• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Víme, proč v Kingdom Come: Deliverance není český dabing - Cnews.cz
    https://www.cnews.cz/...ome-deliverance-dabing?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    MAIMONIDES: ja na koni odstrkal jinyho kone do potoka a vzala ho voda do lesa
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    GANDHI: v cut scéně jo
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MAIMONIDES: a byl zivej? Psi se mi nerespawnujou, ale jejich mrtvoly občas delaj psi kusy - jako ze se resetnou do puvodni stojici polohy.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Ja zabil psa a o tri minuty pozdeji tam byl tez:((
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TRAZE: Vieme, nájdi podľa mapiek truhly :p
    TRAZE
    TRAZE --- ---
    Ty mapky jsem mel v inventari, ale nevite, jak se mam dostat k tomu brneni?

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GANDHI: "Je vam lepe?"
    TERZ
    TERZ --- ---
    PETINY: Hele já ty číselné hodnocení nemám moc rád ale pokud by mě někdo vyloženě donutil tak 7/10
    PETINY
    PETINY --- ---
    TERZ: kolik bys tomu zatím dal, mezi 1-10?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: Jop, to vyzerá ako feature, stalo sa mi to tiež.
    Možno to je historicky presné, kto vie.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    heh, me se včera zčistajasna zjevil ve clovek, kterého jsem cca tejden zpatky zabil (opravdu to byl omyl, mel jsem cerstve Stealth Kill a ještě nemel ten grif na odhadnuti rozdilu mezi podrzenim a stisknutim klavesy) ... nicmene chlapik je zpatky mezi zivejma a když me potka zdrha:)
    TERZ
    TERZ --- ---
    Takže final dojmy (nemám dohrané story, ale chybí mi už jen velmi málo a po 60ti hodinách se mi názor už asi nezmění).
    Klady jsou jasné, atmosféra, vizuál, hudba, svěží příštup k systémům a fungování světa.
    Na druhou stranu jsem poměrně nasranej z toho, že se bavíme o realistickém středověkém RPG, které své realističnosti není schopné dostát.
    Nějaké příklady obchodníka co nechce napytlačenou zvěřinu i přesto, že jí chce tu už byly.
    Další příklad může být situace, kdy Postava A chce abych mu pomohl utéct od Postavy B protože je mu fůrt za prdelí, ale jakmile postavu B omráčím tak se postava A může posrat a zdrhá mě naprášit. Bye bye dlouho budovaná reputace...
    Nebo pokecání s Postavou, která mi v cutscéně říká, že neví co by si beze mě počala, ale po cutscéně po mě chce 800 grošů jenom abych se s ní mohl bavit...
    Jindy mi zase postava řekně, že na ten úkol, kterej mi dal nemusím spěchat protože i kdyby mi to mělo trvat týden tak na mě bude čekat - a po svítání si čtu, že jsem v questu selhal...
    Combat systém je komplexní a vážně super, je vidět že Bocan má fakt rád soulsborne ale soulsborne combat má jasně definovaná pravidla a v rámci možností funguje vždy stejně. Všechny soulsborne hry se točí a soustředí na to aby combat fungoval.
    Tady si v každým souboji hra rozjmějšlí jak vlastně tenokrát bude fungovat. Bavím se o situaci 2 a více nepřátel, 1v1 fungovalo snad vždy.
    Multi-solution questy taky fungují jak se jim zrovna zachce. Příkladem budiž vyšetřování, kdy se snažím přijít na to kdo je sráč. Já už sem tak nějak přišel na to kdo je sráč, ale hra si nemyslí, že mám dostatek indícií takže mi nedovolí to moje tušení následovat a musím poslouchat krok po kroku co se po mě chce.
    Jindy to zase naopak funguje naprosto perfektně. Mám pocit jako kdyby půlka hry ty systémy obsahovala a byla polaďěná a druhá se prohnala nějakým random generátorem něčeho a pak se dva dny lepila.
    Gamebreaking bugy tam jsou a občas fakt hrozně nasírací (ale to se fůrt dá opravit patchem). Nevadí mi propadnout se mostem do vody, nevadí mi když se mi kůň zasekne na plotu nebo tak, ale zásek v konverzaci, která se dál nepohne a nejde z ní nijak vylézt je zlo. Zvlášť, když se to stane 4* za sebou u 2 různých postav.
    Celá ta hra je prostě přehlídká stovky tisíc skriptů (jako všechny hry) ale chybí tomu nějakej... "polishing touch"... Cejtím z toho, že se spokojili s tím, že to nějak funguje a dál do toho investovat čás/peníze už se nechtělo.

    Nechápejte mě špatně, pořád se mi to líbí, pořád si to užívám a WH úspěch přeju. Těším se na dvojku (nebo jinej projekt) a doufám, že tam všechno tohle bude dořešený ale přijde mi to jako promarněná příležitost bejt na vrcholu žánru a přitom k tomu neměli vůbec daleko.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    PETINY: Otvor si slovník, keď tomu nerozumieš, ty Hoblujov hulibrk.
    PETINY
    PETINY --- ---
    CLAVEN: a čo vy si predstavujete pod takým slovom posvätné?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    PETINY: Jakých brečíkov, ty kokot? Takže Vávra má právo na svoje posvätné názory, ale nikto iný už názor nemôže mať?
    PETINY
    PETINY --- ---
    SIRLOON: Zajímavý shrnutí. Tohle je marný - pro brečíky, kterejm je Vávra názorově proti srsti, tohle nevysvětlíš, za pár dní tu zas někdo prohlásí něco o Vávrových schopnostech (protože Mafia a KCD je asi furt ještě málo) a opře to o zpackanou M2.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CLAVEN: hellbovi zustala v M2 tak cca 1/3 nezmeneneho scenare. Zbytek upravili bud brnaci, nebo amici (napriklad mise 1 Sicilie byla prekopana kompletne a z puvodnich asi 50 minut stahla na 15 a byl zmenenej jeji smysl a podstata). Z planovanych a napsanych 60 subquestu byl realizovan jen jeden se zabitim Tommy Angela (na tom autorsky delali lide co sou ve WH, krom Hellboye jeste Malota, Horak). Questy se vyhodily, pac to skripteri neumeli naskriptovat bez chyb a to co bylo rozbijel skip ride (ten se pak tusim taky vyhodil). Design questu a jejich skriptovani uz byl ciste v rezii Brna, lead level designej byl Dykast alias Destro, ten driv delal na koridorovych strileckach a tak to vyzadoval i v M2. Vzpominam si, ze v cinske restauraci po mne vylozene chtel, ze ze salonku nad kuchyni vybehne manik a bude strilet ze samopalu aby se zacaly houpat lustry a byl to ten spravny wow efekt. Podobnych veci tam byla hromada (dnes dela s Kolarem coz byl maxivocas mobilni hru Dead Effect). Podobne jako scenar zmenili brnaci napriklad i vzhled Vita byt byl hellba proti a snazil se jim vysvetlit, ze jeho vzhled se bude bit s ideou scenare, ale byl prehlasovanej v referendu uklizeckama. Takze to je v kostce jeho podil na M2, kterej se cim dal vic smrskaval az to nakonec zabilo umisteni v titulcich az na konec, pod cinsky qa :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    sakra..zas tri rano..:))
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Me osobne vavra a jeho nazory nijak zvlast nezajimaji..ale to prostredi u KC je po toussaintu ve witcherovi3 asi to nejlepsi co sem kdy hral..:Ty lesy sou vazne bozi..Az se mi nechce verit, ze to udelali cesi za relativne malo penez..Fakt se tesim na druhej dil..Doufam, ze vyjde driv..nez pujdu do duchodu...Bugy tam sou..doskakujici postavy/grafika..obcas se dostanu nekam, odkud nemuzu vyskocit zpet..etc..Nicmene je super..ze uz ted vznika plno ruznych jak grafickejch modu..tak modu na "ulehceni" hry..Dal sem si ten mod na savy, prave kvuli tomu, ze sem asi 3x prisel o nekolikahodinovej progress kdy sem proste behal po lese a plnil casti nejakejch questu..pak me najednou prepadla skupina trech zlodeju a zabili me...Kdyz se mi podobna vec stala potreti tak sem rekl ze na to seru a stahnul si ten save mod..To samy mod na "tecku" u mireni...Nicmene na zacatku sem ty hre daval 7/10..Ted mam podle steamu nahranejch 79 hodin a splneno snad 30 vedlejsich questu a aktivit..az ted zacinam jet hlavni linii a klidne bych to hodnoceni zvednul na 8/10..Za pul roku, az pro to na nexusmods vzniknou nejaky zajimavy mody jak na hratelnost..tak na grafiku..a vyjde par velkejch patchu..Tak to bude skvela hra..Rad si ji pak zahraju znova..stejne jako sem si po roce od vydani dal opacko s opatchovanym a omodovanym WItcherem3 :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam