• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    BAT: Tak furt pocitaj s Bergowem jako spojencem...hraj dal...nejsi ani ve tretine hlavni linky.
    BAT
    BAT --- ---
    Potreboval bych neco vysvetlit...

    S Bergowovym poskokem Haskem jsme si zaskocili do Semina na kratkou navstevu, ktera nedopadla podle Haskova planu.
    Dopadla presne opacne nez si Hasek maloval (kdo vi o cem mluvim, ten vi).
    Jake je prosim vysvetleni, ze se ted Henry a Hans z toho Semina vraci na Trosky za Bergowem?
    Co je to za vychytraly Boldrickuv plan??? Jaky to ma smysl?

    Hans behem cesty rika, ze tam musi, jinak by se museli uz navzdy skryvat.
    Skryvat proc? resp. to si mysli, ze takhle nebudou muset?
    Kazdy kdo umi pocitat do 15ti si snadno a rychle udela predstavu o tom co se stalo.
    Co na tom zmeni, kdyz se ted vrati na Trosky? (krome toho, ze prijdou o naskok co by jinak meli)

    Proc nejit radsi do Nebakova, nebo se tam jen stavit je poinformovat a prasknout do bot.
    Nebo se na Nebakov vykalet a rovnou prasknout do bot. Hlavne prasknout do bot.

    Ja vim, ze prapuvodni ucel cele anabaze byl dorucit Bergowovi dopis, ale to uz je jaksi pase, ne?
    Dopis nemaji, co se tam psalo kupdivu asi ani nevi, na samostatne vyjednavani nema Hans mandat ani rank a i kdyby mel, az se provali co udelali, stejne je hned povesi.
    Tak co tam sakra ted chteji jeste delat? :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    TOFI: Cena za popularitu (nebo spíš odměna? :DD)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    MATHEZ: No ve dvojce právě, nedávali. Umřel jeden, pak ještě dva a zbytek už jsem vyřídila ručně.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    TAPINA: takhle to funguje v jedničce, ale afaik ve dvojce jim dojde že jídlo/chlast je otrávený když jeden skape a další už si dávaj bacha.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    FROSTACK: Jo jo, já v tom nevidím až tak rozdíl, protože jsem ty ikony stejně nikdy pořádně neuměla používat :D

    Zrovna jsem zkusila taky jednou otrávit lapkům jídlo a oni jsou úplně blbí. Dva jim odpadnou před očima přímo u stolu a oni tam chvilku pobíhají, hledají kdo to udělal a pak se jdou najíst z toho stejnýho kotlíku, takže dobrý, funguje to :o)
    AIAX
    AIAX --- ---
    FROSTACK: I u jedničky platilo, že na HC je to 10x lepší zážitek. Už se na HC dvojky těším.
    FROSTACK
    FROSTACK --- ---
    Hrajete někdo na Hardcore? Já jsem po vydání HC rychle dojel příběh a těšil se právě na HC a nejvíc se mi zde líbí souboje. Bez těch ikon, které napovídají perfektní kryt a pod., je to víc realistické a soustředím se a užívám si boj/pohyby víc. Umím si to představit bez těchto ikon i v normálním módu, je to pro mne výrazně věrnéjší zážitek z boje, než vyčkávání, kdy se co rozsvítí.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    AIAX: Já většinou počkám, až většina půjde spát, pak potichu zezadu vyřídím ty dva až tři hlídače, když čumí do tmy a zbytek ve spánku.
    AIAX
    AIAX --- ---
    NEVILL: Taky jsem zkoušel, ale trvalo jim dost dlouho, než padli, a navíc nejedli všichni najednou, takže první dva, tři zaklepali bačkorama, ostatní to asi viděli a začali pobíhat sem a tam a hledat pachatele a úplně je přešla chuť k jídlu. Chvíli jsem to pozoroval z úkrytu na kopci, a pak jsem tam holt musel naběhnout a pokosit je ručně.

    Na papíře to vypadá jako geniální strategie, ale v praxi je lepší palcát zaražený v lebce.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Tak jsem si zkusil pobít tábor lapků trochu jinak - počkal jsem až usnou a pak jsem jim nalil do kotlíku s jídlem Zhoubu...jak jsem čekal, otrávili se... :-)
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    DIOM: ještě může být rozdíl v platformě
    DIOM
    DIOM --- ---
    BUCKOWSKI: DLC jsem kupoval a instaloval s 1.3
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    DIOM: A to DLC už si měl? Vyšel hotfix k DLC. Ten měl 7
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TAPINA: To je kvůli tomu aby NPC mohla zakřičet "Koukej kudy jezdíš!" :-)
    DIOM
    DIOM --- ---
    ERRTU: zajímavý..já stahoval 34 GB
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Nebylo by od věci dořešit pohyb lidí chodících po cestách. Když jedu na koni po cestě a někdo po ní jde, tak může být široká jako magistrála, ale kůň to vždycky napere přesně do člověka, pokud se ručně nevyhnu (a od toho jedu po cestě, abych nemusela, ne?)
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    vcera pristal 7gb patch nad 1.3. tak hadam ze blikani textur a podobne bolesti jsou minulosti
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    AIAX: Nebo něco jako český Cyberpunk :⁠-⁠)
    AIAX
    AIAX --- ---
    TOFI: Za mě dobře, že Warhorse půjdou do něčeho úplně jiného. Aby jim z toho středověku nepřeskočilo.

    Fakt bych teď chtěl být moucha na stěně ve Warhorse. Zajímavé, že Dan říká (a už i párkrát napsal na fejs), že se teď kvůli AI nechce pouštět do ničeho velkého... takže co, udělají teď nějakou střílečku nebo battle royale?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam