• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    LACROIX: traduje se, ze pica se do CJ dostala az s Napoleonovou armadou u Slavkova:) Kunda je podstatne starsi.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    LACROIX: aj kunda byla jestli se nepletu :) Kdyz to clovek hraje v AJ s AJ titulkama, tak to vyzni dvakrat tolik
    LACROIX
    LACROIX --- ---
    Pobavilo, když nějakej buran v lese zakřičel "do piče", když dostal ránu mečem... To je dobová hláška? :D
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    CLAVEN: rozhodně nemám pocit že by se tady mikee cilil a budu rád když se tady budou vyjadřovat lidi co na tom delali nadale
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    WILL: Tak nepopiram, ze jsou lidi na programatorsky strane, co by ten system nejradsi zahodili sakumprask celej ;) V zasade je tam celkem velka sada animaci na chyceni z ruzne vysky a ruzneho uhlu + grafik musi rozumne nastavit "chyty" a za behu se pak vygeneruje vhodna animace a nejblizsi uchyt. Takze si pisu, ze potrebujem vic slotu na cockovou polivku ..
    CLAVEN: Ja si myslim, ze za tim vidis vyrazne vic nez v tom je. Nijak na to citlivej nejsem, ta hra bezchybna zcela jiste neni a ani jsem to nikdy nemohl tvrdit, protoze kazdej den vidim seznam nevyresenejch bugu v bugtrackeru. Nestartuju na kazdou vycitku, udelal jsem dve poznamky k vecem do kterych vidim. Napr. to, ze se nekomu muze zdat, ze hrac se pohybuje jako sprinter mne uplne obycejne prekvapilo, protoze jsme schvalne nastavili rychlosti a vzdalenosti tak, aby tomu tak nebylo.
    WILL
    WILL --- ---
    MIKEE: Jo, já to jako designový rozhodnutí beru, jenom mi to nepřijde příliš šťastný kvůli těm bugům, co docela ruší.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GREGOR_PRIDE: ja sa čílim? Wtf. Však už od víkendu tú hru hlavne chválim.
    Akurát by som bol rád, keby sme neskĺzli k tomu, že to tu bude jak na Metacriticu, kde sú buď fanatickí hejteri, ktorí dávajú hre 0/10, alebo nekritickí fanboys, ktorí dávajú 10/10.

    KC:D je omnoho lepšia hra, než som očakával. Za posledný týždeň mi zhltla obrovské množstvo času a nepochybne mi ešte minimálne desiatky hodín zhltne. Akurát nie je zďaleka bezchybná a animácie, grafika a bugy sú proste legitímne nedostatky. Chápem, že na tom MIKEE robil a preto je na to citlivý, ale aspoň by si mohol uvedomiť, že nie je úplne objektívny a neštartovať na každú výčitku.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GREGOR_PRIDE: tak uznal ze se mu to libi, uz to je tezkej ustupek. ja uznavam, ze me prekvapilo, ze to vubec dodelali a nepotopil je nakonec distributor. ale i tak musim rict, ze kvuli ty zabugovanosti to ani nezacnu hrat, pac by mi to rvalo oci z dulku. ted uz si jen pockam na nejakej clanek 100 duvodu proc Games.cz nesnasi KC a bude kruh uzavren :D
    A uznavam, ze ac Hellba postuje na FB porad dost (a to me zablokoval), tak aspon omezil jeho projevy v duchu "tahle hra je sracka" a tim aspon trochu pomohl PR. Ale Skyrim mu stejne da nekdo sezrat i s hajzlpapirem
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    MIKEE FANDIM TI
    naopak mam pocit ze se Claven nejak cili, na to ze na tom nedelal...
    chapal bych naopak mikeeho "nadavat" ...
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: mám pocit, že ťa akákoľvek kritika triggeruje, to nemá s "účelom klubu na Nyxe" fakt nič spoločné.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Dotaz! Nevíte, zda nějaký eshop nenabízí Xbox One S s Kingdom Come zdarma jako bundle?
    Ségra s přítelem jsou velcí fanoušci středověku a LARPů a toto by byl super dárek :) Nemají žádné PC, co by to utáhlo.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    MIKEE: jasny, ja na to nenarazim ohlene tehle hry, ta je ostatne zalozena na tom, ze tam mava clovek rukama se zbrani:) ale takrka vsude kde o je mi to prijde dost neprirozeny
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jeden z tvůrců, pan Klíma.

    Fight Club #362
    https://www.youtube.com/watch?v=1LQVsWJwPSg
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLAVEN: zrovna tady o zadny prehnany obhajovani imho nejde - s timhle problémem se asi potkal kdokoli, kdo mel co do cineni s first person pohledem.

    Faktem je, ze Skyrim resp Fallout dokaze diky absenci rucni manipulace se sbiranejma objektama hejbat prakticky se vsim, zatímco tady zda se, je tohle znacne limitovany (nedokazu si poradne představit reseni, který by zahrnulo nejak kloudne ruznou polohu objektu vuci hracovi a dle toho modifikovalo způsob uchopu etc, aby to nevypadalo uplne blbe) - takze ve vysledku ackoli v tutorialu muzu vyndat sekyru ze spalku a strelit ji trhovci, nenarazil jsem na zadnou další, kterou bych mohl sebrat a vůbec 90 procent predmetu je pribitejch:)
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: Ja bych rekl, ze mame asi rozdilnej nahled na to k cemu ma slouzit klub na nyxu. Padl komentar, ja jsem na nej reagoval (protoze vim jak to pod kapotou funguje) a kdyz mi doslo, ze jsem neodpovedel zcela presne, tak jsem to doplnil. Co presne delam spatne?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CHRMLE: za inside info určite, ale za tento syndróm strážneho psa moc nie.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    CLAVEN: ja sem za inside rad, zjistovat jak co proc funguje je soucasti meho autismu ...
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: hele týmto prehnaným obhajovaním každej drobnosti nerobíš úplne dobrú službu ani hre, ani Warhorse, ani sebe.

    Buď rád, že aj tí úplne najväčší hejtri (ako som ja) boli ochotní uznať, že hra je naozaj v mnohých veciach super a celkovo je dobrá. Fakt potrebuješ, aby všetci milovali úplne všetko, aby si bol spokojný?
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CYBERKOTLIK: Ah, pardon, ja to pochopil spatne, tobe vadej obecne ruce. Mno, to uz je designove rozhodnuti, ja to mam asi radsi nez levitujici bod v prostoru co teleportuje veci do inventare. Nicmene zalezi na zanru.
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    CYBERKOTLIK: Chápu, že ti tam ta ruka může připadat divně, ale na druhou stranu zmizení jablka bez ruky mi přijde mnohem víc nerealistický než naopak)
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CYBERKOTLIK: Rekl bych, ze to usetri dost problemu s pozici kamery, se kterejma jsme celkem dlouho bojovali. Pred lety jsem prave kvuli tomu koukal na to jak to maj udelany treba v Dead Islandu nebo Mirrors Edge (do obou jde pres konzoli povolit abys mel 3rd person kameru) a tam sice nedokreslujou ruce jako postprocess, ale ten model postavy resp. animace jsou dost zbastardeny.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    THESTOUPA: super super, tak to si du hnedka vzit nejakou mikropujcku od providentu, pac mam vejplatu za tejden :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam