• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    Stahování patche je opravdu nekonečné.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    VLAKODLAK: Nekde jsem zahledl 57GB.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    jak je kua velkej ten patch? se celej večer nehnu kvůli downloadu :(
    AIAX
    AIAX --- ---
    CHRMLE: Mně trval kompletní průchod 150 hodin. Je to hrozně dlouhá hra, jasně že vyhoříš. Elden Ring je špičková hra, ale tam jsem vyhořel v půlce. To samé Zaklínač 3 nebo BG3. Jak je něco, řekněme, přes 60 hodin, tak tě to nakonec unaví, hlavně když to mastíš týden v kuse šestnáct hodin denně.
    MILOSHIT
    MILOSHIT --- ---
    ten Jindra vypadá, že se mu ty zvěrstva snad i líbí :D

    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Když mám většinu času na PC zapnutý externí crosshair, tak budu v pohodě? :o) (mám ho na automatické spouštění a nechce se mi vypínat, nepřekáží mi a při střílení z kuše se taky docela hodí)
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    CHRMLE: Oni KH dost zmenšili oproti realitě, protože by ve hře byla až nemožně obrovská. I když Malín se se svýma kostelama úplně nabízí a ještě před vydáním mě napadlo, jestli bude nějaký quest se křenem. Třeba naše ulice se do hry taky nedostala, takže jsem smutnil podobně.
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    KARLOSK: To chápu, já za sebou mám řekněme úspěšnou progamer kariéru, takže mám dost nahráno a to včetně no crosshair stříleček. Mě to problém nedělá 😅
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    LOJZEE: Videl jsem zajimavou recenzi kde borec rikal to same, velikost kutne hory a mapy povazoval spis za problem (ja sem naopak nastvanej ze zminovany Malin, kde jsem vyrostl, tam neni). Hlavne, jak tu jiz zaznelo, neni kam levelovat, nejsou novy hadry a dokonce jsem zaslechl kacirskou myslenku (neoveroval jsem), ze NPC v KH maji mnohem jednoduzsi denni cykly...
    Souhlasim s tim, ze KH je narvana k prasknuti, ale taky uz mi dochazi sila to prochazet, vzal jsem si od toho na chvili volno. Asi bych se nezlobil, kdyby to bylo rozdelene na faze a vychazelo to casteji.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    AVATAREK: Jasný, to si nalepim jako šablonu na monitor a budu pauzovat hru po milisekundě abych se přesně trefil, lol. :D
    Za mě lepší naběhnout k nejsilnějšímu nepříteli, narvat ho s tím z metru a se zbytkem vyjebat klasicky mečem. :))
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    MYKEZ: jenom tohle je na hodinu čtení a pak:

    (Plus hundreds of other fixes and improvements not mentioned in detail)
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    VLAKODLAK: Čára od palce a od hlavně. Průsečík na cíl

    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    VLAKODLAK: Na YT jsem viděl pokusy a zjistil, že s hákovnicí se netrefíš ani do spícího nepřítele z bezprostřední blízkosti.Ani když mu ji přiložíš k hlavě :-)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    přišel někdo na to, ja mířit s bambitkama? netrefim ani dveře od stodoly :) luky kuše úplně v pohodě
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    LOJZEE: Já si ten perk Objevitel vůbec nedával, zkazilo by mi to hru.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    GURBON: jo - tuhle azbuku jsem našel... což se mi právě moc nelíbí - docela jsem čekal, že nějaká fanpage bude i v češtine... no neva...
    udělám si screeny a uložim do alba
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    BRAMBOROVY_KRAL: ja to mam stejne bohuzel, Trosecko jsem si nadsenej uzival, ale jak se predemnou (s perkem) objevila cela mapa kutnohorska, tak se mi uplne prestalo chtit to vsechno recyklovat a vratim se k tomu asi pozdeji.. jak rikas pribeh a questovani jsou takovej prumer, kdezto setting a vizual je tezkej nadprumer, rikal jsem si, ze by tomu slusel nejakej vic sandbox koncept, ale jako urcite na to nechci plivat, je to super, ale klidne by mi stacila pulka
    BRAMBOROVY_KRAL
    BRAMBOROVY_KRAL --- ---
    AIAX: Respektuju, že pokud vás hodně baví příběh, druhá půlka je asi fajn, ale pro mě je příběh a forma questování vlastně nejslabší část celé hry, která už ji pak nedokáže udělat zábavnou, když vám hned zkraje druhé půlky dojdou věci na levelování, craftění a objevování. Formulka "běž tam, ukradni tohle" a po cestě se zastav ve vesnici, abyste bez zapocení zmasakrovali tři chuligány v pěstním souboji, člověka po tolika hodinách omrzí.

    První půlku jsem dohrál (skoro) třikrát. Druhou jakž takž jednou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam