    DOCKINEZ: Neznam, vypada to zajimave ale obecne se alfam/betam/ea spis vyhybam a radeji si pockam na plnou hru.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Není tady zas tak moc živo, takže snad neurazí, když zmíním Fire Emblem Fates.
    Hra pokračuje v tradici předchozího dílu Awakening, který řadím nejen mezi špičky tahových RPG, ale i mezi nejlepší hry na 3DS.

    Fates jde dál evolučně - klasický trojuhelník sword > axe > lance je nyní obohacený o varianty zbraní, nové skilly a podobně. Engine je nyní komplet 3D, tj. souboje jsou bez loadingu, hra vypadá skvostně designově i techicky. Systém vztahů mezi jednotkami je skoro stejný, ale více se soustředí na alternativní větve příběhu, prohlubuje taktický zážitek, jelikož jinak grupujete jednotky.

    Ale krom toho posouvá tento Fire Emblem masivním krokem vpřed i JRPG premisu, v rámci tohoto subžánru. Klasickou linku hlavních příběhových questů nyní prokládáte návštěvami vlastní pevnosti, kterou vylepšujete, skrz tyto pevnosti pak můžete poměřovat své síly s ostatními hráči online, můžete tak grindit do zemdlení a kašlat na hlavní dějovou linii - anebo se naopak můžete na pevnost vykašlat a jít jen po krku story - ona ta pevnost snad s výjimkou kováře není vlastně potřeba k prostému dohrání. Když ale děláte od každého trochu, zjistíte, že hrajete fantastické JRPG s tunami obsahu, vedlejších questů, náhodných prvků, ale i matematických vychytávek pod vaší nepřímou kontrolou.

    No hlavně bych vyzdvihl fakt, že celá hra se vlastně skládá ze dvou masivních scénářů Birthright a Conquest, mezi kterými si musíte po páté misi vybrat. Každý scénář se soustředí na jiné aspekty hry (Birthright je spíše pro milovníky RPG, Conquest je spíše pro lidi posedlé taktickou strategií) a vypráví příběh z opačné strany barikády. Sám nyní dohrávám Birthright a nestíhám valit bulvy, o kolik moc dotáhli Inteligent System tuto sérii. Krásná hra!

    Nyní koncem května má vyjít zbrusu nový Fire Emblem Echoes, což má být remake druhého Fire Emblem z Famiconu. To by taky mohl být zajímavý zážitek.
    WRIGLEY
    WRIGLEY --- ---
    WOLFGAR: zkusel jsi altari Ufo? pripadne uplne stare ufo? altari sice neni uplne tahovka, ale s moznostma v pauze se tomu dost blizi. pak zalezi, jak male jednoty to maji byt. Mohl by se libit wesnoth, spellcross, fantasy general
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    WOLFGAR: tohle znas?

    The game | End State
    http://www.endstategame.com/game-2/

    Asi to nesplnuje vsechny pozadavky, zejmena ne ten na jasne danou mapu, ale pro uplnost...
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    Napadlo by vas nekoho neco ve stylu Battle Brothers / XCom / Blackguards - tahovka s malou grupou na jasne vyhranene ctvercove nebo hexove herni plose s velkym mnozstvim buildovani a customizace? Utopil jsem v Battle Brothers tak sto hodin a i kdyz me ten styl opravdu bavi tak chybi nejaky endgame content, s prvni grupou mam za sebou 300 dni a vsechny tri eventy a nejak nemam chut hrat dal / zacinat znovu. Trochu me tam stve ten hodne brzky level cap po kterem zacnou postavy stagnovat. Vetsinu klasik z tohohle zanru mam nahranou ale rikam si, ze nejake zajimave indie mi mohlo uniknout tak kdyby jste nekdo mel nejake doporuceni tak rad vyzkousim. Zatim asi pujdu tak po pate dohrat Blackguards, skoda ze dvojku tak po****
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---

    BATTLETECH - Tactical 'Mech Combat Returns to the PC. On Kickstarter 9.29.15!
    http://battletechgame.com/
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---

    BATTLETECH - Tactical 'Mech Combat Returns to the PC. On Kickstarter 9.29.15!
    http://battletechgame.com/
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GAF: a je necelý dva dny za polovic...

    Save 50% on Lords of Xulima on Steam
    http://store.steampowered.com/app/296570/
    GAF
    GAF --- ---
    Vtipnost číslo 17b:

    Tajnou stěnu najdou pomocí perception členové skupiny relativně hned a sami.

    Legrace ale nastává v hledání navazujícího tlačítka / pochodně / štítu co se pohne atp. který musí najít sám hráč.
    GAF
    GAF --- ---
    Lords of Xulima nepřestávaj překvapovat. Jen co jsem si myslel, že začínam bejt příliš silnej, vyvedli mě z omylu hnedka u přechodu do pátý mapy. Zase jsem se cítil jako hrdina, co po vyčištění sklepa od krys, taverny od pobudů a pěti šesti errandů po městě a prvních pár kouzelnejch artefaktech ve skupině narazil na první skupinku orků venku.

    Pátý mapy.

    Podle toho jak vypadá ta světová je map tak dvacet a hraju to asi dvacet hodin čistýho času O.o

    Příběh neustává, artefaktů přibývá, vlastností a dovedností s novými účinky též.
    GAF
    GAF --- ---
    Meh, ten early access je někdy jak kýta k obědu, když se člověk potřebuje hlavně napít.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    AoD je normalne na Steamu.
    GAF
    GAF --- ---
    D1RABBIT: taky dobrý. Chudák Avatar.

    Mimochodem a co je s tím Age of Decadence?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam