• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JVMLOK: Nejenom. Ale SW developer z CZ se musi drzet xenofobniho stereotypu. To da rozum, ne? :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    TRAGED: bylo by dost prekvapeni zjistit ze v te dobe ciakni byli krome drateniku a zlodeju taky vyborni kovari? :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    CYBERKOTLIK: husity se moc topit v krvi a ohni krizovejma vypravama nedarilo :p
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    CARTMAN: podobna situace jako s husitama u nas byla na zacatku 13 stoleti s katarama ve Francii, a tam to cirkev za pomoci krizovy vypravy vsechno utopila v krvi a ohni - takze od cirkve tu urcite nikdo necekal nic dobryho
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    CLAVEN: jde sice o hovno ale jelikoz se to ma odehravat koncem 14 zacatkem 15. stoleti kde nespokojenost s tradicni cirkvi vydatne zivena Inteligenci nebyla cizi nejspis ani uplnym rolnikum z hodni dolni tak je pravdepodobny ze tam uplne knezsky kurburstvi nebude :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BOBBYLON: Jj, cirkev bola zvlášť v 16. či ktorom storočí vskutku pravým požehnaním pre všetkých ľudí dobrej vôle.
    VANEK
    VANEK --- ---
    BOBBYLON: Vzhledem k tomu, jaký antikomunista Vávra je, určitě bude modlitba, natož požehnání knězem, naopak zvyšovat staminu.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MUM: hodor.
    a do toho pravej ceskej ateismus dle poslednich trendu podavajici cirkev jako arcizlo
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MUM: OFC. Ten bude v tom questu jako hlavni podezreli, nez se ovsem ukaze ze za lesem se usadila skupina kocovniku.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    RE PLAY 4s04 - Kingdom Come: Deliverance, DayZ. Metal Gear Rising: Revengeance
    http://www.youtube.com/watch?v=pWDl-WML3gw&t=8m15s
    MUM
    MUM --- ---
    TRAGED: Jo... a obecni blb bude mongoloid.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MUM: IMO je muzou zachranit jen cikani. Vetrim prima quest o vydrancovanych kurnicich ;)
    GRIMALK1N
    GRIMALK1N --- ---
    MUM: A taky tam nejsou elfové a nikdo tam nemá kočičí ani ještěří hlavu!
    GRIMALK1N
    GRIMALK1N --- ---
    BOBBYLON: Game of Thrones RPG to tak má - tři druhy zbroje a na každej platí jiná zbraň, takže s sebou člověk musel kromě meče tahat i např. warhammer, aby si poradil i s rytířem v brnění. Tuším že měl k dispozici dva sety zbraní, které se daly během boje snadno přehazovat. Pointa byla, že vždycky byl jeden typ zbroje, na kterou jsi nebyl vybavenej (což mohl vykompenzovat případný parťák).
    MUM
    MUM --- ---
    A ti moureninove a sikmooci budou? Uz jsou toho plne internety, jaci rasisti autori vlastne jsou...
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance - Video Update #2: Character Customization
    https://www.youtube.com/watch?v=tWQn10s_QJM
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    BOBBYLON: me by se libil kocept toho, co bylo naznaceny v zaklinacovi: na nemrtvy mel stribrnej mec na jiny cile zas jinej.
    Kdyby to tady dopadlo tak, ze vytahne na kazdyho soupere jinou zbran podle toho co ma na sobe, tak by to bylo uz dost slusny
    + treba ze do mesta ho nepustej s hromadou zbrani, bude muset nekde v lese uahrabat pod chvoji a na ulici se pak branit jen s dykou, nebo stitkem a tesakem proti nejakym panskymu frajirkovi, kterej smi mit dlouhej mec:)
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    CYBERKOTLIK: ono by to celkem i stacilo co se realisticnosti tyce, nevybavuju si za poslednich x let rpg, kde by byl modifier zbrani v nejaky vetsi souvislosti s brnenim (remdih vs. brneni, mec vs. brneni, vsude jenom: class mace, class sword, class 2h, ..)
    SATAI
    SATAI --- ---
    WITTGENSTEIN: Ale kompenzuje se to tim, ze na zacatku byl Stephenson velmi vtipny. Nula od nuly.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    D1RABBIT: přesně, ten systém v Zaklínačovi na mě působí velmi "fluid" dojmem a jakmile člověku přejde do krve, tak je to paráda a nenudí to ani v druhé půce hry. Je to stejná logika, jako proč v God of War má ty svoje dýky na těch řetězech a může s nima dělat ladné kruhové seky všude kolem -- "gameplay trumps reality".

    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    JVMLOK: jedina samozrejme ne, ale moc jich neni. Z logiky veci je lepsi si vzit pri boji proti obrnenemu souperi skoro cokoliv jinyho nez mec.

    duelove techniky jsou urceny extremne vycvicenym lidem z socialni vrstvy, u ktere se predpoklada noseni mecu v civilnim mestskem prostredi. Pro boj v bitvach - to jest to misto, do kteryho se jelo ve zbroji - panove pouzivali ty zbrane, ktere byly platne prave vuci zbroji. Je sice hezky, ze se snazite masit se mecema jak jen natvrdo to jde, ale ono to moc nejde.

    volani po realite ve gre vychazi z toho, ez si kazdej z nas tu realitu predstavuje podle sebe. ja bych volal po hratelnosti a zabavnosti a na reseni jak se v ty dobe spravne zabijeli bych se vykaslal, neni to podstatny
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam