LAAZI: problem je, ze ti co Hellbu znaji by to zcela jasne prejmenovali na "Teoreticky Game Design"
to o cem tam povida neni gamedesign ani omylem, to je jen prezentace toho, jak si mysli ze se jako asi ma delat hra a na kazdym kroku si nabiji hubu a vymlouva se, ze to k vyvoji patri. Ostatne to same se delo i na M2. U vseho mozneho mavl rukou a rekl ze resi clovek picoviny, ze se to nejak vyresi. Ve chvili kdy se to ukazalo jako problem byli vsichni okolo (nejlepe z Brna) neschopni "cchuraci" co si neumi poradit ale on zrovna nema cas ani naladu je ucit jak to spravne vymejslet. A kdyz to udelali podle Dadova designu, kterej bezne obsahoval rozpory a chyby tak to byli zase cchuraci ze jim snad muselo bejt jasny, ze to tam je napsany jako...
a Hater nejsem, ve hrach uz nedelam (a sem za to fakt vdecnej), znam dost lidi a dost usmevnych historek z vyvoje KC, delal sem s Dadou tri roky a ackoliv ho mam rad jako cloveka pro jeho nazory, jako sef studia proste pohori. Je to dane jeho povahou...
jo a uz mam postahovanych peknych par giga clanku a videi a rozhovoru, pomalu si to uz koleduje o sestrih