JUNGLER: Ale na finanční úspěch to vypadá: Vávra mluvil na seznam zprávy, že náklady na vytvoření KCD2 se vešly do 50 MUSD, takže v principu za den prodejů už se v principu pokryly.
Co tady říká chlapík ve videu, tak oproti americkým produkcím to je zlomek nákladů; prý větší RPG produkované v Americe stojí spíš něco jako 250 - 400 MUSD s tím, že už tak astronomické platy a náklady v Kalifornii anebo v Austinu letí pořád nahoru.
Takže americká produkce potřebuje mnohonásobně vyšší prodeje jen na pokrytí nákladů.
Otázka za mě je, jak dlouho lze sázet na nízké osobní náklady do budoucna v takto globalizovaném odvětví.
Taky ten produkt je fantastický, ale koukal jsem včera chvíli na stream Czechclouda a bitva v roklině byl napoprvé zabugovanej clusterfuck: má říct, že do vypulírování by to chtělo ještě investovat.
Video o těch nákladech - ale není moc strukturované. Strejda spíš jen tak povídá.
The Wild Success of Kingdom Come: Deliverance IIhttps://youtu.be/W5Eb053S6qU