• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    I souhvězdí jsou ve hře správně :)
    Astronomy buffs: Yes, this game realism reach the stars : kingdomcome
    https://www.reddit.com/...ngdomcome/comments/7xvay6/astronomy_buffs_yes_this_game_realism_reach_the/
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: byls vubec na cvicisti tam je vse vysvetleny do posledniho detailu, utoceni, vykrejvani, uskakocani, falesnej utok atp.... a pokud si nenosil do ted luk tak se nediv ono nektery ukoly proste zezacatku neudelas kdyz nemas poradnej level a zapnuty skilly, jde to pri hodne stesti tim lukem
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TERZ: brneni dela hodne, uz na tom prvnim hrade jsem priskrtil nekoho v dratene kosili atd., a sice jsem nemohl chodit :) ale zase do mne pak banditi mohli mlatit jak do snopu s obilim, a ja jim jen skodolibe podrazel nohy.
    TERZ
    TERZ --- ---
    GANDHI: Nahodit nějaký pořádný brnění a proces je následující -> Vystřelit -> Nechat si dát ránu-> odběhnout a vystřelit. rinse and repeat. PREY SLAUGHTERED
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TERZ: dobra poznamka - zacnu ssebou tahat luk:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DUBAS_: me osobne vadi first person pohled, kterej imho hodne zkresluje pojem o vzajemne vzdalenosti a neumoznuje tak dobrej prehled o situaci jako third person, to ze je ovladani utoku navazany na ten smej system jako mouselook, takze si nesmyslne ustreluju pohledem - navic to na mne dela dojem reverse ovladani, coz je ohromnej nezvyk, protoze na rozdil od letadla tady v tom clovek tezko hleda nejakou intuitivni logiku (rozumej: pokud chci vest utok nejakym smerem, je imho prirozenejsi vyjadrit to pohybem smerem k finalnimu bodu utoku ne jeho pocatku) etc - proste, kdyz to srovnam treba s For Honor, mam jednoznacnyho viteze - a to nmluvim o vizualu, kterej v pripade nekterejch pohybu vypada fakt legracne - musel jsem stravit chvili pred zrcadlem, abych si dokazal vysvetlit, co to vlastne postavy delaj pri bodu od tela, a stejne nechapu proc:p
    TERZ
    TERZ --- ---
    DUBAS_: Hlavně pro lidi, kterým přijde combat těžkej je tam easy mode ve formě lukostřelby. Místo 10ti minutových experimentů s combatem se pošlou 2 šišky a je po souboji.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: proc kazdej breci ze soubojovej system je na picu? ne neni staci ho umet ovladat a vyskillovat si postavu

    ano je tezkej a to je dobre dela to z toho jinou hru
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    Nevim, jestli je to tim, ze jsem si proste zvyknul, nebo tim, ze jsem mel koule na to nastavit si stiny, postproces a nasviceni na UH (btw v advanced nastaveni u grafiky bych spis cekal vypis a moznost nastaveni slozek, jako ambient occlusion etc, nez souhrn a nekonkretni terminy high, very high, ultrahigh), nicmene prostredi se zacina jevit k svetu a mnohdy se mi to i velmi libi. Tak ted uz jen opravit nesedici obleceni, to ze se postavam sviti pod cepicema (coz zvlaste v dialozich vypada prdelne) a bude to vypadat trochu k svetu.

    sice jsem prisel asi o dve hodiny, protoze combat je proste na picu (a to mi nikdo nevymluvi) a sejvovani stoji za vylizprdel (sorry, ale v okamziku kdy muzu prepadat dokola ty samy lidi a rejzovat stylem knockout/loot/sell goods - protoze se proste za cas vyspawnujou zas s puvodni sadou equipu, argument Martina Klimy o tom, ze by mohly nechat rovnou vsechny truhly odemceny neobstoji), ale zacina mne to fakt bavit:)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    jestli nekdo nekde kricel ze questy nemaj dusi a jsou divny, plny zbytecnejch video sekvenci tak nevidel asi tyto a nejen tyto je to maskr vcera po praci jsem radsi koukal na stream nez bych to hral sam nebyly jiz sily premyslet :)

    spoiler:
    https://www.twitch.tv/videos/229342831?t=02h17m10s

    https://www.twitch.tv/videos/229342831?t=03h03m39s
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TRAZE: Je to random spawn, musíš mať šťastie.
    TRAZE
    TRAZE --- ---
    Drobny spoiler pro ty, co chteji v rane fazi hry chodit vice do bordelu, do hospody a pit vice sejvovice. (penize)
    Z Neuhofu se vydejte na severovychod, kde narazite na opusteny kemp. Je v nem odemcena truhla a v ni tezka zbroj za nekolik tisic. Zalezi jakou praci si date s rozprodavanim. Kazdopadne pak muzete zit chvili jako slechtic a chovat se vice hovadsky, protoze ten kdo ma penize, ten muze :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Nejaký (vraj) človek z WH na reddite tvrdil, že chcú vydať pôvodne zamýšľaný Akt 3 ako pokračovanie, tak som zvedavý.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    VLAKODLAK: tak to je divny, protoze mam podobne vykonnou i5, 16gb ram, ssd a 1050ti. Hraju na high se skoro maxnutejma viewing distances a hra bezi +/- 45fps s obcasnejma propadama (na Talmbergu to obcas sletelo i na 15fps v konkretnim miste, oproti tomu Rattay skoro nekolisa)
    TOFI
    TOFI --- ---
    Odhad: Kingdom Come už mohlo prodat půl milionu kusů • Eurogamer.cz
    http://www.eurogamer.cz/articles/2018-02-15-odhad-kingdom-come-u-mohlo-prodat-pl-milionu-kus
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    VLAKODLAK: jestli je to medium zbroj tak to ještě zkusím, mám tam save... evidentně beze zbroje i s těžkou zbroji to dál jde dost blbě...
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    VLAKODLAK: O té vím, dokonce jsem tam za někým šel takže dveře zůstaly otevřené. Ale lockpicknout se mi zatím nepovedlo taky vůbec nic, takhle pitomý lockpicking jsem snad ještě nezažil, na PC se to dělá hrozně blbě, vůbec si nedovedu představit jak se to asi dělá na konzoli...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    NEVILL: V jedný z věží jejíž dveře je třeba lockpicknout (ještě jsem nelockpicknul vůbec nic...) ale jsou občas otevřený je truhla s pěknou medium zbrojí.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    SIRLOON: Jj jako fasttravel co mě teď zachránil :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    VLAKODLAK: ale je to realny!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam