• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIRust - Online PC hra - 7 Days to Die









    A

    Diskuze věnovaná online survival hrám Rust a 7 Days to Die. 
    Tyto hry ještě nejsou finální, jsou stále v alpha verzi.



    Oficiální stránky:
    http://playrust.com/ a http://7daystodie.com/

    Na Steamu:
    http://store.steampowered.com/agecheck/app/252490/

    http://store.steampowered.com/app/251570/

    Ovládání a příkazy [Rust]:
    http://playrustwiki.com/wiki/Controls_and_Commands

    Rust Mapa [Spoiler!]:
    http://cloud-4.steampowered.com/ugc/685968994330864792/579AE7D8B6FDE462350889B93E3A069A66F67FF1/


    SERVER na kterém hrajeme:
    hledáme. :)


     

    rozbalit záhlaví
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    BURAN: Jako jo, ale celkem slušně vykrádají i dayZ. :D Takže když to všechno vykradou dobře, bude z toho fakt slušná hra. :D
    BURAN
    BURAN --- ---
    JAKUZART: to je normalni Minecraft tohle :))
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    7 Days to Die Zombie Mocap Session
    https://www.youtube.com/watch?v=pPQ_FE0YMhs

    a na playrust.com jsou docela pekny updaty :) bavi me cist dev blogy
    Rust «
    http://playrust.com/
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    DOKTOR_CHAVEZ: Tak ono to nejde s loučema, jako dřív.
    Já tam mám střešní okno. :D
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    JAKUZART: podzemní farmy by už neměly fungovat? aspoň kámoš mi teda říkal, že už je to pořešený a brambory ti při pochodni neporostou
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    DOKTOR_CHAVEZ: :D :D :D To je pravda. Teď si zrovna "ujíždím" na jednom podzemním bunkru s malou podzemní farmičkou.
    Ale na tu 8 jsem zvědav. Jen doufám, že to do té doby budu mít ofiko.
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    JAKUZART: nvm, neměl jsem čas si zapařit) spíš si počkám až na alfu 8... zajímá mě hlavně jak pořeší tunelování a žebříky :) stejně se z našeho safehousu vždycky stanou doly :D
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    DOKTOR_CHAVEZ: Zdravíčko.
    Tak co říkáte na tu 7.8 pane?
    Mě osobně se tam líbí ten nový styl opravování. Předtím jsem měl inventář plnej duplicitních věcí, teď stačí pár pásků a jde se. :)
    Sice mi začalo více zlobit přesouvání věcí pomocí shiftu, někdy se stane, že se místo přesunu prostě vymažou. Ale asi, když mám plný inventář nebo tak někdy. I to osvětlení je trochu zajímavější.
    Škoda, že zmizely ty krásné nožky. :D
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    JAKUZART: jestli tě zajímá na čem dělaj kluci v Rustu, tak se mrkni na jejich trello :) maj to všechno public acces a můžeš hlasovat, která featura se ti líbí nebo zdá důležitá. Dělaj hlavně na procedurálním contentu (jak generování mapy, tak dynamic resources) a item editor website - webovky, kdfe budou lidi moc designovat novy itemy do hry.

    JAKUZART: ve forestu myslim nejsou zombies (bohudik) ale domorodci kanibalove
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    Aj ta moje paměť. :D
    Ještě jsem si vzpomněl, koukali jste na ten FOREST někdo? To vypadá taky hodně slušně.
    Líbí se mi tam ten kontrast mezi krásnou přírodou, kdy mu tam ve videu přistane i nějaký skřivan na ruce, a dost solidně naštvanýma zombíkama.
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    To jo, ale vypadá to slušně.
    Kolik to teď vlastně stojí? Vývoj téhle hry jede slušně dopředu. A furt mě to baví. :D
    Zatím totiž staší přidat obtížnost a jede se dál. :)
    To spíše RUST mě zatím přestal bavit. Ten se moc alone hrát nedá a s tím anticheatem, co zatím je, se to ještě nedá dost dobře hrát ani na serverech. Neustále nacházet nesmyslně vybrané domy od cheaterů, to mě nebaví.
    A je teda prvda, že i to prostředí, je třeba oproti 7 days vcelku jednotvárné. Tak já zase teď čekám spíše u RUSTu, s čím novým přijdou.
    Ale na ten smooth terrain jsem zvědav. Možná měl jen nastavené větší FOV, i když asi ne. :D
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    DOKTOR_CHAVEZ: ted koukam na ten gif a prijde mi, ze ten smooth terrain ma mnohem vetsi FOV. rybi oko jak hajzl, ty stromy jsou k sobe solidne nahly
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    o víkendu by jsme v 7DTD měli dostat patch s debuffama. Taky pustili sneek-peek na smooth terrain, kterej prijde v osmicce :)
    JAKUZART: Na neco takovyho si musim jeste chvili nechat zajit chut. obcas vyzkousim novou featuru, ale jinak cekam na release, at se toho nepreparim kdyz to jeste neni hotovka. Taky budu muset upgradovat zelezo, vetsi davy zombies jsou pro me zatim dost cukanina. Nebo oni pohnou s performance :)
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    Budu rád, když někdo najdete chvilku na přežití na nějakém serveru 7 days to die.
    Doma jsem si nastavil poněkud těžší obtížnost a nějaký ten 12 den musím uznat že už chodí slušné průvody zombíků. :D
    Je docela nářez, jak se to stupňuje. :)
    Tak mě v tom nenechávejte samotného. ;)
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    Já se zase teď pro změnu sekl na tom 7DTD. :D
    Taky dobrá věc. Více minecraftovější, ale dobrý. Více možností. Craftění nemusí být taková sranda jak v RUSTu.
    Líbí se mi, že se dá nastavit obtížnost na takovou, že se i bojím, když se někde večer opozdím a začnou se kolem spawnovat zombíci, to se pak jen plížím směrem k nejbližšímu obydlí. :D
    HOUH
    HOUH --- ---
    konecne jsem vyresil problem s neustalym vykopavanim ze serveru, nevim proc nevbim jak, ale pomohla mi tahle utilitka:


    AMD Dual-Core Optimizer Version 1.1.4
    JAKUZART
    JAKUZART --- ---
    Nechci tady v žádném případě dělat reklamu, ale já teď hraju rust na rusted.cz a jsem spokojen. Nakonec ze mě udělali admina, takže kdyby někdy chtěl hodit na whitelist, dejte mi vědět. Ale pár dní jsem tam teď nebyl, tak nevím. Tam to bylo ale celkem stabilní. Já osobně zatím lepší nenašel. :)
    BURAN
    BURAN --- ---
    DOKTOR_CHAVEZ: z bety :)
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    hehe, to nejsou screenshoty z novy alphy rustu?
    DOKTOR_CHAVEZ
    DOKTOR_CHAVEZ --- ---
    JAKUZART: 7DTD dá za chvilku do alphy smooth terrain, v RUSTU zase teď pracují na procedurálním generování terénu a aby se množství surovin generovalo podle počtu hráčů na servru. Sleduju jejich trello a lítaj tam vzduchem docela zajímavý nápady. Třeba, že terén bude částečně voxel-based, aby mohli dělat jeskyně)

    Trello
    https://trello.com/b/lG8jtz6v/rust-main
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam