• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    MAAAT
    MAAAT --- ---
    Kingdom Come: Deliverance | A Woman's Lot DLC Preview | Dog Companion Mechanics | PAX EAST 2019
    http://www.youtube.com/watch?v=5o6uqxJD_Ts
    PATRON
    PATRON --- ---
    BURKHAR: Myslím, že šlo kolem něj projít tak, že se člověk přiblížil, pak přepl do bojového módu a přešel kolem něj.
    LUDWIG_
    LUDWIG_ --- ---
    V Q&A po jedny prednasce / besidce se na deti nekdo ptal Vavry ci Klimy a odpoved byla, co se tu vicemene psalo:
    1. Extra prace (grafika, animace...)
    2. Dilema ohledne zabijeni deti:
    - pokud se tam neda, tak to bude divny / nerealisticky, kdyz nektere jine NPC zabijet jdou (pripadne by se vyplo zabijeni vsech vesnicanu)
    - pokud se tam da, tak budou celkem v kopru ohledne ratingu. Ratingovy agentury jsou ohledne nasili na detech ve hrach dost prisny v dnesni dobe -- pokud tam je, tak skoro ani neni mozne rating dostat ci je to neco jako 21+ a hra pak nesmi byt nejak verejne propagovana v obchodech / je z toho "podpultovka".

    Nedat tam detsky postavy mi prijde jako logicky kompromis, pokud to chteli vcas vydat a nechteli ohrozit prodeje blbym ratingem.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    GANDHI: Já měl childkillera ve F2 z Denu, jsem sejmul tu malou čorkařskou svini.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHRMLE: No, v RDR2 rozhodně minimálně jedno děcko je. Modří už vědí.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CHRMLE: zakazany to neni - ale je vcelku pochopitelny ze i publisheri 18+ titulu nechtej, aby prave jejich titul byl spojovan s explicitnim nasilim na detech, jen proto, ze se furt najde dost debilu, co by okamzite video s necim takovym vrzli na nekterej sockanal.

    Doby, kdy ve Falloutu mohl bejt perk Childkiller jsou definitivne pryc (taky jsem ho mel, ale jen proto, ze v jednicce se nedaly posouvat npc a parchanti me v jedny lokaci blokli ve dverich:p)
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    ... jenom bych poznamenal, ze deti nejsou ani v GTA... A nvm, RDR2 sem nehral, ale v zadnym videu jsem decka taky nevidel... Neni to nahodou zakazany? Zobrazovat decka ve videohrach prave z toho duvodu lehke masakrovatelnosti?
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    NOOLY: nekdy staci neignorovat cast herniho sveta uplne, resp. doted to v RPG s ambicema pusobit (v ramci moznosti) realisticky melo celkem uspech. Ale dobre vime ze hajzly a brambory ve sklepe ramujou realismus zasadnejsim zpusobem nez ze se 15 vesnicanu mnozi zrejme vyhonkama a roubovanim :)
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    BUCKOWSKI: Tjn... Ale tak behali by tam dejme tomu sestilety. A co dvoulety, ctyrlety, desetilety, pubescenti? Dejme tomu par let, nez hry budou realisticky tak, aby sis je uzil ;]
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    JULIAN: jen trochu realistický svět
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    hlavne deti = dalsi modely, animace, obleceni, stromy dennich cyklu, dabing, atd... proste kvantum prace navic a nic moc to neprinese
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BUCKOWSKI: A ve W3 decka byly, bez toho, ze by se nejaky videa s jejich mordovanim objevila:p Samozrejme stejne jako vetsina vesnicanu byli flagli jako nezabitelny, coz je pomerne jednoduchy reseni. Ale mozna se tomu WH chteli vyhnout, protoze to pusobi nerealisticky. Pak by mi mozna nekdo mohl osvetlit proc nejdou zabit (ani omracit) pribehovy postavy(overeno - pockal jsem si na Vavru az pujde z lazni a chtel ho obrat):p Oskliva a zla Bethesda to v takovym pripade resila tim, ze se objevilo kontextovy okno s varovanim, ze si zmrvis main lajnu - ovsem to by asi bylo prilis nasilne.

    Ovsem nejvetsi zahadou pro mne zustava pritomnost dvou plemen slepic. Prislusniky jednoho lze zabit a zuzitkovat beznym zpusobem, zatimco ti druzi jsou nesmrtelni. Vzhledem k pouzitym mechanikam mam podezreni, ze jsou nejakym zpusobem duleziti pro pribeh, ktery je ve hre nekde skryt:p
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    AAZAZEL: to dává smysl ;)
    AAZAZEL
    AAZAZEL --- ---
    BUCKOWSKI: v té době se ještě v českých zemích děti nerodili. byla to chudá doba, rodiče by je neuživili, tak se kupovali až jako dospělí
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    až po mnoha hodinách hraní mi došlo, jaký zásadní rozkol s realitou - ve hře nejsou žádné děti. Chápu, že autoři asi nechtěli, aby pak video z mordování dětí v téhle hře kolovaly po internetu, ale stejně...
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    REDSNAKE: to bude dusledek krizoveho managementu, kdyz by to meli dotahnout do kvality questu "pred klasterem", asi by to vydavali az letos, pokdu by do ty doby projekt nezkrachoval.. Tak snad priste :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ke konci to na mě působilo podobně. Možná je to taky tím, že se to vyvíjí po částech a ke konci vývoje slepuje do jednoho celku, tak jsou určité questy znatelně vymazlenější než jiné
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    ja dal pauzu potom co jsem se dostal z klastera, ted se k tomu vratil, a z tech hlavnich misi jsem dost rozpacity, prijde mi jak kdyby je museli fakt hodne rychle dodelat jan aby to bylo
    JENNES
    JENNES --- ---
    ANTICLOVEK: ja byl i pri releasu tech prvnich cca 20hodin dost nadsenej, bohuzel pak to nadseni zacalo strme upadat, a v jakym je to stavu ted nemuzu hodnotit.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    DEEFHA: jo nedělám si iluze že před rokem bych mluvil jinak :) vlsatně mi nevadilo že jsem tehdy na to neměl komp :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam