• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    CYBERKOTLIK: ono by to celkem i stacilo co se realisticnosti tyce, nevybavuju si za poslednich x let rpg, kde by byl modifier zbrani v nejaky vetsi souvislosti s brnenim (remdih vs. brneni, mec vs. brneni, vsude jenom: class mace, class sword, class 2h, ..)
    SATAI
    SATAI --- ---
    WITTGENSTEIN: Ale kompenzuje se to tim, ze na zacatku byl Stephenson velmi vtipny. Nula od nuly.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    D1RABBIT: přesně, ten systém v Zaklínačovi na mě působí velmi "fluid" dojmem a jakmile člověku přejde do krve, tak je to paráda a nenudí to ani v druhé půce hry. Je to stejná logika, jako proč v God of War má ty svoje dýky na těch řetězech a může s nima dělat ladné kruhové seky všude kolem -- "gameplay trumps reality".

    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    JVMLOK: jedina samozrejme ne, ale moc jich neni. Z logiky veci je lepsi si vzit pri boji proti obrnenemu souperi skoro cokoliv jinyho nez mec.

    duelove techniky jsou urceny extremne vycvicenym lidem z socialni vrstvy, u ktere se predpoklada noseni mecu v civilnim mestskem prostredi. Pro boj v bitvach - to jest to misto, do kteryho se jelo ve zbroji - panove pouzivali ty zbrane, ktere byly platne prave vuci zbroji. Je sice hezky, ze se snazite masit se mecema jak jen natvrdo to jde, ale ono to moc nejde.

    volani po realite ve gre vychazi z toho, ez si kazdej z nas tu realitu predstavuje podle sebe. ja bych volal po hratelnosti a zabavnosti a na reseni jak se v ty dobe spravne zabijeli bych se vykaslal, neni to podstatny
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    SATAI: To je teda truchlivé čtení.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SATAI: We've hit the pause button on further CLANG development while we get the financing situation sorted out. ... to je prave ta chvile kdyprichazii Vavra a implementaci do KC:D Clang zachranuje!!! ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Ale at to tady neni jak na ceskym sermu. Jde o pocitacovou hru, tak hlavne aby to byla zabava. Nikdo od toho neceka nejakej hardcore edutainment.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CYBERKOTLIK: Jasne. Jedina vec na kterou se da pouzit mec je abys souperi vrazil pricku do oka. A vsecky windeny atp jsou taky naprd, protoze kdyz nepratel nerovno, kazdy sermir nahovno, a kdyz na tebe naskace 5 typku tak je jedno, jestli se menujes Lichtenauer neby Franta Ocasek, zejo, protoze vsecky duelovy techniky jsou absolutne nepouzitelny, zejo...vis co, to mi potom prijde ze v podstate jakejkoliv trenink je vlastne uplne irelevantni.
    Mj tesacek je taky fajn...ale to koneckoncu i ta hul, ze...
    SATAI
    SATAI --- ---
    TRAGED: Posledni, co jsem od nich dostal z Kickstarteru bylo toto: https://www.kickstarter.com/projects/260688528/clang/posts/604023
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SATAI: Taky si vybavuju, ale co jsem dohledal tak zatim se tvari zive.

    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    MLUKS: historie valecnictvi na historicky poradce je neco jinyho, cau

    JVMLOK: technicky spravne?:))) promin, ale to o technice neni vubec a drtiva vetsina lidi tam ani zadnou techniku nema. Jakou mecovou techniku bys tam chtel mit prosimte, kdyz nesmis souperi vrazit pricku do oka?
    Naopak - nevidim neco tezkyho nasimulovat na tom, ze prijde chlap s sekerou a zasekne ji druhymu do lebky. Naopak by mi prisel jako hodne vtipnej pokus o pouzivani technik typu zwerchhau nekde uprostred bitky s peti banditama:))
    Se rozhodnete jestli chcete simulovat stredovek nebo jestli chcete hru kde se sermuje mecema, pac dohromady to nejde:) drtiva vetsina lidi, ktery by hlavni hrdina bezne potkal by ani zadny mece nemela, jen kosy halapartny tesaky apod
    SATAI
    SATAI --- ---
    TRAGED: Mel jsem pocit, ze CLANG skoncil bez nejakeho vysledku?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CYBERKOTLIK: pravda. dycky zapomenu, ze se pri turnajich nesnazime jeden druhyho za kazodu cenu zabit. Takze i kdyz technicky spravne, real je jinde. Ale nasimulovat real v pocitacove hre mi prijde oproti simulaci aspon toho technickyho provedeni jako tezky scifi... samorejme i ta technicka simulace bude hodne zvlastni zazitek...moc si to nedokazu predstavit, snad nadefinovany polohy mece nasnimany pres mo-cap propojeny do nejakyho komba...no jsem moc zvedavy jak se s tim poperou...
    MLUKS
    MLUKS --- ---
    CYBERKOTLIK: Aha. tak mi prosím vysvětli proč to má na webu?
    SWORDMASTER A CHOREOGRAF Petr Nůsek A.R.G.O.
    http://www.warriors.cz/cz/petr-nusek-argo.html
    "poradce historie válečnictví pro film a divadlo (military advisor)"

    A mělo mě napadnout, že jakmile se někde objeví zmínka o Nůskovi či Kozovi, tak se hned objeví Cyberkotlik.
    Poroučím se.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ad realistickej serm:

    treba prijde CLANG! mod :)

    clang_playable alpha_2
    http://www.youtube.com/watch?v=SFZxx7Z-nBQ
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Flame se CYBERKOTLIKem o sermu? Hmm, humiliation imminent.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    D1RABBIT: no kdyby to vypadalo tak jako na teh hardturnajich tak jo:) oni ale logicky nemlatili do plechu mecem ani nicm podobnym, cim nemohli souperi ublizit:)

    JVMLOK: takrka cokoliv vem si nuz, jdi se poprat do hospody s nejakym ukackem co ma taky nuz a k realite jakyhokoliv boje budes mit daleko bliz nez bysis pral
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    D1RABBIT: no, s dobrým kropáčem či ostrou sekerou se to asi dá trochu zkrátit :) Je pravda že tyhle otvíráčky se při hardu používají v "nefunkční" podobě :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Ale jestli myslíš, že se něco jiného dokáže realitě přiblížit ještě víc, rád se poučím...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CYBERKOTLIK: oooh jak jsi mocny....
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    JVMLOK: proc? neuvidim tam nic co uz sem nevidel 100x, nekolik mych zaku z Nemecka se toho pravidelne ucastni. Zabava to urcite bude, ale s bojem ve stredoveku - pro ucely pocitacovy hry - to ma spolecnyho maloco

    MYKEZ: s holi se da predvadet ledascos:))
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CYBERKOTLIK: Doporučuju se mrknout na youtube na kanál BOTN
    http://www.youtube.com/channel/UCAvVLOoekLxCifBNZBJiEHA
    To jsem myslel tím "sportem" ;)
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    JVMLOK, CYBERKOTLIK: Měli jste se stavit na PragoFFestu u stánku s KC; jeden starší pán by vám tam se svou holí předvedl, jak se bojovalo (i jak se nebojovalo), jméno bohužel neznám :)

    CYBERKOTLIK: Nikdo taky netvrdí, že ten hráč bude umět/moct šermovat :D Ne, vážně, jasně že je to o hledání kompromisu mezi realitou a hratelností. Já jen tvrdím to, že to mají v rukou lidi, kteří tomu rozumí a vědí co a jak, a že výsledek by měl stát za to. Jsou to lidi zabývající se historií a historickým šermem, ne členové scénickýho klubu.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    MLUKS: Nusek neni "historicky poradce" to sis asi spletl

    MYKEZ: smysl to davat nemuze - je to hra a tak tam musi byt nejaky kompromis. Uz jen sam o sobe kovar kterej umi sermovat je pritazeny za vlasy

    JVMLOK: sport ale nema s realiema stredoveku skoro nic spolecnyho
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MYKEZ: Z toho šermu mám trochu obavu, doufám že tam nějakej scénickej klub nebude zkoušet ukázat jak vypadá bojovej šerm. Ale na druhou stranu už je v čechách dost lidí, co se tomu věnují jako bojovýmu sportu, takže by to nemusel být úplnej průser. Zajímmaly by mě nějaký jména v tomhle ohledu...
    VANEK
    VANEK --- ---
    S Čornejem že strávili poučné odpoledne a sáli profesorskou moudrost o hlavních rysech období; tohleto bude nějaký mladý absolvent, o kterém nikdo mimo obor neslyšel.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    MLUKS: Nevím kdo konkrétně, každopádně se hodně dbá na faktickou přesnost i u těch "nepodstatných" drobností typu jak vypadaly panty nebo na jakou stranu se v tu dobu otevíraly dveře a tak podobně :)
    Co se týče šermu, tak tam je taky skupina lidí (kterým se dělá špatně z šermu/soubojů v moderních historických hrách a filmech), která se v historickým šermu opravdu vyzná a snaží se, aby to opravdu dávalo smysl. Jedinou potenciální nevýhodou by pak mohla být vyšší obtížnost - protože to prostě není jednoduchý :) A to už se pak zas dá debatovat o tom, kolik procent lidí bude rádo, že to je těžký a challenging, ale blíž skutečnosti, a kolik jich bude nadávat, že je to moc těžký a nechce se jim trávit hodinu učením se combatu. Doufám, že ta první skupina bude početnější...
    MLUKS
    MLUKS --- ---
    D1RABBIT: Čornej by mě také potěšil. Modlím se aby to nebyl Nůsek či nějaký podobný všeuměl. O dalších "filmově - historických" poradcích se raději ani nebudu zmiňovat.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Tak to sa snáď Dan konečne dozvie, ako to bolo s tými bramborami.
    KEJML
    KEJML --- ---
    D1RABBIT: Heh, to jméno si pamatuju z dokumentů, který nám pouštěli na dějepise na střední :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam