• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    NOOLY: Jasně. K neexistujícímu hernímu obsahu a polodementní AI vynikající dynamická hudba. Asi ne, Time.
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    MICHALFRIDRICH: tam jde hlavne o to, ze ve vetsine her mas vetsinou crossfady nebo prechody pres ticho. v KC:D ne, vzdycky to umi plynule a muzikalne korektne skakat z libovolny nalady do libovolny situace. to je dost netradicni featura a nejakou pozornost si zaslouzi.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HALCYON: To až po vydaní.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    A neměli by se přejmenovat na Deadhorse?
    MICHALFRIDRICH
    MICHALFRIDRICH --- ---
    Nebyla hra náhodou v době úspěchu na KS už cca 3 roky ve vývoji? Samozřejmě včetně research. To by teď tím pádem už nabírala 5 rok a to se mi zdá už jako dlouhá doba.

    ULRIK: ten povyk okolo dynamické hudby v KC:D furt nechápu. Sem žil v tom, že to mělo mraky her už předtím (modulární dynamická hudba v prvním Unrealovi atd.) Pokud jde o to, že bude symfonická a přitom dynamická, tak to je zase jiná.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: co sem slysel od kluku z WH a z Mafie 3, tak tam se k tomu dost rychle blizej. Ty skvele praktiky z Brnenskeho 2K si prinesli lidi do Ameriky, i do Karlina.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    SIRLOON: Tak KCD by mělo vyjit na 3 rovnocene casti, takze 90 hodin mi prijde az moc
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JULIAN: tak snad jo :) i kdyz ten datac zaklinace me taky ceka, kor jestli pojedu datac k wowku a doted nemam ani litaka v draenoru :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SIRLOON: Maji tam jen nejake grafiky/character artisty. Takze na Vanoce vydano, ne? :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ULRIK: to nevim, co si slysel zevnitr, ale co ja slysel zevnitr od dvou lidi nezavisle na sobe, tak na vanoce budes hrat leda tak datac k Zaklinaci. Btw novej datac ma mit pres 30 hodin hrani, coz bude mit s trochou stesti zakladni hra KCD, i to mi prijde dost usmevne. Nemuzu se ted v praci juknout jake maji otevrene pozice, ale pokud tam bude skripter a nebo designer, tak je neco spatne, pac touhle dobou by uz nemeli byt novi potreba a mely by se ladit hlavne bugy - za predpokladu ze se budeme drzet oficialniho data vydani
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Normálně jsem si na Vávru dneska vzpoměl v souvislosti s touhle melodií
    Ferda mravenec úvodní titulky TV Nova a závěrečné titulky ČST
    https://www.youtube.com/watch?v=bOl1dsBAgJ8
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ZACK: jj ono chovat se jako normalni kovar by nebylo dost realistic LH roleplay
    ZACK
    ZACK --- ---
    JVMLOK: ono staci te chvili sledovat, jak na vsechno hrabes, sbiras kazdou kytku, vsechno si dukladne prohlizis, kdo jinej by to byl?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLUSMAN: Samozřejmě bez ohledu na to jestli ví že jsem to udělal nebo neudělal já, protože kradou i jiné postavy, že...
    KEJML
    KEJML --- ---
    JULIAN: To není problém videoher, ale vývoje software obecně. Prostě nikdy předem neodhadneš jak dlouho ti to bude trvat, ani když to děláš X let. Několik let dopředu nejde odhadnout datum dokončení. Pěkný článek tématu, avšak již naprosto mimo téma klubu: http://red-badger.com/blog/2016/04/07/deadline-driven-development-just-stop K tomu si přidej umělecké profese (grafici, scénáristi, ...), kteří jistě mají zase mnoho svých problémů s odhadem času...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ULRIK: normalni je neco, co je bezne. A odklady u her bohuzel bezne jsou :) Nerikam ze by to tak melo byt a osobne me to tez vadi, nechapu jak po 30+ letech existence videoherniho prumyslu nejsou lide v nem schopni odhadnout, jak dlouho bude neco trvat.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ULRIK: ja jsem nadsenej z ai systemu, kerej se teda doznal nejvetsich kompromisu, ale budiz... uz jenom drobnost ze nekoho okradu a on to de naprasit bejlifovy, ktery me potom vecer bude pomlouvat v knajpe, me hrozne bavi
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ULRIK: jasne mas pravdu argumentovat ze je neco normalni, je prazdnej blabol, ok. Nicmene verim ze to vyjde do vanoc, v jakym stavu je prave otazka. Nic to ovsem nemeni na tom, ze mechanismy na jakech ta hra ma stat jsou unikatni. Bud trespasser, nebo dira do sveta... doufam v druhou variantu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ULRIK: a co "slyšíš zevnitř"?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLUSMAN: pekny na tom je ze aspon ten picus hellboy drzi hubu a nemachruje po celym svete s tim jak on umi vsecko lip nez ostatni a jak by si k nemu meli vyvojari chodit pro rady. At uz to vyda nebo ne, je to ve stylu C. Robertse: Supr ze jste nam poslali prachy a ted od nas nic neuvidite odle sibenejch terminu abyste mohli jeste chvili posilat dalsi. Mezitim udelame par traileru a demicek filmovejch, co nemaj s finalni heou nic spolecnyho, my totiz hovno vime co chcem a jak to ma nakonci vypadat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam