• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    ULRIK: aha, no to se dost vzdalilo od toho, co sme tenkrat probirali - holt to proslo rpes moc lidi, kazdej k tomu enco rek a vysledek je tohle.
    Pac s nima poradne nikdo neumi zachazet, kdyz pominu stani v rade a hektickeho bodani:)
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    SIRLOON: nj jenze to moh rict taky ve vtipu, nesmis vsemu zas verit. Pointa je ale v tom, ze on nevymyslel pohyby ktery jsou ve hre.


    ULRIK: no ja netvrdim ze ten system je dobrej, to uz sem psal - ja bych to udelal rucite zcel jinak, ale kdyz em se o tom bavil po treninku s M.Klimou, tak sme narazeli na jejich odlisny predstavy. Ja jen rikam, ze ten vysledek neni danej nejakym jednim clvoekem, co by jim to takhle poradil. jednalis prazakama, brnaka, lidma co delaj BOTN apod a vysledke si ale vymysleli sami. Pro me je od zakladu nesmysl mlatit mecem do obranenyho cloveka:)

    Nicmene - to jsou zatim jen nejaky ukazky. Nikdo nevi, jak to bude vypadat doopravdy, treba budes umet na zacatku ejden sek a zadnej kryt:))


    ULRIK: tycovky vidim prave opacne - s tema se melo zacit:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: on v poslednim podcastu uz hellba pripustil, ze si trochu s tim systemem co se drzi 100% nejake kostry nabehli, pac nejak nedomysleli bodne zbrane a sekery/palcaty. takze se muzeme dockat taky prekopani, nebo vyhazeni ostatnich zbrani
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CYBERKOTLIK: mam pocit deja vu, asi uz sme to nekde resili. jestli to pak jeste resil Martin s nekym dalsim netusim, ja byl osobne v Housove mlyne a mluvil sem o Hellbovi. a za tim, ze ten clovek rekl, ze si ty pohyby nejak vymyslel a upravil si stojim, protoze krom kurevsky zimy a jeho vystupovani si tohle co rekl pamatuju opravdu nejlip
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    SIRLOON: Pochybovat muzes o cem chces, ale kdyz o tom nic nevis, tak to nema zadnou vahu. Zrovna ten clovek z Housova Mlyna mistr je, a mistrovskej titul dostal od sveho mistra, ne ze si ho vymyslel.
    Rozhovor sem nevidel, ale uvedom si, ze soubojovej system neni podle jednoho cloveka. Je to vysledek kompromisu mezi mnoha ruznejma vecma. Ke me chodil Klima s jednim programatorem na treninky predtim, a resili to se spousty dalsima lidma z cely CR.
    TIm vsim nechci rikat ze je vyslednej system dobrej nebo spatnej - ja bych to treba udelal jinak vic smerem k realisticnosti - ale vykladat: "někdo vtloukl do hlavy, že boj vypadal přesně takhle" apod veci je nesmysl.


    GANDHI: TO je slozity - existuje efekt zvany tunelovy videni, dky se v pripade ohrozeni zaostris pouze na nejblizsi cil a ostatni tvoje mysl ignoruje. Coz je samozrejme v boji problem, a existujou na to ruzny cviceni, jak to postupne odbouravat - a zaroven cim vic fightu mas za sebou, tim min ti vystreli tep v pripade ohrozeni, a ty souvisejici jevy (ztrata jemne motoriky, tunelovy videni, majakovej efekt, nevolnost apod) postupem casu odpadaj. Takze se da rict, ze na periferni vnimani ma velkej vliv tvoje bojova praxe a zkusenost. Co se tyce hry - nevim jak to maj udelany. ALe pokud tak, ze vubec nevis, kde vlastne jsou ostatni a defacto jen instinktivne bezis skrz nepratele, snazis se je dostat do zornyho pole, neinkasovat a zasahovat - to je celkem dost realisticky:)) Ale asi by to nebavilo nikoho hrat:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GANDHI: souboj s vice neprateli najednou byla prvni vec co sem hellbovi rikal ze dopadne blbe. on vzdycky argumentoval DMC a DS s tim, ze v fps to pujde urcite taky. doted si to nedovedu moc predstavit jak budou nepratele jen stat a cumet a cekat...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DAYSIR: ja bych zas preferoval zpracovani ala jedi knight, vsude fps, ale jak se jde na mece, sup do third person.

    at mne sledujici sermiri opravi, ale imho periferni videni a prehled o situaci je v souboji na blizko dost dulezity. navic si nedokazu predstavit jak chtej v fps resit boj s vice protivnikama najednou
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CYBERKOTLIK: no, pochybuju ze by byl opravdovej mistr, ale jestli chceme slovickarit... kazdopadne on sam tam nekolikrat rekl, ze ho to nikdo neucil a ze to dela jak si mysli ze to mohlo bejt
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    SIRLOON: kdyz to nedovedes posoudit, tak co pises ze je wanabe? "ptal sem se u lidi co jezdi na bitvy" ja asi jako "ptal sem se pani v mlikarne" :))
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: jojo, ten wanabe mistr sermir byl z Housova mlyna. kdyz sem se na nej ptal u lidi co delaji historicky serm a jezdi i na bitvy tak si klepali na celo pac ten chlap ma bejt prej hroznej. ja to posoudit nedovedu, na me pusobil jako arogantni picus a v sermu se nevyznam
    DAYSIR
    DAYSIR --- ---
    GANDHI: v arkádový Chivalry to nebylo zase úplně špatný
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jsem jedinej komu prijde fakt blby pouzit pro souboj na blizko fps pohled?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: blbost, na tiscali vsichni psali ze je to super. a prej maji ve WH tisice dekovnych dopisu. asi ses jen nejak zaujatej, predpojatej, dojated, nebo proste tak neco. Musi se ti to libit a hotovo
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    MYKEZ: moc zabavne to nevypada..
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    CROME: A nejvíc mě dostávalo vždycky na začátku 'welcome in...' – to mu to jako nikdo neřekne za těch pár let?
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    CROME: To mě už dlouho, no :) Nechápu, proč si na to už od začátku nedávaj pozor...
    CROME
    CROME --- ---
    MYKEZ: z ty czenglish me krvacej usi
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance - Sword Combat Presentation
    https://www.youtube.com/watch?v=n0sK7Xqfvpc
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    SIRLOON: fight cluby otitulkovat a poslat do světa. tuhle řachandu nechceme jenom pro sebe, no ne?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jj nejlepsi zabava do prace :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam