• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    VANEK
    VANEK --- ---
    HNIZDO: Jako že když odstoupil, akcie vyskočily?
    MUM
    MUM --- ---
    HNIZDO: On ten clanek je v jadru dobry, byt nic noveho neprinasi. Ja WH fandim, to uz snad moje predchozi prispevky ukazaly (BTW hraju Godus, coz je diagnoza.) Ballmer sam se vzdycky vezl, takze pokud Vavra bude podobne PR, u me cajk.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MUM: Ballmer taky nebyl mistr Zenu a uspech se mu uprit neda....
    MUM
    MUM --- ---
    Dan Vavra pouzil v poslednim LEVELu 19 vykricniku za sebou. O jeho dusevni zdravi uz si nedelam starosti... Doufam, ze vyvojari pocitaji s nutnosti polstrovane kancelare pro sefa.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    HNIZDO: verim tomu, ze s tou revoluci co ted zacal Epic a UE4 zacne lidi pribyvat, minimalne nadsencu urcite a z nich by se mohlo vyklubat dost slusnych hernich vyvojaru
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Daniel Vávra: Herní průmysl nyní prochází výrazným zlomem » Borovan.cz
    http://www.borovan.cz/rozhovor/daniel-vavra-herni-prumysl-nyni-prochazi-vyraznym-zlomem
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Indian #73 - Kingdom Come: Deliverance
    https://www.youtube.com/watch?v=cOoxfD6hQCM
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    Akcie NWR nemají podle analytiků podporu. Čeká se na restrukturalizaci | Firmy a trhy | Lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...a-restrukturalizaci-p8e-/firmy-trhy.aspx?c=A140221_161012_firmy-trhy_ebr
    bude dalsi bakaluv projekt na kickstarteru? ;)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KARYSLAV: Doom sa distribuoval na disketách, ty CDčko.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WITTGENSTEIN: to o tech psanych textech bych netvrdil jiste. projdi si vsechny videa co vydali a jak hellba mluvi. na zacatku mluvi imho uplne jinak, jinyma formulacema a hlavne ma nadrcenej text co ma cist. ke konci uz se v tom nejak ztracel a dost se zasekaval
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: Mne by jeste zajimalo, zda za ne programovani udelaji nejaci programatori.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    WITTGENSTEIN: To byla reakce na KARYSLAV. A kolik pro ně ta PR agentura dělala, to ví jen oni a agentura. Nevěřím, že jim jen dostala články do německých webů.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    MAIMONIDES: Ale houby. Dobrý produkt se neprodá, když o něm lidi neví. (Znám důvěrně, pracuju v nakladatelské branži, kde je většinou rozpočet na marketing nula, natožpak na nějaké PR.) Za druhé, chlapci z WH nepotřebovali PR firmu, aby jim napsala text na KS. To ti accounti popravdě řečeno neumí, neznají subkulturu, je to pro ně moc nové. Ale potřebovali lidi, kteří znají jiné lidi. Čeští vývojáři znají české herní novináře. Kolik jich ale znají německých či amerických? K tomu, aby kampaň vyšla, potřebovali pokrytí v německých a anglosaských médiích - a tohle dokáže PR agentura zařídit. (Tedym popravdě řečeno, dokáže zařídit zkontaktování. Jestli ryba zabere, to už je něco jiného.)
    NELLI
    NELLI --- ---
    MAIMONIDES: no a?

    Evidentně ti Vávra na pískovišti ukopnul kačera. Jako, nechápej mě špatně, já taky zrovna nejsem nějakej Vávrovo fanda, ale ty litanie, co tady rozjíždíš, to je fakt pecka.
    Šli na kickstarter, měli úspěch (s kampaní, to, jaká bude hra, ukáže budoucnost), PR maj imho zvládnutý na jedničku (byť mám k dílčím částem taky výhrady, viz. např. to s tim "better actors"), sere pes, jestli to bylo přes agenturu. Teď už je všechno na nich. Tak ať se ukážou. Deal with it.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    NELLI: Mluvím specificky o tom, že po skončení nám prozradili jaký měli chudáci problémy s PR agenturou.
    MARLLONE
    MARLLONE --- ---
    Wſſechny bych wazz powyezzyl na negwyſſſſym zztromye, holoto bezboſna
    NELLI
    NELLI --- ---
    MAIMONIDES: takže když je někdo známej a má řekněme nějaký historický úspěchy (obecně, nenarážim zrovna na Vávru), tak nesmí na Kickstarter? Jsi nemocný :)
    SATAI
    SATAI --- ---
    MAIMONIDES: Adama Smithe znas? Nebo noveji trebas Matta Ridleyho? ;)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    KARYSLAV: Což dělá z kickstarteru zábavu pro velký firmy s rozpočtem na vše včetně PR.

    Dobrej produkt se prodá sám, čuráci si najmou PR a prodaj všechno. To jsi chtěl napsat?
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    MAIMONIDES: síla a pád kickstarteru, je na prezentaci. Buď si to vychytáš sám, jak jsem psal, nebo si s tím necháš pomoct.. Protože přece, ty si nekupuješ oblečení, ty zasadíš bavlnu, nasbíráš vlnu, upředeš si vlákna, pak z nich látku, že? Naco se soustředit na to co umíš, můžeš zahazovat čas se zbytečnostma.. To dává smysl. Proto si taky stavíš počítač sám.. Jo že to není to stejný ale? JE to to stejný, je to to stjený jako když fotograf řekne - no za dobrý objektivy si zaplatím, ale za software nebudu, protože zkopíčování softwaru není zločin, nikomu se nic nestalo.. (přirovnání, nebrat doslova).
    KARYSLAV
    KARYSLAV --- ---
    MAIMONIDES: Narážka na to, že ty na PR agenturu nemáš peníze? Nebo na co? PR agentura ti pomůže když máš málo času a potřebuješ naplánovat celou kampaň. Když si to sám budeš ladit rok dopředu, dosáhneš stejnejch výsledků, nebo i lepších.

    Však to je jen na tobě, když ukážeš že si umíš udělat dobrý promo, a budeš mít kvalitní produkt, na kickstarteru ti utrhnou ruce. Tady to nadávání že "ale oni jsou AAA a jsou na kickstarteru, zmrdi, kradou mi pozornost" je fakt mimo mísu. Dobrej produkt se prodá sám. Tečka. Udělej hovna, a skončí na hnojníku.

    Sám podnikám a vyvíjel jsem hry. Takže plakání bych si nechal pro sebe. Jestli jsem to špatně pochopil, tak si sypu rozdrcený instalační CDčka Dooma na hlavu..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Jasně. Kickstarter se přece řeší přes PR agenturu. Jak jinak.
    Hell, we even had problems finding a PR agency to represent us. We tried to hire several two months before the campaign, but everyone basically ignored us. Everyone told us that they don’t do Kickstarters – that press doesn’t cover Kickstarter projects anymore. Luckily, we met Corey Wade from US agency Sandbox Strategies, who believed in the project and quickly brought in Claudia Kuehl and Patrick Schroder from DELASOCIAL to focus on Germany. They got us in front of the press and thankfully the journalists responded positively and posted thoughtful previews of the game early in the Kickstarter campaign.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam