SEKI1: ja schvalne jedu dejovou linku a sidequesty jenom vyjimecne kdyz jsou bud po ceste nebo kdyz zahrnujou souboje, protoze mlaceni lidi palcatem po hlavach me jeste neomrzelo:), a po cca 30 hodinach op fakt nejsem, nemam ani naprsni krunyr a za ten palcat co pouzivam a co je jedina trochu vyssi lvl soucast moji vybaveni jsem dal skoro vsechny grose, zbylo mi ani ne kilo... takze hodne zalezi jak to clovek hraje, pokud tu hlavni dejovou linii bere, ze je jakoby urgentni a je potreba ji delat neodkladne, tak ta obtiznost roste s levelovanim vcelku adekvatne; je mi jasny, ze kdybych si nekde v prubehu dal mesic in-game casu oraz od deje a misto toho hledal poklady a kreckoval grose, tak az bych se k nemu vratil, uz by to byla pekna nuda; resenim by bylo skalovani nepratel k tvymu lvlu/vybaveni, ale to bych osobne faaakt nechtel, hrozne to kazi ponoreni se do herniho sveta, kdyz tvoje vypiplana postava po x desitkach hodin stale svadi vyrovnany souboje s kdejakym krupanem tamhle u studanky v lese:)