• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Škoda, že nám Hobluj k tomu nepríde nič povedať – práve je strašne zaneprázdnený hejtovaním Cermana na FB, lebo sa Cerman naviezol do českých bojovníkov proti burkinám.
    Holt herný business je tvrdý chlebíček.
    VANEK
    VANEK --- ---
    CLAVEN: Vzhledem k tomu, že se prodávají i realistické simulátory (rybo)lovu nebo řízení trucků...
    Pro průměrného nerda je podstatně snazší obětovat pár desítek dolarů a minut u počítače na tutorial, než se učit realisticky šermovat v reálu.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Hmm... jak tak tady pozoruju ten optimismus a vsechny ty inside informace... co takhle udelat minianketu kolik si myslite, ze to dostane procent? V nejakem... renomovanem... magazinu... Game Page napriklad... :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Třeba se navzájem inspirovali s Kadrnkou a bude to takový interaktivní Křižáček nakonec.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CLUSMAN: No, rád by som zdieľal tvoj optimizmus.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    CLAVEN: to nezajimavy je pro me naopak zajimavy... jestli se jim povede ty hre vdechnout svet, abych mel pocit ze se vse netoci kolem hrace tak budu naprosto spokojenej. A ta nuda na zacatku je pro to dobra expozice, viz mafia 1 ses na zacatku skoro pul hodky taxikarem. Nuda? Jo! ale vo to vic si pak uzijes bejt mafianem ne? Prave podle toho jak je postavenej a odvypravenej pribeh mafie, s celkem vlastne klise zapletkou, a at uz si a Vavrovi myslite cokoliv, tak verim, ze tohle umi.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CLUSMAN: No uvidíme, tie príbehové segmenty, čo zatiaľ ukázali, nevyzerali nijak zvlášť zaujímavo. A tie dialógy dúfam boli ešte placeholdery, lebo inak...
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ja sazim na to, ze to bude pribehove, scenarem chcete-li spadat do skupiny takovejch tech vychodoevropskejch vychytanjech RPG, ktery se akorat blbe hrajou. viz Gothic
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    GANDHI: jj, to je presne ono.
    Po pravde me souboje v zasade az tak netankujou, u RPG me daleko vic zajima prostredi (ano, maji peknou vegetaci, urbanisticka stranka taky vypada povedene), variabilita buildu, loot, schopnosti a vyvoj postavy obecne....
    Ale jestli tohle ma bejt hra, kde autori od pocatku vyhrozujou realisticnosti boje, genialnim soubojovym systemem, bitvama a podone, tak se bojim pomyslet, jak vypada to ostatni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HALCYON: Slabá chvíľka, ordinujem si každý pondelok Two Minutes of Love :p
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    GANDHI: Dobrý taky je, jak tim máchá skrz lidi kolem sebe :D

    CLAVEN: Lawful good Claven. Kdo kurva si a kam si dal Clavena?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Dobre, aby som trochu zmiernil ten hejt, mne sa tam niektoré veci páčia. Trebárs majú moc peknú mapu a aj tie lesy vyzerajú dobre - už nie tak fantasticky, ako by pôsobili pred troma rokmi, ale stále dobre.

    Možno to bude aspoň slušné RPG, keď už animácie a boj nebudú nič moc.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    LA_PIOVRA: Pritom ma k dispozici obrovsky mnozstvi materialu. Nataceli na turnajich, na BOTN, vsude, podporovaly je desitky sermiru po cele republice a urcite nemeli problem sehnat ty nejlepsi na mocap i na teorii. A pritom takovej odpornej shit. Vypada to jak animace k expanzi na Cervenou karkulku, pohyby, strehy ty umely sekovy drahy, priserny. Je to jako by si nekdo myslel ze to ze existuje nejaka zakladniu sada strehu, tak pri jejich pouzivani stoji vsichni stejne. Pritom jsem nevidel jsem dva sermire co by meli stejnej ox, serm ma osobnost, odrazi individualitu. Tohle je strasna fraska.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    LA_PIOVRA: lolwut - jak se ten chlapek se sudlici snazi do nej sekat, prestoze ho ma prakticky na dosah bodnuti:)
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    JVMLOK: no, hlavne kdyz se kouknes na to video z "boje" v case, na kterej je to nastaveny (lucisnika nahanej ctyri pesaci), tak ti z toho vyjde, ze jakakoli snaha o realisticnost (a spuhlasim s nazorem, ze uz samotnej cil "realne souboje" je nesmysl) vysel naprazdno. Ale ze to bude navic takto zoufale mne sokuje.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Porad jeste doufam, ze tam bude nejakej pribeh a herni drajv...
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: Tiež mi pripadá divné, že sa ako na jeden zo selling pointov sústredia na možnosť realisticky sa vysrať. Realisticky denne serie väčšina ich customer base.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    LA_PIOVRA: Sračky. Když si budu chtít zašermovat, vezmu si fedr a půjdu si zacvičit, nebo si na zahradě zastřílím z luku. Náklady budou cca jako KC:D+herní myš, a za dobu, za jakou se hra vyvíjí, budu mít solidní maskulaturu a pojedu z paměti asalta z Codex Wallerstein. Bylo by fajne, kdyby se ti kokoti soustředili na něco, co v reálu možné není, třeba prožít silnej příběh v 15. století.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Bez brzkého odhalení by Kingdom Come třeba nebyla, říká Viktor Bocan z Warhorse - Games.cz
    https://games.tiscali.cz/...dhaleni-by-kingdom-come-treba-nebyla-rika-viktor-bocan-z-warhorse-296733
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    "Our combat mechanics are the most challenging feature of our game. They’re based on actual 15th century techniques and designed in cooperation with medieval martial arts experts to be as authentic as possible."

    Kingdom Come: Deliverance - 1st Hour of Gameplay - (Developer Walkthrough)
    https://www.youtube.com/watch?v=EVkRn4QxJ_A&t=72m32s
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam