• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Btw, pro tip - miesto kupovania sejvovice si ju craftujte. Materiály na jeden kus (bez perku na craft 3 naraz) stoja asi 12 g. Recept máte myslím od začiatku.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    SAMIEL: pokud jsem něco nepřehlídnul, na PC (klávesnice+myš) se nedá ovlivnit rychlost otáčení zámku, takže se musíš přetrhnout abys stíhal mávat myší po trase sweet spotu. A je tím pádem problém i very easy zámek
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    Nechápu, proč tu tolik lidí brečí nad tím lockpickingem. Na PS4 ovladači je to úplně easy.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    TERZ: ...a to az do takovy miry, ze teoreticky vubec nemusis pouzit zadnej jinej combat skill (s tim ze archery ma v porovnani s mecovanim, sekerovanim atd. v podstate 0 perku), staci ustupovat dozadu a trefit hlavu - coz z pul metru a minimalnim natahem neni problem. Nj
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    Trochu me mrzi ze jsem kombinaci stupidniho AI bugu a klasickyho RPG syslovani (aniz bych se o nej nejak cilene pokousel) prisel behem cca 1,5 hodiny o komplet celou peasant atmosferu. At nedavam spoilery - v jednu chvili zebrota se 100 grosema, pak nalozenej kun k prasknuti, nasledne v Rattay nemaj obchodnici uz ani floka a Henry penez ze by mu mohl Radzig Kobyla lestit boty.
    V tomhle ten herni "survival" docela hrapruje, na jednu stranu hrace nuti jist kazdou chvili, pad ze dvou metru je o risku zlomenejch nohou, nevyspalej leze po ctyrech, ale zaroven se da nehorazne napakovat "na nicem".

    btw je vtipny jak maximalni overweight postavu zpomali na skoro nulu, ze si musi pristavit kone skoro az do kramu aby vubec nekam dosel :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    NECROMAN: pfft - realnou hvezdnou oblohu mel uz Flashpoint
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jinak zatim moje vyhrady: sneak - neni poznat, jestli te obet vidi nebo slysi. Ano, nekdy utrousi radoby vtipnou poznamku o boleni bricha, ale zdaleka ne vzdy. System 30x try-fail-load, 31.pokus bez priciny success neni prijatelna herni mechanika, realismus nebo ne. Lockpick - na controlleru nemozne, na mysi prakticky take. nemusi to bejt easy, ale lehka truhla by mela jit. Ale uz to prej bude adresovat patch.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    well, dam tomu jeste sanci, i kdyz pochybuju, ze to nasledne shledam genialnim:p
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    I souhvězdí jsou ve hře správně :)
    Astronomy buffs: Yes, this game realism reach the stars : kingdomcome
    https://www.reddit.com/...ngdomcome/comments/7xvay6/astronomy_buffs_yes_this_game_realism_reach_the/
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: byls vubec na cvicisti tam je vse vysvetleny do posledniho detailu, utoceni, vykrejvani, uskakocani, falesnej utok atp.... a pokud si nenosil do ted luk tak se nediv ono nektery ukoly proste zezacatku neudelas kdyz nemas poradnej level a zapnuty skilly, jde to pri hodne stesti tim lukem
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TERZ: brneni dela hodne, uz na tom prvnim hrade jsem priskrtil nekoho v dratene kosili atd., a sice jsem nemohl chodit :) ale zase do mne pak banditi mohli mlatit jak do snopu s obilim, a ja jim jen skodolibe podrazel nohy.
    TERZ
    TERZ --- ---
    GANDHI: Nahodit nějaký pořádný brnění a proces je následující -> Vystřelit -> Nechat si dát ránu-> odběhnout a vystřelit. rinse and repeat. PREY SLAUGHTERED
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TERZ: dobra poznamka - zacnu ssebou tahat luk:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DUBAS_: me osobne vadi first person pohled, kterej imho hodne zkresluje pojem o vzajemne vzdalenosti a neumoznuje tak dobrej prehled o situaci jako third person, to ze je ovladani utoku navazany na ten smej system jako mouselook, takze si nesmyslne ustreluju pohledem - navic to na mne dela dojem reverse ovladani, coz je ohromnej nezvyk, protoze na rozdil od letadla tady v tom clovek tezko hleda nejakou intuitivni logiku (rozumej: pokud chci vest utok nejakym smerem, je imho prirozenejsi vyjadrit to pohybem smerem k finalnimu bodu utoku ne jeho pocatku) etc - proste, kdyz to srovnam treba s For Honor, mam jednoznacnyho viteze - a to nmluvim o vizualu, kterej v pripade nekterejch pohybu vypada fakt legracne - musel jsem stravit chvili pred zrcadlem, abych si dokazal vysvetlit, co to vlastne postavy delaj pri bodu od tela, a stejne nechapu proc:p
    TERZ
    TERZ --- ---
    DUBAS_: Hlavně pro lidi, kterým přijde combat těžkej je tam easy mode ve formě lukostřelby. Místo 10ti minutových experimentů s combatem se pošlou 2 šišky a je po souboji.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: proc kazdej breci ze soubojovej system je na picu? ne neni staci ho umet ovladat a vyskillovat si postavu

    ano je tezkej a to je dobre dela to z toho jinou hru
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    Nevim, jestli je to tim, ze jsem si proste zvyknul, nebo tim, ze jsem mel koule na to nastavit si stiny, postproces a nasviceni na UH (btw v advanced nastaveni u grafiky bych spis cekal vypis a moznost nastaveni slozek, jako ambient occlusion etc, nez souhrn a nekonkretni terminy high, very high, ultrahigh), nicmene prostredi se zacina jevit k svetu a mnohdy se mi to i velmi libi. Tak ted uz jen opravit nesedici obleceni, to ze se postavam sviti pod cepicema (coz zvlaste v dialozich vypada prdelne) a bude to vypadat trochu k svetu.

    sice jsem prisel asi o dve hodiny, protoze combat je proste na picu (a to mi nikdo nevymluvi) a sejvovani stoji za vylizprdel (sorry, ale v okamziku kdy muzu prepadat dokola ty samy lidi a rejzovat stylem knockout/loot/sell goods - protoze se proste za cas vyspawnujou zas s puvodni sadou equipu, argument Martina Klimy o tom, ze by mohly nechat rovnou vsechny truhly odemceny neobstoji), ale zacina mne to fakt bavit:)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    jestli nekdo nekde kricel ze questy nemaj dusi a jsou divny, plny zbytecnejch video sekvenci tak nevidel asi tyto a nejen tyto je to maskr vcera po praci jsem radsi koukal na stream nez bych to hral sam nebyly jiz sily premyslet :)

    spoiler:
    https://www.twitch.tv/videos/229342831?t=02h17m10s

    https://www.twitch.tv/videos/229342831?t=03h03m39s
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TRAZE: Je to random spawn, musíš mať šťastie.
    TRAZE
    TRAZE --- ---
    Drobny spoiler pro ty, co chteji v rane fazi hry chodit vice do bordelu, do hospody a pit vice sejvovice. (penize)
    Z Neuhofu se vydejte na severovychod, kde narazite na opusteny kemp. Je v nem odemcena truhla a v ni tezka zbroj za nekolik tisic. Zalezi jakou praci si date s rozprodavanim. Kazdopadne pak muzete zit chvili jako slechtic a chovat se vice hovadsky, protoze ten kdo ma penize, ten muze :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam