• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    AAZAZEL
    AAZAZEL --- ---
    AIAX: ja jsem videl dokument o jednicce, kde rika, ze meli na vyber 6-7 enginu. Vyber enginu byla vedecka prace, vybrali CryEngine, protoze mel hezke stromy. A podobnych hlasek tam ma vic.

    Deliverance: The Making of Kingdom Come
    https://www.youtube.com/watch?v=gyrR37s-N5Q
    AIAX
    AIAX --- ---
    JUNGLER: No konečně, čet jsem a viděl už několik rozhovorů, ale na ten Viktorův jsem čekal nejvíc.

    Pamatujete někdo jeho přednášky o KCD1 kdysi dávno? Škoda že už nejsou.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Zajímavej rozhovor s Bocanem o KCD2

    Viktor Bocan o Kingdom Come: Deliverance 2: Přidali jsme dřevcové zbraně, tvrzí k dobytí bude dost | Reflex.cz
    https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/124384/viktor-bocan-o-kingdom-come-deliverance-2-pridali-jsme-drevcove-zbrane-tvrzi-k-dobyti-bude-dost.html?
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    PUEBLO: Hele ono asi i v reálu nebude úplně easy vzít paklíč a bez tréninku vypáčit zámek. Tohle je jeden z aspektů, který dělá tu hru výjimečnou. Prostě když ti nejde páčit zámky a nechce se ti to trénovat, tak to nedělej a zaměr se na jiný aspekty hry. Imho průměrný středověký hromotluk taky zámky páčit neuměl :)
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    BUCKOWSKI: Ano na PC jsem neměl problém s počáteční obtížností. Udržet pozici zlaté kuličky gamepadem na konzoli je mnohem těžší než myší
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    BUCKOWSKI: ani na PC to neni hracka, asi jde jenom o zvyk, jestli dokazes presneji/tychleji ovladat mys anebo joystick.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUEBLO: Když se to Jindra naučí, tak je to s prstem v nose v taky. Ale dokud má v nízký skills, tak je to peklo.
    A stejný je to s hráčem. Prostě chvíli trvá, než dostaneš do ruky v ten grif.

    Jako v na PC je to lehký hned od začátku?
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    AIAX: Dík mrknu
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    DEEFHA: Hehe zkusím to ještě :-))
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PUEBLO: Na PS5 ne, ale na XSX to bude vypadat podobně, řekl bych. Lockpicking se dá natrénovat - když to přes počáteční nadávání zvládla i moje mladá, tak to už zvládne každý :-)
    AIAX
    AIAX --- ---
    PUEBLO: IIRC v nastaveních můžeš zapnout "snadný lockpicking" nebo tak něco.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    Hrajete to někdo na playstation? Ja zjistil ze to mám v knihovně tak jsem to zkusil a na ps5 to fakt vypadá pekne ale ten lock picking???

    I truhly na úrovni Velmi snadné které jsem na PC otviral s prstem v nose jsou na gamepadu pro mě velmi frustrující a možná to kvůli toho zas smažu 😢😂
    BAT
    BAT --- ---
    AIAX: bugy vzdycky budou, jen snad bude co nejmin tech hru rozbijejicich.
    BAT
    BAT --- ---
    JAMILLOS: tak to vidim podobne, ale neumim posoudit nakolik v tom hraje roli muj optimismus.
    AIAX
    AIAX --- ---
    JAMILLOS: IIRC někdo (Martin? Viktor?) kdysi říkal, že takhle velká hra ani nejde odladit tak, aby tam nebyly žádné chyby. Že teprve až to začne hrát milion lidí, se ukážou glitche, na které bys jinak nepřišel.

    KCD2 bude stoprocentně odladěnější, v rozhovorech teď sami řekli, že to byla jejich priorita, ale byl bych v šoku, kdyby tu a tam nějaká muška nebyla.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    BAT: Copak to jo, ale pořád si myslím, že ty podmínky jsou globálně vzato lepší než u jedničky, čili nějakej příšernej bugfest nečekám, asi tak.
    BAT
    BAT --- ---
    JAMILLOS: Nezapominat, ze hra je taky po mnoha strankach rozsahlejsi, coz skyta potencial pro vice bugu.
    250 lidi neni na takovouhle hru moc (i kdyby v tom nebyly zapocteny uklizecky, udrzbari, sekretarky, lide co se staraji o infrastrukturu a na vyvoji hry se tak primo nepodileji, atd.), ne malo, ale ne moc.
    Taky zalezi kde ti lide jsou, jsou dobri, a zda maji adekvatni podminky pro podavani kvalitniho vykonu.
    Kdyz to hodne uchylne prezenu a z tech 250 lidi budou 2 progove, 1 tester, 2 uklizecky, a 245 game designeru, tak... si asi kazdej dovede predstavit ze to by nedopadlo dobre :)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    JUNGLER: Nemuselo by to na druhou stranu bejt tak bug-full jako první, protože jednak na to měli asi 6 let, jednak je jistě menší tlak, a především mají víc peněz, plus na tom údajně pracuje kolem 250 lidí. To je hned několik kladnejch faktorů. Z takhle velkejch her asi už dneska málokterá bude při vydání vyloženě bug-free, ale rozhodně bych teď už čekal lepší úroveň než napoprvé. Já budu čekat akorát ohledně ceny, a pak taky jestli budu mít dohraný ostatní open-worldy, protože jich nechci rozjíždět několik najednou (ne že bych to občas nedělal). Ale dva roky je moc - i Cyberpunk (dneska už naprosto parádní) byla sice na začátku rozjebaná, ale furt výborná a hratelná gamesa.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: Nejsem si úplně jistý, jeslti zrovna DLC opravily nějaké bugy - spíš jich pár nových přibylo :-) Kromě toho některé questy jsou za určitých okolností nedokončitelné doteď (pokud se to teda považuje za bug).
    TOFI
    TOFI --- ---
    JUNGLER: ta DLC jsem si k tomu pak dokoupil kdyz byli pozdeji v akci za par dolacu
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    TOFI: Tam ale budeš mít jenom základní hru. Bez všech rozšíření byla jednička imho naprosto nekompletní hra. Nedovedu si představit hrát jedničku plnou bugů a bez turnajů, Přibyslavic a dalších rozšíření. Takže pro plnohodnotnej zážitek stejně budeš muset zaplatit imho stejný prachy jako bys to koupil normálně ve slevě třeba na steamu.
    Já plánuju předobjednat kompetní edici jestli to půjde abych je podpořil ale hrát to stejně budu nejdřív tak 2 roky po releasu kdy budou venku všechny rozšíření a hlavně to bude hratelný bez dementních bugů, kterých ta hra imho bude zase plná. U takhle velkýho projektu nevěřim tomu, že to vydají bugfree. Hrát nový hry hned při vydání považuju za vrcholnou formu masochismu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam