• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    CLAVEN: Vybrat za tři dny 343 000 liber, to se nestane jen tak náhodou.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    WITTGENSTEIN: jaký úspech, preboha?

    Sľuby = úspech? Už sa prestávam čudovať, čo za panoptikum vám sedí v parlamente.
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    WITTGENSTEIN: jak jsem psala jinde, dokonce ni vidina úspěchu ne...
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: Takze tvrdis (na zaklade neceho), ze by to slo naprgat podstatne levneji a nebo ze to (na zaklade nejake tve znalosti o kterou ses nepodelil) temer jiste skonci neuspechem?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    WITTGENSTEIN: Úspěch ?:-) To fakt neni úspěch, jen spálený peníze.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    MAIMONIDES: Ano, úspěch se neodpouští, zvlášť v Čechách ne.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JVMLOK: Makám na vlastním nezávislym projektu a jsem čím dál tím víc znechucenej projektama hajzlů typu Vávra.

    SIRLOON: Máš pravdu:(
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MAIMONIDES: jakoze i prispivas nejakym projektum, nebo jenom zavidis a picujes?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAIMONIDES: ted uz indie ani neznamena indie. Kdyz muze byt Journey indie, byt je udelane na objednavku a predem zacalovane od Sony, tak i KC se pak muze prohlasit za indie. Delalo to "nezavisle" studio, to staci :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SATAI: Sleduju ho v sw aktivně.
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: Ty chodis posledni roky na nejaky jiny kickstarter nez ja?
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    nebo 'cokoliv co vybereme navic nechame na poslednich mesicu tesne pred vydanim, abysme udrzovali nebezpecny puntickare nonstop ozraly aby ve snaze vylestit maly kousek nerozmrdali zbytek' :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MYKEZ: Every penny above 300k will mean, we will take even longer to finish the game, thus making investors even more happy.

    Takhkle tomu článku mám rozumět?:)
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Tak hranice 300k liber byla dosažena za zhruba den a půl - těším se na další updaty :)

    And so it happens, just 36 hours into our Kickstarter campaign we have reached our goal!

    That's really, absolutely, mind-blowingly thrilling. We cannot stress strongly enough how grateful we are to all of you. This resounding confirmation of what we've been working on for almost two years just makes everything worthwhile. We are happy -- and privileged -- to be working on this project and we want to make the best possible game we can, for you.

    Now, with our goal reached, it's time for stretch goals and we shall announce the first one tomorrow. I would also like to make one thing clear: we have come to an understanding with our investor that every penny we make above the Kickstarter goal will stay with us and will go toward making Kingdom Come: Deliverance better.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MYKEZ: A nic takovýho nezvládnou. Jak dlouho je ta jejich věc ve vývoji? Kolik už spálili peněz?
    Kamarád pro ně dělal motion capture, ale v jejich demu neni k vydění ani pořádný gui. Hlavně že na konferencích žvaní o vývoji her.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    VANEK: Přesně tak a v tom je celá pointa a filozofie kickstarteru.
    Už je poměrně pasé s stává se z toho nudná věc, kde exhibují lidi jako Richard Gariott se svým megafinancovaným nic. Z hezký myšlenky se stala komerce, kterou přebrali zloději (poměr vložené peníze a výkon) jako Vávra, Gariott a další.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    MYKEZ: ano to je hlavní váženj argument, warhorse tam nevybírá celou částku ale jen to předplatný. Což teda bylo taky kritizovaný, ale vadí mi to míň...
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    VANEK: ano, dohlíží na to jeho žena, "její" peníze to nejsou, ale je to její práce.. je to dost zamotaný, ostatně co není. Sám jsem nějaký herní vyvíjený zažil a ona je to řehole jako prase :) nezávidím nikomu kdo v té branži je..
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Myslím si, že je celkem jedno, kdo přesně z nich to financuje/podporuje, důležitý prostě je, že cílem je udělat opravdu dobrou hru - takovou, která spoustě lidí zatím chybí. A pracujou na tom lidi povolaný a motivovaný v první řadě hrou samotnou a ne penězma...

    Co se týče Kickstarteru, tak drtivá většina lidí, která hru podpořila, si de facto prostě předem hru objednala (třeba s bonusem v podobě map/hudby/...) a Kickstarter je teď pro investora Warhorse především důkazem, že o tu hru je (a bude) zájem - a nikoli nástrojem na ždímání peněz.
    VANEK
    VANEK --- ---
    KARYSLAV: 70 % společníkem Prague Game Studios s.r.o. je Bakala, ne Bakalová; půjčky 5,86 mil. Kč v prvním roce (výsledky za 2012 pohříchu do rejstříku neposlali) poskytl taky Bakala. Ale je možné, že patří do části impéria, na kterou dohlíží manželka, zatímco Zdeněk je plně vytížen uhlobaronstvím.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam