• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    RADOWAN: "Pokud to bude sračka, dobře vám tak a my vám to říkali. Pokud to sračka nebude, budeme to považovat za kolektivní úspěch český herní kotliny" :))))))

    Překvapuje mne, kolik je v tomhle auditku provesionálních PR, grafiků, designérů, programátorů a obecně lidí, co by to určitě udělali dřív, líp a nejlíp za poloviční prachy. Přečíst si občas k práci pár vřelých lidských slov je k nezaplacení.

    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    KVIIIK: nikde jsem netvrdil, jak moc 'zaruceny' info to je. Mrzi me, ze jsi osobne investovany do neceho tak smesnyho jako je WHS a ze ti to navic stoji za tak pitomou generalizaci "největší hejtři lidi v tomhle auditku bývalí zaměstnanci, který z WH vykopli pro neschopnost". Jestli s Vavrou pichas, tak chapu, ze te boli, kdyz tady nekdo zesmesnuje jeho vlhky sen o uspechu. Neni potreba se vzajemne ujistovat, vsichni uz napjate ocekavame, jak strasne mrdka to nakonec bude. Pokud se to ale nestane a bude to dobra hra, tak tim snad i lip pro nas - budeme mit kvalitni cesky rpg a zaradime se po bok polaku se zaklinacem.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KVIIIK: leda hovno. Od zacatku to stavi jako svoji one man show, ohani se svyma uspechama na poli herniho prumyslu, urazi kazdyho kdo s nim nesouhlasi. Vavrhorse. Je jejich tvari takze je ve vsech rovinach i jejich reprezentantem. Ocividne tak chce byt vniman, tak to ma. Neuspech studia bude a je jeho neuspwchem. Uspech studia, pokud se toho dockame, bude vysledkem spoluprace mozne jen jemu navzdory
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KVIIIK: Neschopnosť pochopiť, že ak sa ako šéf štúdia bavíš o svojej hre s backermi, nakrásne aj na Facebooku, tak to je súčasť public relations, by bola zarážajúca, keby si to nebol ty.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    JVMLOK: neschopnost odlišit něcí soukromý profil od profilu studia jako takového, je docela zarážející.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KVIIIK: kaž mi jedinou hru, která zásobuje fanoušky videama, informacema a updatama ta často a v takové míře, jako je KCD

    tak toto je už plnohodnotná kognitívna disonancia. Tuším som prepadol dierou v časopriestore do nejakého Bizarro Worldu.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KVIIIK: ukaž mi jediný studio, který svoje fanoušky a lidi co si koupili jejich hru pravidelně nazývá kokoty a idioty a podobně.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    ULRIK: hele sorry, ale ukaž mi jedinou hru, která zásobuje fanoušky videama, informacema a updatama ta často a v takové míře, jako je KCD. Pustěj ven prakticky cokoli, co se tam nově udělá, co bys chtěl víc? Jestli je celej tvůj hate založenej na tom, že ti nechodí z kickstarteru maily a že jsi se nejspíš kdysi rafnul s Vávrou, tak je to docela slabý ;)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    D1RABBIT: heh. Ja sa nevyjadrujem ako idiot, Králik, to si si ma pomýlil s vlastným fotrom.
    Idiota totiž nerobia len expletíva, vieme? Respektíve, vedeli by sme, keby sme dokončili strednú školu.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    navyše teda, úprimne, jeden takýto egomaniak na čele štúdia dokáže vytvoriť tak toxické pracovisko, že ďalších 50 talentovaných ľudí veľa nezmôže, takých príkladov je tiež v histórii dosť. Čo dokáže urobiť pre zlé PR, to už ani nehovorím.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MYKEZ: jasne, ale štúdií plných talentovaných ľudí, ktoré stiahli k zemi blázniví egomaniaci, nie je práve málo, napríklad Ion Storm s Romerom alebo Lionhead a potom 22cans s Molyneuxom... Vávra je stále game director KC:D a ak som to správne pochopil, tak aj lead designer a scenárista. To znamená, že jeho osoba je kurevsky relevantná z hľadiska hry a úspech alebo neúspech bude z veľkej časti práve jeho práca.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Na tomto místě bych jen rád připomněl, že Warhorse != Dan Vávra. Asi se zvenku může zdát, že rovnost platí, když je nejvýraznější postavou WH – a velkej vliv samozřejmě má – nicméně není úplně samostatným vládcem. Připadá mi, že celá zdejší diskuze se poslední dobou většinou točí kolem něj a jeho twitteru... A zapomíná se na to, že je ve WH spousta dalších schopných lidí (třeba Martin Klíma a Viktor Bocan).

    Na druhou stranu si za ten obrázek Warhorse můžou nejspíš sami, když právě tohle jsou asi nejsnáz dostupný zdroje, který maj se hrou něco společnýho (resp. často ani nemaj, ale lidi si to moc rádi spojej)...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KVIIIK: Az vytahnes Vavrovi hlavu z prdele a predas mi krabici, co mi slibil, budeme se bavit dal, jinak zase zalez zpatky a pozdravuj tam kokoty ze star Citizena, co vedou uplne stejnou politiku, akorat s prijemnejsim PR. A mozna uz maji dopsanej pribeh pro Sq42
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KVIIIK: neviem, ja sa neskromne považujem za veľkého hejtra (lebo jednak mám inside info, a je mi dosť jedno, či tomu veríš alebo nie, a druhak nemám rád Vávru, ktorý je podľa mňa megačurák so Zemanovým egom a Ovčáčkovými soft skillmi), a s Whorehorse ani Vávrom som nikdy v živote nemal žiadny zamestnanecký ani iný obchodný pomer.

    Takže tak.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Pánové, ta hromada úplně mimo hejtů mi přijde dost směšná. Nikdo nic neví, každej se ohání "zaručeným inside info", a přitom jediný, o co jde, je vzájemný ujišťování se o tom, že až to vyjde, bude to na hovno. Podle mýho "zaručenýho inside info" jsou největší hejtři lidi v tomhle auditku bývalí zaměstnanci, který z WH vykopli pro neschopnost :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CLUSMAN: Dat textures...
    Už teraz je na tom vidieť, že development začal pred 4 rokmi, až to vydajú, bude to vyzerať dosť podpriemerne.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    btw a jeden programator se vyjadril ve smyslu ze pristi rok o letnich prazdninach bud bude slavit s rodinou u more, nebo hledat novou praci
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CLUSMAN: to zni jako kdyz se zepta doktorka duchodce kolikrat tydne chodi na velkou
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    tak toby pro gamespot..."we dont have precise date, but the year 2017 is our release window."
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    CLAVEN: strong interpersonal skills v tomto pripade znamena 'jsem na porade schopen prehlucet ostatni' :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam