• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: řekl bych, že se v tom zbytečně vrtáš, ta mapka je větší než GTA3 a zároveň menší, než San Andreas. To, jestli to stříleli od boku, nebo někde schválně/omylem řízli o pár milimetrů míň/víc, je nepodstatný, podstatný je, že 9km2 je víc, než 3m2 a zároveň míň, než 13.6m2.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: neprijde mi, ze by hrana mela byt 1.86411 mile jak mi tvrdi google.



    VANEK
    VANEK --- ---
    THESTOUPA: Ano, čtverec je velkž 3*3 míle, takže by měl být buď jinak popsaný, nebo podstatně menší. Už se to myslím tehdy řešilo v komentářích přímo na blogu, ale aby Vávra nechal grafikům předělat a reupnout obrázek, to by na něj bylo moc.
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: éééé...on taky je jenom o něco větší než GTA3, akorát je nepochopitelně hozenej na úroveň Oblivionu, což je akorát iluze. Když si ho vystřihneš a pastneš vejš, tak je opravdu menší než San Andreas.
    Je to normální iluzionistickej trik.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    MYKEZ: hele, ale ten obrazek je hroznej bullshit, ne? ten zelenej Warhorse ctverec je tam hozenej uplne mimo meritko, ne? ve skutecnosti, pokud ma byt 3x3km, tak by mel byt jen trosku vetsi nez GTA3, pokud umim spravne prevadet mile na kilometry.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Detailní informace (otázka je, jestli stále ještě aktuální - z 06/2012) o velikosti světa v Kingdom Come jsou na blogu:

    Warhorse studios: BLOG
    Warhorse studios: BLOG
    http://warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

    Je to v podstatě o hledání kompromisu mezi mapou, která by hráče bavila hrát (neotravovala jej svou velikostí a nenutila trávit spoustu času cestováním) a mapou realistickou. Cílem je vyhnout se zrychlenýmu cestování (jedno kliknutí a postava překoná vzdálenost třiceti kilometrů), což se mi zamlouvá...



    Samozřejmě nás zajímá, co na to říkáte vy? Co byste raději:

    - Komprimovanou bramborovou krajinu, kde je všechno blízko?

    - Realistickou krajinu, ve které se můžete potloukat hodiny, i když bude relativně prázdná?

    - Menší mapu, která vypadá realisticky, ale je rozumně zkomprimovaná?
    THE_BALROG
    THE_BALROG --- ---
    Podle mne musí být svět částečně zmenšený, zhuštěný, aby se nějak udržela hratelnost. Takový Skyrim je (dle odhadů na netu) zhruba 4×5 km a vypadá mnohem rozlehlejší - na pěší procházení rozhodně. IMHO je v PC hrách (zvlášť u těch co jsou singleplayer a umožňují volný pohyb po světě) zhuštěnost světa oproti realitě nutností.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    bohuzel ps move nema doma kazdej
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    hlavně aby tam byla nějaká minihra na znásilnění:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SIRLOON: Dozens of villagers devastated by war :DD

    To by bolo originálne :D
    VANEK
    VANEK --- ---
    SIRLOON: dozens of villagers and Hamlet devastated by war?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAGE: aha, ja to celou dobu mylne povazoval za jeden. Patrilo to k osade tak sem to bral jako Rataje a hotovo :)
    MAGE
    MAGE --- ---
    SIRLOON: Vychází z http://cs.wikipedia.org/wiki/Rataje_nad_S%C3%A1zavou a hrady tam jsou (minimalne) dva
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    ty hrady pokud jsem dobře pochytil tam mají být dva a každý na jedné straně města nebo tak a opravdu tam tak stály. Dan někde říkal/psal že ho to samotnýho zaskočilo když si to někde dohledal a přišlo mu to dost zajímavý a že to taky byl jeden z důvodů proč vybrali to místo podle kterého to dělají... pokud mi teda paměť slouží dobře:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jeste je moznost, ze slo o chybu v textu. nemelo to bejt villages ale villagers a majestic castle. na KS je pod timhle textem zaber na hrad kde je imho videt tak odhadem 2/3 mapy, mozna polovina (soudim podle objemu tech lesu a toho kolik ty reky je videt nalevo)

    Cryengine allows us to quickly create huge areas of landscape. The world covers approx. 9 sq km2 (3.5 sq. miles), with a sprawling city, vast forests, majestic castles, and dozens of villages and hamlets devastated by war. Of course, there will also be underground locations to discover, like mines, secret passages, and catacombs.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ALCATOR: hrady rikal tusim v mnoznem cisle :) treba se chysta prekvapeni a ta mapa 3x3 bude jen maximalni velikost naloadovana v pameti a bude se zonovat :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    no...
    máme kromě jiných "zákadnu" i tady:
    MALEBNÉ MÍSTO
    http://www.grod.byczyna.pl/cz-111-malebn_msto.html

    je to replika se vsim vsudy, v prostoru je planovana obora (ten les za hradem) středověká vesnička, i obléhací stroje (dobre se povedlo z EU a Vysegradu ziskat penizky) Ty tri kilometry davaji docela dost moznosti (vzpominate na serial Covington Cross)...ale je to takovy V hrade a podhradi. Dve nejaky osady o 10 chalupach bych si tam asi dokazal predstavit, zvlast pri tehdejsim osidleni to neni tak mimo, ale "Dozens" je picovina. Hlavne me ale na tom jejich pristupu sere, ze rikaji Kvalita nad Kvantitu, a jako by naznacovali, ze kazdej kdo chce vic nez 3x3km nestoji o dobrej a hlubokej pribeh a zazitek z hrani.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    Jak se do prostoru 3x3 kilometry umisťuje několik tuctů vesnic, aby to bylo realistické? Shodou okolností pocházím ze zemědělské oblasti, kde má každá obec kolem sebe minimálně 15 kilometrů čtverečních polí, která historicky pod tu obec spadala (a obyvatelé je obhospodářovávali).

    3x3 je málo i jen na jedinou obec, nehledě na to, že tam ještě má být hrad
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ANTICLOVEK: spis to byl jeho nepovedenej joke. Jeste kdyz sem odchazel z WH sem jim rikal ze lidi co na poli okopavaji brambory sou fakt blbost, protoze se tu zacaly pestovat az v 17. stoleti. Jinak Dan si dost zaklada na tom, ze projizdi dost knih aby mu vsechno sedelo a povazuje se za dobreho historika amatera (nerikam ze neni), nicmene mu utekl o dost vetsi kix (alespon podle me) a to je otocena orlice na vlajce
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    CLAVEN: mozna nevi, ale urcite na takovy veci ma lidi :) akorat nikdo necekal ze jim tam budou naskakovat kazdym okamzikem desitky commentu dozadujici se dalsich detailu. Tudiz tyhle updaty jsou site horkou jehlou dost
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    TRAGED: mam trochu obavu aby realisticnost neskoncila na "dungeons & no dragons" a zmene rocnich obdobi. Not_chosen_one hadrak je pro sirsi masu neepickej koncept.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam