• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    bohuzel ps move nema doma kazdej
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    hlavně aby tam byla nějaká minihra na znásilnění:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SIRLOON: Dozens of villagers devastated by war :DD

    To by bolo originálne :D
    VANEK
    VANEK --- ---
    SIRLOON: dozens of villagers and Hamlet devastated by war?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAGE: aha, ja to celou dobu mylne povazoval za jeden. Patrilo to k osade tak sem to bral jako Rataje a hotovo :)
    MAGE
    MAGE --- ---
    SIRLOON: Vychází z http://cs.wikipedia.org/wiki/Rataje_nad_S%C3%A1zavou a hrady tam jsou (minimalne) dva
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    ty hrady pokud jsem dobře pochytil tam mají být dva a každý na jedné straně města nebo tak a opravdu tam tak stály. Dan někde říkal/psal že ho to samotnýho zaskočilo když si to někde dohledal a přišlo mu to dost zajímavý a že to taky byl jeden z důvodů proč vybrali to místo podle kterého to dělají... pokud mi teda paměť slouží dobře:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jeste je moznost, ze slo o chybu v textu. nemelo to bejt villages ale villagers a majestic castle. na KS je pod timhle textem zaber na hrad kde je imho videt tak odhadem 2/3 mapy, mozna polovina (soudim podle objemu tech lesu a toho kolik ty reky je videt nalevo)

    Cryengine allows us to quickly create huge areas of landscape. The world covers approx. 9 sq km2 (3.5 sq. miles), with a sprawling city, vast forests, majestic castles, and dozens of villages and hamlets devastated by war. Of course, there will also be underground locations to discover, like mines, secret passages, and catacombs.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ALCATOR: hrady rikal tusim v mnoznem cisle :) treba se chysta prekvapeni a ta mapa 3x3 bude jen maximalni velikost naloadovana v pameti a bude se zonovat :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    no...
    máme kromě jiných "zákadnu" i tady:
    MALEBNÉ MÍSTO
    http://www.grod.byczyna.pl/cz-111-malebn_msto.html

    je to replika se vsim vsudy, v prostoru je planovana obora (ten les za hradem) středověká vesnička, i obléhací stroje (dobre se povedlo z EU a Vysegradu ziskat penizky) Ty tri kilometry davaji docela dost moznosti (vzpominate na serial Covington Cross)...ale je to takovy V hrade a podhradi. Dve nejaky osady o 10 chalupach bych si tam asi dokazal predstavit, zvlast pri tehdejsim osidleni to neni tak mimo, ale "Dozens" je picovina. Hlavne me ale na tom jejich pristupu sere, ze rikaji Kvalita nad Kvantitu, a jako by naznacovali, ze kazdej kdo chce vic nez 3x3km nestoji o dobrej a hlubokej pribeh a zazitek z hrani.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    Jak se do prostoru 3x3 kilometry umisťuje několik tuctů vesnic, aby to bylo realistické? Shodou okolností pocházím ze zemědělské oblasti, kde má každá obec kolem sebe minimálně 15 kilometrů čtverečních polí, která historicky pod tu obec spadala (a obyvatelé je obhospodářovávali).

    3x3 je málo i jen na jedinou obec, nehledě na to, že tam ještě má být hrad
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ANTICLOVEK: spis to byl jeho nepovedenej joke. Jeste kdyz sem odchazel z WH sem jim rikal ze lidi co na poli okopavaji brambory sou fakt blbost, protoze se tu zacaly pestovat az v 17. stoleti. Jinak Dan si dost zaklada na tom, ze projizdi dost knih aby mu vsechno sedelo a povazuje se za dobreho historika amatera (nerikam ze neni), nicmene mu utekl o dost vetsi kix (alespon podle me) a to je otocena orlice na vlajce
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    CLAVEN: mozna nevi, ale urcite na takovy veci ma lidi :) akorat nikdo necekal ze jim tam budou naskakovat kazdym okamzikem desitky commentu dozadujici se dalsich detailu. Tudiz tyhle updaty jsou site horkou jehlou dost
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    TRAGED: mam trochu obavu aby realisticnost neskoncila na "dungeons & no dragons" a zmene rocnich obdobi. Not_chosen_one hadrak je pro sirsi masu neepickej koncept.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Jestli on Vavra nema pod tou "realisticnosti" na mysli RPG ala Ivanhoe ci Robin Hood + kadibudky.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    D1RABBIT: "realističnost v maximální možné míře" je nesmysl. vzdycky to musi byt kompromis
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    D1RABBIT: Jaká emancipovaná, sakra? Co když to prostě bude ženská, co je sirota a z důvodu hladu se živí lesním pychem, což znamená, že umí nastražit oko na zajíce, proplížit se kolem polesného a nezanechat za sebou stopy?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    CLAVEN: neříkám že nekecnul pěknou blbost a že si toho neměli všimnout ale nedělal bych z takovýho jednoho nepodařenýho vtípku závěry že to bude debilní nerealistická hra :)

    D1RABBIT: tak samo že já taky chci realistický RPG ale né doslova že jo, to prostě ani neni možný :) jak píšeš no - maximální možnej dosažitelnej realismus aby to ještě nezabilo zábavu. stejný jako Arma - taky se říká že ultrarealistickej simulátor (a to je) ale když si to vezmeš doslova tak to k nějakýmu válčení a vojenskýmu drilu má fakt daleko :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ANTICLOVEK: Ja si práve myslím, že nevie, inak by takú chujovinu netresol.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    D1RABBIT: hele já bych to neviděl nijak černě. samozřejmě že überrealismus se konat nebude ale to asi v žádný hře. jaká by pak byla pointa takový hry? :) s historickou přesností si myslím že to bude ok. určitě Dan ví kdy a odkud se v Evropě vzaly brambory a to že to takhle plácne v narychlo dělanym videu kdy asi nevědí co dělat dřív (protože si fakt myslím, že s takovým úspěchem asi nepočítali) bych nebral moc jako ukazatel toho jak bude finální produkt vypadat. hlavně aby to bylo zábavný. já osobně pak určitě nepojedu k Sázavě počítat z kolika kamenů je postavená která zeď a jestli to tam maj na chlup stejně
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam