• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CHRMLE: zadne honicky jsem nezaznamenal, co presne tim myslis?

    A musim si postezovat. Prave mi spadlo KCD .. Loadnu jednou na ceste z Rataji do Sazavy parta Kumanu, Loadnu po druhe tesne pred Sazavou se snazi 2 skupinky hrdlorezu vyvrazdit navzajem. Nahodny generator v plne krase ;)
    A neda se rict, ze by te tyto nahodne eventy nepronasledovaly, kdyz se snazis prchat, co ti sily staci ;)
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    SEJDA: v poradku, hlavne si poradne uzij ty nahodne generovany honicky, ktere se vyskytuji podle toho, jak si se rozhodoval tj komu jsi pomohl a koho jsi namichl.
    Ve skutecnosti to tam je jednou a za celou dobu nemusis delat vubec nic, je to naskriptovany :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BURKHAR: A Vávra tam pořád je? Myslel jsem, že si WH prodal a užívá si nabyté miliony v ušáku pod karovanou dekou u krbu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BURKHAR: ME byl RPG, než se do toho vložila EA a udělala z něj coversooter pro "wide audience". Ještě to opatrne zkusili v Andromedě, ale to už bylo pozdě, protože "wide audience" už čekala cover shooter, takže ji ne zcela oprávněně odsoudili.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CHRMLE: tak ja jsem zatim na uplnem zacatku, ale jsem ohromeny tj. 100 %. Samozrejmne sem tam glitchik, ale to oko prehledne. Nepratel je tak akorat, az mi to pripomnelo Assasin's creed: Syndicate, takove to plizeni se okolo cerstveho chleba a okrajovani kurcicky ze vsech stran. I kdyz Cyberpunk je mimoradne potemnely, a to povazme ze se hra odehrava na sklonku 22. stoleti, kde by mely byt ledkdy reagujici na pritomnost cloveka vsudypritomne.
    Ale hraval jsem kdysi davno Shadowrun, takze mi svet Night City neni vubec cizi. Dej probiha na pozadi prezidentskych voleb, souboju syndikatu, drogoveho podsveti. Je to v tomto jako KC:D. I kdyz behate vsude mozne, veskera energie nezmeni nic vic, nez udalosti v jednom malem panstvi, na pozadi panevropske valky papezskeho cisare a protestantu.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ERVIN: Co mám rozvádět? Prostě mi došel mail, jestli u nich nechcu makat jako animátor, toť vše.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Ja sem v cyberpunku pristupoval jako ke KCD a byl jsem straslive smutnej, kdyz sem si uvedomil, jak je ten svet jenom vykladni skrin, zadny mechanismy za tim. Pojem vlastnictvi tam neexistuje. NPC jsou divny. Technicky problemy v kazdy misi. Vliv na mise jsem moc nevidel, ale co ja vim.
    Jedina uchazejici vec je pribeh a i ten je takovej... jako... obcas cool, obcas drobnosti..

    Btw KCD2 bude snad pecka, doufam, ze pribudou mechaniky a akorat rozsirej mapu, takze to bude i zpetne vylepseny... hlavne ty mass bitvy aby se vymakali... Chapu ze ramka a cpu jsou svinuchy, ale tak snad sakraaaaa to vymyslej :D
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    BURKHAR:
    MILUCH2: Rozveďte. Mně teda stačí to jeho demogoický rejsnění na YT, takže asi tušim.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SEJDA: však v poho, budu jedině rád když si to užiješ. Ještě radši budu když napíšeš jak se ti to líbilo až si to reálně sám zahraješ. Třeba systém spawnu policie mi tu hru kompletně rozbil :D
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    REDSNAKE: tak ja si pamatuji i side questy W3, kde se na tebe sypali nekkerove nebo ghulove napriklad. Na nizsisch urovnich to bylo o loadovani jenom proto, aby se Geralt dostal pryc "ziv a zdrav". Tohle treba KD:C chybelo, vylozene "no go zony" pro newbies. ;)
    Ja jsem si zahral skoro kazde pekne RPG i na "death march" uroven, nebo pro pametniky "requiem". Mam to rad na styl hledani novych moznosti. Nejvice mne mrzi, kdyz skonci hra a ja mam v zasobe tisic povzbuzovacu zivotni sily aspol. I kdyz z Requiemu pro Skyrim mi bylo mistami fakt uzko ;)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: resp asi to na stealth hrát půjde, ale pochybuju že to bude zábava.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SEJDA: že by to tak šlo hrát moc nevěřím, nebo neumím si to představit. Možná nějakou hlavní linku? Ale side questy kde se na tebe sesypou enemáci a je to tupá vyvražďovačka, nevím nevím.

    Ta hra není špatná, je složená z excelentních kousků, ale jako celek jsou ty kousky poslepované narychlo nastavovanou kaší aby z toho vypadl nějakej prodatelnej celek. Myslím, že je hodně tlačil čas a management.

    SEJDA
    SEJDA --- ---
    BURKHAR: vzdyt proto jsem to dal do uvozovek.

    Ja se na Cyberpunk zatim stale jeste tesim, i kdyz mne od jeho zahrani si deli uz jenom dny. Vlatne by mi ani nevadilo, kdyby to bylo tak tupe jako Mass Effect, idealne alespon o nabusenejsi KC:D. Ale slysel jsem, ze se da hrat Cyberpunk i bez vystrelu, nebo asi i celkem pacifisticky. To mi moc nepripada jako popis strilecky. Spise by to pak byla "agresivni adventura".
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    BURKHAR: Však jasně, proto jsem se taky klidně vsadil. Ono sežrat Marteny není jen tak, i když jsou jen třídírkový :-D Ale ano, pořád ještě je mám schovaný a připravený.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    DEEFHA: To nestihnou. :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SEJDA: Mass Effect chtěl být RPG, ale nikdy nebyl. S RPG to má společné možná to, že tam hraješ za jednu postavu a občas ovládáš druhé. Nazvat to RPG Střílečka je oxymoron.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    REDSNAKE: snad nechces rict, ze tam nemuzes bojovat mecem? ;) Anebo ke to snsd jeste horsi "rpg-strilecka" nez Mass Efect?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MILUCH2: Proč ne? Stejné studio, chápu že jedno je RPG a druhé rádoby RPG střílečka s nefunkčníma RPG prvkama, ale proč to nesrovnávat?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MILUCH2: můj, asi nepopulární názor je, že to nedosahuje ani zdaleka kvalit W3 a tedy pro mě osobně je to zklamání. Myslím že se tam příliš projevil vliv rozrůstajícího managementu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam