• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    WITTGENSTEIN: OK, máš pravdu, je to v Updatu 2. Omlouvám se.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    WITTGENSTEIN: Můžeš dát link na update číslo 4 nebo dřívější, ve kterém děkují za to, že se to podařilo? Já to tam prostě nevidím.

    Co s tím má společného twitter fakt nechápu. Na kickstarteru jsi podpořil, měli by ti tam poděkovat (mimojiné i proto, že updaty z kickstarteru dostaneš automaticky do mailu)
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    ALCATOR: Jasně, a rozhodně nikdy nezazněly věty jako: "And so it happens, just 36 hours into our Kickstarter campaign we have reached our goal!

    That's really, absolutely, mind-blowingly thrilling. We cannot stress strongly enough how grateful we are to all of you. This resounding confirmation of what we've been working on for almost two years just makes everything worthwhile. We are happy -- and privileged -- to be working on this project and we want to make the best possible game we can, for you."

    + všechna ta poděkování na Twitteru jsem si taky vyfantazíroval.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JVMLOK: Přesvědčovat lidi je většinou marný. Mně stačí, že zazněly všechny relevantní argumenty a už je mě to tak nesere.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MAIMONIDES: takze protoze jsi kompletne failnul obhajit svuj postoj ke KS, tak je cely projekt odsouzen k neuspechu a planemu sneni. OKEJ. ted nevim kdo je vetsi magor, esli Vavra, nebo ty...
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ALCATOR: On si reálne myslí, že mu to automaticky patrí. A za také veci sa neďakuje.
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    Podtrženo sečteno, je tu spousta lidí, co říkají, že něco dělají, a je to hustý, ale nikdo jim na to nic nedá.. jestli to nesouvisí s tím, že místo práce na svým projektu, jen pláčou na komunitních serverech o tom, že jim škaredí a zlí AAA berou fanoušky a mediální wow?

    Připomíná mi to přesně náš obor: „Startupování“ se skládá hlavně z toho, nakoupit si co nejvíc produktů Apple, chodit po konferencích, přednášet a pít kávu co stojí 2Kč za gram, nejlíp vyzkoušet všechny metody, nechat si narůst knír a být hrozně cool s kostěnejma brýlema..

    Když se ale najde někdo, kdo nejezdí po konferencích, neplácá se navzájem s komunitou „po ramenou“ ale fakt řeší problémy a dělá na svým projektu, tak nemá zákazníky, je divnej, a vlastně se s ním nikdo nebaví..

    Není třeba čekat dva roky, jestli do půl roku nebude použitelná beta, která je slibovaná, bude to vidět dřív. Osobně mě taky překvapilo že „dobrej motion capture uděláme až když vybereme 700k GBP“ to mi jako osobně smrdí, protože motion capture je teda dneska podle mě alfa omega projektu tohoto typu (viz pohyby koně :-D )

    Na druhou stranu, teď mají vybráno 410k GBP, a pořád to tak uplně nezpomaluje, řekl bych že 1M GBP je do těch 26 dnů pokořitelnej, protože ten výstup kterej udělali, je protě adekvátní té částce. Jestli to ale dokážou? To už je otázka.

    Ten příměr s Jobsem, je správnej. Jobs byl svině, manipulativní parchant, samolibej, egoistickej diktátor, kterej z vás vytáhl duši, třikrát ji přejel parním válcem a pak vás přinutil mu poděkovat a líbat nohy za to, že vám milostivě dovolil vzít si po 3 týdnech pondělí až neděle nonstop 16h v práci půl dne volno když jste dostali chřipku.. Ten kdo je „nahoře“ musí být radikální, musí mít koule větší než mozek, musí být schopnej ukázat cestu a v té cestě motivovat. „the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do,“ to není jen tak vycucaný z prstu, to je prostě fakt.

    Mockrát jsem si na tom už rozbil držku, proinvestoval pár milionů a přišel o spoustu času - jen ten kdo je schopnej prodávat vzdušný zámky a riskovat, je ten, kdo uspěje, protože dokud jdeš na jistotu, a chceš mít pokrytý riziko a problém, tak jsi jako korporátní firma - s nízkým rizikem, jde nízkej zisk, ale je lepší než žádnej. Kdežto když máš riziko větší, zisk je větší.

    To jsou věci co jsem pochopil, platí obecně ve všech oborech, je úplně jedno co děláš, ale pokud máš koule, a jdeš si za svým dostatečně dlouho, jednou se to prostě zlomí, a nebo jen umřeš. Ale ta šance že se to zlomí, tu je jen tehdy, když riskuješ, a ne tehdy, když čekáš a vytváříš záložní plány.

    Nechme tomu čas, ono vyplave spousta hnoje.. je nás tu dost přímo z herního průmyslu (někdo ex, někdo aktuální) ale i jinejch průmyslů..

    Se koukněte třeba na tohle, to je hezky reflektovaná podobná situace, odjinud..

    Představa, že to vzdám, mě děsí víc, než představa, že mě to zabije: Jak vznikl post-it za 3 miliony? - Zkušenosti - Michal Sobel
    http://michalsobel.com/...-me-desi-vic-nez-predstava-ze-me-to-zabije-jak-vznikl-post-it-za-3-miliony
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Já myslím, že osvěty bylo dost. Ti, kdo ještě věří v KC:D nechť pokračují ve svém snění.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    neco pro "fanousky" dana vavry ;)

    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MAIMONIDES: akorat to rikaji rovnou. takovyhle kickstarteru co jakoze meli financovat projekt ale ve vysledku byly jen pruzkum trhu je tisic do tuctu :(

    i slavny double fine nakonec na svuj broken age potrebovali trochu investorskych penez.
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: To je uz jejich problem. To, co kritizujes, je napsane na strance a neni to zadne male pismo.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    CLAVEN: Zajímalo by mě kolik z přispěvovatelů tohle všechno chápe a nekouká jen na ty sliby a na jejich motion capture videa.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    nemyslím, však ale sa tým nijak netaja... vybraté prachy sú v podstate len proof of concept a úplatok pre Bakalu. je to samozrejme smutné, ale viacerí autori vyberali prachy na mega projekty viacerými kanálmi a KS bol len jeden z nich (z hlavy ma napadá Roberts so Star Citizenom).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    CLAVEN: Já neříkám, že to co dělají je nelegální. Jen se jejich způsob nepotkáva se záměrama ks. Oni ostatně ani nevybírají peníze na dokončení hry. To se za ty vybraný peníze nedá. Jen ukazují, kolik umí vybrat, aby tím ohromili producenty. Nebo máš pocit, že jim budou tři čtyři mega na ty dva roky stačit?:-) Nebo myslíš, že jejich týmu aaa vývojářů budou ty vybraný peníze stačit?
    S ničím z uvedeného stanovy nepočítají a ani je neuvádí.
    A ta čtyřka je formálně taky lež. Tvůrci jednoduše nebudou mít 100%...

    Když už tu někdo předemnou mluvil o typicky českém zvyku neodpouštět úspěch, já bych tohle spíš označil za typičky český způsob vyjebávání s pravidlama.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MAIMONIDES: to je v tomto prípade úplne jedno, kto ho vlastní, ten paragraf hovorí, že prispievatelia nemajú žiadne vlastnícke práva, to je celé.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JVMLOK: Jenže Warhorse ten projekt nevlastní. Vlastní ho Bakala.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MAIMONIDES: No nevim...co podle tebe Warhorse porusuje? An jeden z uvedenych odstavcu nerika nic o tom, ze by WH nemohl do ks jit, ci pripadne ze neco porusuje. Absoltne. Bud jsem neco prehlidl, nebo neumim anglicky...

    2. Mluvi o tom, ze KS nerealizuje zadny projekt, ale projekt je nezavisle na KS realizovan tvurci a KS poskytuje pouze platformu pro funding.

    3. Naprosto nesouvisi s problematikou o ktere mluvime, rika ze autori voli deadline a castku a berou vsecko nebo nic.

    4. Naprosto nesouvisi s problematikou o ktere mluvime, rike v podstate jen to, ze tim, ze projekt sponzorujes ti nevznikaji zadna vlastnicka prava k predmetu kampane...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JULIAN: Ne, uleví se mi.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MAIMONIDES: a jak tvou situaci s KS ovlivni to, ze budes srset hejtem na nyxu? Myslis, ze si to tu lidi z KS prectou a zakroci?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JVMLOK: http://www.kickstarter.com/hello?ref=nav Já ti nevím...

    2. Each project is independently created.

    The filmmakers, musicians, artists, and designers you see on Kickstarter have complete control over and responsibility for their projects. Kickstarter is a platform and a resource; we’re not involved in the development of the projects themselves. Anyone can launch a project on Kickstarter as long as it meets our guidelines.
    (nikoliv u Warhorsu)

    3. Together, creators and backers make projects happen.

    Project creators set a funding goal and deadline. If people like a project, they can pledge money to make it happen. Funding on Kickstarter is all-or-nothing — projects must reach their funding goals to receive any money. All-or-nothing funding might seem scary, but it’s amazingly effective in creating momentum and rallying people around an idea. To date, an impressive 44% of projects have reached their funding goals.
    (Nikoliv u Warhorsu.)


    4. Creators keep 100% ownership of their work.

    Backers are supporting projects to help them come to life, not to profit financially. Instead, project creators offer rewards to thank backers for their support. Backers of an effort to make a book or film, for example, often get a copy of the finished work. A bigger pledge to a film project might get you into the premiere — or a private screening for you and your friends. One artist raised funds to create a wall installation, then gave pieces of it to her backers when the exhibit ended.
    (Nikoliv u Warhosu)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam