• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    COLON: To mně zase přijde vyšetřování zajímavější než klohnění.
    COLON
    COLON --- ---
    MICHALFRIDRICH: no mě především přijde hrozná nuda ten quest okolo - vidláka bolí břicho a uděláme z toho vyšetřování kdo ho čím přiotrávil - přitom sračku mohl dostat z čehokoliv - kdyby to bylo jen o demonstraci toho léčení tak fér - máš srajdu, já ti umíchám nějakej sajrajt, budu shánět ingredience a pak to uklohním - OK. Ale vyšetřovat kdo to byl, kdo lže a kdo měl jakej důvod mi přijde na hlavu. Budu vyslýchat bambilión lidí, vyšetřovat, sledovat atd. jen proto abych zjistil z čeho frajera bolí břicho? Přijde mi to jak odpolední cvičení nebo nějakej test game designera. Ale jako ukázkový quest ve hře to je teda dost smutná podívaná...
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    MICHALFRIDRICH: Nedá mi to hodit sem takovou úvahu o mixování a vaření elexírů. Nemám tucha jak to udělat technicky, čistě prakticky vycházím z poznatků o tom, jak valná většina z nás např. připravuje jídlo, etc. Základ je většinou velice jednoduchý, stačí pár surovin - např. brambory, omastek, kmín - což ale není elexír, ale snad se z toho dá chytit ta pointa. Po základu můžu rozjet jinou minihru a to tu, kde už jen v rámci quick time eventu ovlivňuji další vlastnosti elexíru. Např. pokud mám v inventáři lysohlávku, tak dostanu možnost UP s odpovídajím micro nástiněm rozvětvení, což mistrně využiji v další okamžim, kdy přijde nabídka na rulík zlomocný, takže si dám DOWN. Pak už jen koukám na stats té "věci". Ale protože je to KCD, tak stats nevidím, vidím např jenom sytost určité barvy v lektvaru a od toho mohu odvozovat.
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    SIRLOON: Tak snad to ještě pořeší, protože tohle, co ukázali, zatím není sranda. Není to hra. Je to ukrutně pomalé a výsledek je *sic* jako ve skyrimu. Ta původní myšlenka kterou Dan hodil v tom kritizován videu mi přišla daleko zajímavější.
    Když na to tak koukám, tak dostal stopku skrze scriptování animací a assetů k tomu. Tohle je nějakej divnej game design. Ať to je tak jak říkal! 250 rostlin a nazdar. Já třeba nepotřebuji obrázek a animaci míchání. To je hrozně uhozené a zbytečné.
    Btw. ve finále si beztak musím číst 0,5-2 minuty v almanachu, jak na uvaření lektvaru, a pak si dám dalších pár (2-8) minut skrze výrobu (včetně omylů). Bude hra počítat, že jsem lektvar původně dělal 5 minut a příště mi odpustí nedostatky?
    A ještě jedna pro mně důležitá věc -> Pokud bude potřeba elixírů ve hře malá (tím pádem méně času strávených u alch. pece), jakou logiku tahle minihra má? Pokud bude nutnost elexírů velká, tak co se stane poté? 40 hodin u alchymické soustavy? Pls no.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MICHALFRIDRICH: proskakal sem to na 10 ruznych mist a vsude zacinal zvuk cimsi jako aaa nebo eee
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MICHALFRIDRICH: nekde tech 30 hodin hrani vzit musi
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    Quest – Borec má sračku a půl dne mu mícháš lektvar. A vlastně proč ne, je to docela změna oproti jinejm hrám :)
    Kingdom Come: Deliverance - introducing the Alchemy quest in Early Alpha
    https://www.youtube.com/watch?v=Mk2nHG9XsLQ
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JULIAN: ten blondatej podrzprdel je proste divnej...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ULRIK: zbyčovat ;)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ULRIK: Bít v hruď :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    na odlehceni:
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAGE: tak a ted udelej copy&paste tohodle na warhorse forum...
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    JULIAN: Me se teda zveda agilita a inteligence! Neustale, cim vic to piju, tim vetsi to ma efekt.
    MAGE
    MAGE --- ---
    ULRIK: Vy jako víte co ty lektvary budou dělat? Co když si tam jen třeba umícháš jed nebo nějaký uspávací nápoj? Nebo tišivý nápoj z vrbové kůry kterým pomůžeš ulevit nějaké NPC? Hovno víte co to bude dělat. BTW má to být hra, hry mají bavit, nemá to být simulátor středověku... Jinak byste taky museli každý souboj projít víceméně bez škrábnutí. Jakékoliv zranění by znamenalo dlouhé léčení neřkuli smrt (žádná antibiotika, špatně léčené zlomeniny atp.).
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    V alfe 2 byl lektvar proti sracce, a davalo se tam uhli. To by jakoze mohlo, teoreticky, fungovat. A po kafi se ti sice imho nezvedne ani inteligence ani agilita, ale funguje to proti unave (=nedostatek staminy) a spousta studentu basti nejake prirodni smart drugs a pry to neco zveda.

    Pokud se budou drzet takto, tak za me dobry, ale obavam se, ze pri 200 ingrediencich tam beztak Vavra mel lektvar na letani.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    LAAZI: Jakoze kdyz si das kafe, tak se ti taky docasne zvedne nevim agilita a inteligence irl.

    :DDD okej
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SIRLOON: a na ty dialogy sem se ptal, byly primo z pera mistra
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ULRIK: No ale o te alchymii byla v tomto smyslu afaik rec od zacatku ne? Jakoze kdyz si das kafe, tak se ti taky docasne zvedne nevim agilita a inteligence irl.

    WILL: No tak ale tim padem je lepsi, kdyz to dopadlo tak, ze tuhle myslenku opustili, nez kdyby to dopadlo tak, ze by tam fakt bylo vsech 200 bylin, ne?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: tak realisticky... kdyz sem videl ten quest na alchymii tak sem se musel smat. zenska co rika ze kolem ni chlapek tancil jako pav a ze jeji pes mluvi latinsky? to musela bejt hodne, hodne vzdelana vidlacka
    WILL
    WILL --- ---
    LAAZI: No právě v té chvíli jsem ho začal mít za blázna. 200 bylinek, které se mají mezi sebou kombinovat představují něco fakt šíleného, ale na první pohled, že vůbec nechápu, jak s něčím takovým mohl vůbec přijít.
    Je to trochu jak megalomanské nápady Deana Halla v DayZ, kdy chtěl mít v DayZ standalone 28 druhů nemocí, stejně tak jako stohy různých knih, které tam dnes víceméně zavazí.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    CLAVEN: Kdyz treba mluvil o te alchymii, tak vykladal, jak ten puvodni navrh jako vubec, grafici ho meli za blazna, animatori ho chteli zabit a vsecko spatne, ale zaroven jsem z toho pochopil, ze jim to teda uz nejak funguje a popis gameplaye vypadal docela zajimave.
    Jenomze na to sel jinak, nez se to obvykle dela, a misto hura oslavy vysledku mluvil o celem tom procesu a vsech problemech, ktere s tim meli, a o tom, ze ten vysledek neni takovy, jaky chteli puvodne, a ze to je nejaky kompromis.
    Takze to pak nevypada slunickove a na nekoho to muze pusobit tak, ze place a stezuje si, i kdyz to o tom vubec neni.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam