• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: no, jen mi ten obrazek prijde nestastnej v tom, ze to tam vypada, jako by rozloha KCD byla srovnatelna s Oblivionem a ona je pri tom sotva ctvrtinova, co ma Oblivion (na tom obrazku). a kdyz se vratime k tomu cim to tu zacalo, tak si zatim nejak neumim predstavit aspon tech dvanact vesnic na mape GTA3. zvlast kdyz k tomu pridam, ze na tom jejich 3x3 vyrezu kolem Rataji je tech vesnic asi sest.
    samozrejme v soucasny fazi je to v zasade debata o nicem, na vysledek si jeste par let pockame a pak se uvidi. jen ze ted proste Vavra vysila dost zvlastni signaly a tak proste furt uplne nevim, co si mam o te hre myslet.
    NELLI
    NELLI --- ---
    ZACK: když jsem tu hru backoval na ks, říkal jsem si přesně to samý: buď dostanu za pár stovek hru, která zabaví, nebo budu alespoň svědek Umučení Krista Vávry.
    ZACK
    ZACK --- ---
    Je skvely, ze tahle hra nemuze dopadnout spatne. Bud bude dobra a budou mit hraci radost nebo nebude (skvela nebo nebude vubec) a to si zas ustrikne nemene pocetna skupina Vavrovych chybosledu. Win Win.
    NELLI
    NELLI --- ---
    SIRLOON:

    aha...a co teď s tím budem dělat? Budeme tady nadále onanovat nad tím, jak neexaktně nějakej grafik vizualizoval 9km2 vůči stávajícím mapkám v mílích? Je kvůli tomu Vávra víc arciďábel? Co na to Jan Tleskač?
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: řekl bych, že se v tom zbytečně vrtáš, ta mapka je větší než GTA3 a zároveň menší, než San Andreas. To, jestli to stříleli od boku, nebo někde schválně/omylem řízli o pár milimetrů míň/víc, je nepodstatný, podstatný je, že 9km2 je víc, než 3m2 a zároveň míň, než 13.6m2.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: neprijde mi, ze by hrana mela byt 1.86411 mile jak mi tvrdi google.



    VANEK
    VANEK --- ---
    THESTOUPA: Ano, čtverec je velkž 3*3 míle, takže by měl být buď jinak popsaný, nebo podstatně menší. Už se to myslím tehdy řešilo v komentářích přímo na blogu, ale aby Vávra nechal grafikům předělat a reupnout obrázek, to by na něj bylo moc.
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: éééé...on taky je jenom o něco větší než GTA3, akorát je nepochopitelně hozenej na úroveň Oblivionu, což je akorát iluze. Když si ho vystřihneš a pastneš vejš, tak je opravdu menší než San Andreas.
    Je to normální iluzionistickej trik.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    MYKEZ: hele, ale ten obrazek je hroznej bullshit, ne? ten zelenej Warhorse ctverec je tam hozenej uplne mimo meritko, ne? ve skutecnosti, pokud ma byt 3x3km, tak by mel byt jen trosku vetsi nez GTA3, pokud umim spravne prevadet mile na kilometry.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Detailní informace (otázka je, jestli stále ještě aktuální - z 06/2012) o velikosti světa v Kingdom Come jsou na blogu:

    Warhorse studios: BLOG
    Warhorse studios: BLOG
    http://warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

    Je to v podstatě o hledání kompromisu mezi mapou, která by hráče bavila hrát (neotravovala jej svou velikostí a nenutila trávit spoustu času cestováním) a mapou realistickou. Cílem je vyhnout se zrychlenýmu cestování (jedno kliknutí a postava překoná vzdálenost třiceti kilometrů), což se mi zamlouvá...



    Samozřejmě nás zajímá, co na to říkáte vy? Co byste raději:

    - Komprimovanou bramborovou krajinu, kde je všechno blízko?

    - Realistickou krajinu, ve které se můžete potloukat hodiny, i když bude relativně prázdná?

    - Menší mapu, která vypadá realisticky, ale je rozumně zkomprimovaná?
    THE_BALROG
    THE_BALROG --- ---
    Podle mne musí být svět částečně zmenšený, zhuštěný, aby se nějak udržela hratelnost. Takový Skyrim je (dle odhadů na netu) zhruba 4×5 km a vypadá mnohem rozlehlejší - na pěší procházení rozhodně. IMHO je v PC hrách (zvlášť u těch co jsou singleplayer a umožňují volný pohyb po světě) zhuštěnost světa oproti realitě nutností.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    bohuzel ps move nema doma kazdej
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    hlavně aby tam byla nějaká minihra na znásilnění:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SIRLOON: Dozens of villagers devastated by war :DD

    To by bolo originálne :D
    VANEK
    VANEK --- ---
    SIRLOON: dozens of villagers and Hamlet devastated by war?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAGE: aha, ja to celou dobu mylne povazoval za jeden. Patrilo to k osade tak sem to bral jako Rataje a hotovo :)
    MAGE
    MAGE --- ---
    SIRLOON: Vychází z http://cs.wikipedia.org/wiki/Rataje_nad_S%C3%A1zavou a hrady tam jsou (minimalne) dva
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    ty hrady pokud jsem dobře pochytil tam mají být dva a každý na jedné straně města nebo tak a opravdu tam tak stály. Dan někde říkal/psal že ho to samotnýho zaskočilo když si to někde dohledal a přišlo mu to dost zajímavý a že to taky byl jeden z důvodů proč vybrali to místo podle kterého to dělají... pokud mi teda paměť slouží dobře:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jeste je moznost, ze slo o chybu v textu. nemelo to bejt villages ale villagers a majestic castle. na KS je pod timhle textem zaber na hrad kde je imho videt tak odhadem 2/3 mapy, mozna polovina (soudim podle objemu tech lesu a toho kolik ty reky je videt nalevo)

    Cryengine allows us to quickly create huge areas of landscape. The world covers approx. 9 sq km2 (3.5 sq. miles), with a sprawling city, vast forests, majestic castles, and dozens of villages and hamlets devastated by war. Of course, there will also be underground locations to discover, like mines, secret passages, and catacombs.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam