• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: ad) scenar/writing: v momente, kdy prijdes za nekym koho notoricky znas a dostanes reakci "co tu chces ty koste" nebo se v dialogu chces posunout k jinymu tematu a skript se vrati zase na zacatek (tj. neni tam vymyslena navaznost podle nahodnyho poradi volby odpovedi), tak je jedno kolik stranek textu se nepsalo, vysledek proste nedrzi pohromade. Timhle treba W3 (10 let stara hra) nebo BG3 zdaleka tolik netrpi. Scenar obecne jak jsem psal, potrebujeme maly a vetsi souboje, potrebujeme stealth faze, potrebujeme tahat cas obihackama, tak to proste budeme dokola tocit - ok, prirozeny, ale v posledni casti uz toho bylo moc. Klidne bych bral kratsi hru, nez koukal na x-krat "vlastne tohle by mohl jeste predvest" Vasuta.
    ad) finance: urcite, ale to jsem bral jako herni zavazek KCD1/KCD2 - nabidnout mechaniky jinak, tj. min treasure hoarder, vetsi realisticnost kupcu (dneska mam zavreno, tohle uz mam, nepotrebuju vykoupit), zasazeni do sveta (okradas vetsinu NPC o 0.4-0.8 grose, to melo bejt vlastne co? Aby hra nekoncila s 200.000+ misto 50.000?). Kolik postava samotna unese kyrysu? 15? + pak to samy na kone? Ok, dobry, ale prave jak pises, to uz mel Skyrim. Za me by sla financni cast zasadne zkrouhnout v dobrej prospech hry.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Tvůj názor/hodnocení beru, každý má právo na svůj.

    Za mě jen dvě připomínky:

    1. byl bych zvědavý, který videoherní scénář a writing je za tebe 10/10, když KCD2 je jen 6/10. Za mě se writingu v KCD2 vyrovná snad jen Zaklínač 2 a 3 a možná, tedy možná, RDR2. Jinak je historicky writing ve hrách strašný odpad a v dnešní době to platí tuplem.
    2. kritika ekonomiky a toho, že Jindřich už přijíždí do Kutné Hory docela OP, pokud na Troskovicku dělal aspoň trochu vedlejší úkoly a aktivity, a za chvíli je nezničitelný tank, bez debat sedí, ale v kontextu je třeba dodat, že snad neexistuje a nikdy neexistovalo RPG, kde jsi na konci nebyl neporazitelný polobůh, který by si mohl koupit celý herní svět a všechno v něm třikrát dokola.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    Nemate nekdo zkopirovany patch notes? Web je down, steam odkazuje na web, tesil sem se ze si cestou z prace prectu patch notes, a vono prd.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Já jsem nadšená že sběru kytek, šťastny nález se opravdu vyplácí, už jsem našla tři prsteny s drahokamem, nějaký stříbrný růžence a tak jsem opravdu, opravdu nadšená
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    tak jsem to dotahnul do konce a bohuzel cca od Oratores questu uz jenom z povinnosti, abych zase nejakou hru nenechal nedokoncenou :)

    Kdybych to mel bez spoileru nejak shrnout:
    - Sandbox, grafika prostredi, logika mapy, cryengine, free roam, prostredi, svetlo, pocasi - 9.5/10. Jako simulator chozeni po krajine je to genialni hra a tenhle aspekt jsem si opravdu uzil.
    - Scenar/storytelling - 6/10. Casto hodne umele natahovanej pribeh, charaktery nedotazeny nebo naopak na silu tlaceny povahy. X nelogickejch dialogovejch zkratek. Posledni 1/4 scenare imho sita horkou jehlou. Nekdo nam utekl pod prstama, nekdo to narychlo sbalil a odjel, nekdo neco stehuje v noci "potaji" pres mesto, kde je straznej na kazdym rohu, supermansky schopnosti zucastnenejch. Sorry jako.
    - RPG prvky/survival - 5/10. Finance rozbity klasickym fantasy rpg zpusobem. Od cca main levelu 20 se veskerej roleplay rozpadl, paceni zamku, stealth, chovani NPC za tmy, jidlo, spani prestaly byt challenge a vlastne prestaly davat smysl. Veskery souboje o dodge a masterstriku, lukostrelba ani nemluve. Par perku do zacatku a scaling obtiznosti v pytli...

    Verim, ze HC mod to cely radikalne posune, holt jsem se asi mel poucit z jednicky a hrat az po pul roce. 7/10 celkove, tesim se na trojku.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Tuhle diskusi vubec nechapu.. ceska hra, z ceskeho prostředí, nadabovana skoro tim nejlepsim co v cechach je a ja ji budu hrát anglicky? Wtf? Ta imerze v cestine je genialni. Jakou už jinou hru by clovek mel v cestine hrat nez tuhle? Neberu vam vas nazor, ale ta zduvodneni nechapu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    MEDWYN: Mě ty vícenásobné role ani moc nerušily, kromě týpka, který v jedničce mluvil Fritze. Je sice skvělý, ale kvůli tomu nezaměnitelnému hlasu je prostě všude poznat.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    MEDWYN: jj, continuity direktor by se hodil pro koordinaci vyslovnosti (nejen), tyka se to temer vsech jmen, lokaci a postav;
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    AIAX:
    Mne asi se vseho nejvic vadilo, jak se ty hlasy casto opakuji: https://www.herni-dabing.cz/hra/kingdom-come-deliverance-ii/
    A taky me stvala mnohdy naprosto spatna vyslovnost (nemciny, jmen apod.). Ala: Jeden precte "Rutard" a druhej "RutHard" a to se spolu bavi u jednoho stolu. Je poznat, ze byl dabing delany zvlast.

    Jako chapu, ze nemuzou mit 200 ruznych daberu. Ale kdyz ma nekdo 20 roli, tak je to mozna uz trosku moc.

    Overall - za me skvely. Dabing se mi libil a nemenil bych. Ale urcite by se dal jeste vy-polishovat.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Za mě český dabing není tak skvělý jako anglický s Tomem a Lukem, ale jako jeden z mála je poslouchatelný, aniž by vám krvácely uši. Zajímavé je, že většina těch slavných českých herců jako Vetchý, Nárožný nebo Dvořák mě moc neuchvátila. Za mě je třeba neherec Vávra lepší. Jedině Pavel Zedníček jako starý Semín je moc fajn.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    BAT: Dám tomu šanci, přecejen je to v českém prostředí. Ale ty herní dabingy kdysi dávno, když se to ještě dělalo, jako třeba první Assassin's Creed nebo první Far Cry, to bylo peklo... :⁠-⁠)
    BAT
    BAT --- ---
    NEVILL: To zavidim.
    Ja kdyz videl nejaky NPCcko podobny Labusovi, tak jsem si na cestinu vzpomnel a ze ji teda vyzkousim, ale neustal jsem to.
    Ne, ze by to asi bylo nadabovany buh vi jak spatne, ale mam nektery cesky herce silne asociovany s urcityma rolema a archetypama, a obecne jsem cestine v mediich strasne odvyknul - podobne kdyz si zapnu ceskou TV (projev mnoha hercu v dnesnich modernich filmech mi prijde strasne strojeny a neprirozeny, a vubec nejhorsi byvaji ceske serialy - to se NEDA poslouchat).
    I v anglictine mi tam hodne vadi Vasut, protoze misto ty postavy slysim "Vasuta" (to samozrejme neni Vasutova chyba).

    A bohuzel, v anglictine mi zase hodne vadi nektery naprosto dementne foneticky napsany nazvy nebo jmena jako "Bozhena" apod.
    Nekdo mi zkuste vysvetlit proc Jindra je "Henry", ale Božena je Bozhena a Ota z Bergova je "Otto von Bergow" (kdyz uz, nemelo by to byt "Otto of Bergau"?)... prijde mi to jak strasnej gulas.
    A do toho moravaci, ktery mluvi jako trpaslici z Pana Prstenu.

    At zvolim co zvolim, je to nakonec prinejlepsim z deste pod okap :-D
    Nekterym lidem se proste nezavdecis :)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Tak jsem dneska rozehrál KCD2 a ta čeština mě tam kupodivu neruší, měl jsem z toho obavy, ale dabing je solidní. No, zas budu mít nějaký ten měsíc co hrát... :⁠-⁠)
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    ten kůň Žalud je easteregg na czechclouda? :D
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    AAZAZEL: moje UI na to napsal:
    Haha, Verčo, ty legenda! To byla přece ovce Kamil!

    Památná věta: „A proč jsi, Jindro, nepřivázal toho Kamila ke stromu?“

    Ignác by se možná víc hodil na kozu, Roman je spíš jméno pro traktoristu a Milan… ten by utekl i s ovcí.

    Takže jasně — Ovce Kamil forever!

    Chceš ji namalovat? Uděláme mu korunu z pampelišek a cedulku „Jindrova zhouba“?



    Jak říkám, já ho ke stromu nepřívázala...zachránila jsem ho, nebo spíš on sám sebe, že za mnou už nešel....
    AAZAZEL
    AAZAZEL --- ---
    MINERWA: nemyslite nahodou Ignace?
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    OVCE: ona se ta ovce jmenuje asi jinak, nevím, proč mám v hlavě Romana, to bude něco jako Milan nebo Kamil
    DIOM
    DIOM --- ---
    CHRMLE: ke KCD1 takový mod byl, taky už jsem po něm koukal ..tak třeba ho někdo ještě vymyslí

    a Permadeath k HC je jasná volba ..ale obávám se, že zdechnu hned ve skalách, ještě v trenýrkách ..tam už jsem takhle umřel asi 5x :)
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Prosim pekne, kdyz tu mame i ty vyvojare a tak vubec... Nedal by se pridat camping kit jako byl mod v jednicce?
    ... rad bych stravil peknych par chvil nekde na skalach a oddaval se... asi chlastu...

    zkousel jsem se koukat na stranky s modama, bohuzel jsem nasel jenom permadeath (ten by tomu HC modu fakt slusel :))
    ktery si dam do hry pro HC mode, kterey konecne vychazi.
    Uz za pet dni.
    Pochvalen bud pan Jezis...
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    zaznamenal jsem zajimavej bug... u streleckych soutezi se mi obcas stane ze mam zatmivacku, obevim se na strelecke pozici, mam x souteznich sipu... ale zadne skore se nepocita, ostatni tam stoji jak trubky, event nejde ukoncit, leda kdyz odjedu dost daleko ale co je hlavni prusvih, zmizi mi z inventare vsechny sipy krom tech souteznich... meh.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Roman (ovce) za mnou furt chodil, a já se potřebovala vyspat.Po probuzení furt čekal na místě. Jdu ke stromu a chciho přivázat a on nikde, tak jsem tam hodila nějaký vlčí maso a vlci přišli stejně....pak jsem tam viděla psa a nechtěla jsem ho zabít, ale byl fakt ošklivej, tak šel no
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam