• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    MLUKS
    MLUKS --- ---
    Dočetl jsem se, že si warhorse najali historika. Dá se někde dohledat, kdo to je?
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Otevřelo se oficiální fórum.
    SID311
    SID311 --- ---
    JULIAN: Já vím, viděl jsem ji už dávno. Vlastně jsem ani nevěděl, že ten zelený čtvereček do ní dali přímo Warhorse.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SID311: tu mapu ale nedelali ve warhorse. tu jen vzali odnekud a praskli si tam ten svuj zelenej ctverecek.
    SID311
    SID311 --- ---
    MYKEZ: Teď odhlédnu od souvislostí s Kingdom Come, ale ten obrázek je hodně mimo. Burnout Paradise je nesmyslně velký, což je vidět z toho, že na jeho mapě jsou vidět pomalu i jednotlivé domy, což na mapách GTA ani náhodou (jiné zdroje, např. http://burnout.wikia.com/wiki/Locations_(Burnout_Paradise) uvádí 25 čtverečních mil, což působí reálněji). O "ještě větších" číslech na boku ani nemluvě. Guild Wars Nightfall se sekli asi nejbrutálněji - je to typické MMORPG s velikostí pravděpodobně srovnatelnou s World of Warcraft. Předpokládám, že u Lord of the Rings Online to bude podobné. Je možné, že mapa zahrnuje část Středozemě odpovídající 30.000 čtverečním mílím, ale ve hře to bude určitě o několik řádů menší plocha (obdobně jako Oblivion se odehrává v asi 1/10 ohromného impéria rozkládajícího se po celém kontinentu, ale ve hře lze mapu přejít za pár minut reálného času).

    Naopak velikost Daggerfallu vypadá podhodnocená. Většina zdrojů uvádí dvojnásobek velikosti Velké Británie, což by znamenalo asi 177.000 čtverečních mil.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Pokud byste se někdo zejtra vyskytovali na PragoFFestu, tak tam Warhorse bude mít stánek s Kingdom Come a od 18:00 se bude konat přednáška:

    Protipól loňské přednášky na téma nové hry od Dana Vávry z husitského prostředí. Tentokrát o problémech s vydavateli, o Kickstarteru a o skvělé komunitě. Detaily o umělé inteligenci ve hře. Uvidíte dosud neviděné záběry ze hry. Na závěr možnost položit otázky členům týmu Warhorse.
    NELLI
    NELLI --- ---
    SIRLOON: ok. Přišlo, mi že se tady rozjela fakt už nemocná míra hnidopišství. Netřeba se v tom dál rejpat.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    NELLI: viz Cartman. o nic jinyho mi neslo. proto sem ti posilal ten link
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    MYKEZ: dik, za nakopnuti, precetl jsem si to. aspon je jasny, kdo je ten "retard", co si spletl kilometr s mili.

    Jen tak pro informaci, celý Oblivion má rozměry asi 4x3 km...
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MYKEZ: no on je na tom obrazku hlavne moc velky protoze meritko je v milich a nakej retard si spletl kilometr s mili. to je vse o cem se tady ostatni strasne slozit bavej.
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: že je případnej, resp. avizovanej obsah takhle relativně malý mapy přinejmenším pozoruhodný, o tom se nepřu, ale už začínám bejt alergickej na všechny tyhlety z prstu vycucaný anti-vávrovský/pro-vávrovský (nehodící se škrtněte) konspirační teorie nebo adorace/dehonestace. Jak říkáš, jsou to úplně jalový debaty a spekulace, který do vydání stejně nikdo neověří.
    Debata nad situací a produktem je samosebou naprosto v pořádku, ale občas mi přijde, že si lidi už vytahujou z prdele fakt neuvěřitelný sračky, jenom aby se mohli po Vávrovi, nebo WH obecně, povozit. Poprvý podruhý to možná bylo vtipný, teď už je to fakt akorát nuda a vopruz.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Už teď lituju toho, že jsem se nějakej obrázek dal... Radši si přečtěte ten článek a dozvíte se něco o tom, proč je to tak "malý"...
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: no, jen mi ten obrazek prijde nestastnej v tom, ze to tam vypada, jako by rozloha KCD byla srovnatelna s Oblivionem a ona je pri tom sotva ctvrtinova, co ma Oblivion (na tom obrazku). a kdyz se vratime k tomu cim to tu zacalo, tak si zatim nejak neumim predstavit aspon tech dvanact vesnic na mape GTA3. zvlast kdyz k tomu pridam, ze na tom jejich 3x3 vyrezu kolem Rataji je tech vesnic asi sest.
    samozrejme v soucasny fazi je to v zasade debata o nicem, na vysledek si jeste par let pockame a pak se uvidi. jen ze ted proste Vavra vysila dost zvlastni signaly a tak proste furt uplne nevim, co si mam o te hre myslet.
    NELLI
    NELLI --- ---
    ZACK: když jsem tu hru backoval na ks, říkal jsem si přesně to samý: buď dostanu za pár stovek hru, která zabaví, nebo budu alespoň svědek Umučení Krista Vávry.
    ZACK
    ZACK --- ---
    Je skvely, ze tahle hra nemuze dopadnout spatne. Bud bude dobra a budou mit hraci radost nebo nebude (skvela nebo nebude vubec) a to si zas ustrikne nemene pocetna skupina Vavrovych chybosledu. Win Win.
    NELLI
    NELLI --- ---
    SIRLOON:

    aha...a co teď s tím budem dělat? Budeme tady nadále onanovat nad tím, jak neexaktně nějakej grafik vizualizoval 9km2 vůči stávajícím mapkám v mílích? Je kvůli tomu Vávra víc arciďábel? Co na to Jan Tleskač?
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: řekl bych, že se v tom zbytečně vrtáš, ta mapka je větší než GTA3 a zároveň menší, než San Andreas. To, jestli to stříleli od boku, nebo někde schválně/omylem řízli o pár milimetrů míň/víc, je nepodstatný, podstatný je, že 9km2 je víc, než 3m2 a zároveň míň, než 13.6m2.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: neprijde mi, ze by hrana mela byt 1.86411 mile jak mi tvrdi google.



    VANEK
    VANEK --- ---
    THESTOUPA: Ano, čtverec je velkž 3*3 míle, takže by měl být buď jinak popsaný, nebo podstatně menší. Už se to myslím tehdy řešilo v komentářích přímo na blogu, ale aby Vávra nechal grafikům předělat a reupnout obrázek, to by na něj bylo moc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam