• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    PETINY
    PETINY --- ---
    České recenze KCD2:
    Vortex 8/10
    Games 9/10
    Zing 9/10
    Doupě 9/10
    Hrej 9/10
    BonusWeb 90%
    Novinky 100%
    Reflex 100%
    (SK) Sector 9/10

    zahraniční
    5/5 - VGC
    5/5 - VG247
    5/5 - Dexerto
    10 - Game Rant
    9.5 - PSX Brasil
    9.5 - Game Grin
    9.5 - Destructoid
    9 - IGN
    9 - PSU
    9 - Gamespot
    9 - WellPlayed
    9 - Shacknews
    9 - GameReactor UK
    8 - XboxEra
    7 - VideoGamer
    3/5 - Eurogamer
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    Novej trailer dvojky a furt prostě neuměj animovat oči. Half Life 2 má lepší a věrohodnější animace obličeje a výrazů... #rant #kecy
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MAIMONIDES: no jo, o tech sem fakt nevedel. resp. hral sem vzdycky maga takze sem to ani moc nemel sanci postrehnout. kazdopadne tenhle koncept by uz v soucasny hre neprosel a byl by dobrej rant na forech. Ja sem to mozna blbe predtim napsal, ja nerozporoval ze ve starejch hrach se neco jako trvale odebirani statu nedelo. Tusim ze to bylo i v M&M, jen sem nesouhlasil s tim, ze by to melo bejt ve hre z roku 2009 a hlavne to ani nebylo napsane v combat logu
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    LAAZI: https://www.youtube.com/watch?v=LfklQR-36-8

    Sorry, na mě to takhle působí. Celý to video je tragédie s trapným obsahem, trapným zpracováním a pláčem o tom jak do teď bez lepítek (very komplikejtyd system) nemohli vlastně nic pořádně udělat ...

    Zároveň tam uvádí jednu přednášku jako "about our failures in game design". A vidím tam další věci který mě docela smrděj. Ale tobě to nevysvětlím. Ano, je to relativní. Ano, můžeš s tím být spokojený. Může s tím být spokojený každý. Nejspíš je s tím spokojený i investor, protože jinak by ho kopnul do prdele a evidentně sou s tim spokojený, takže nějakej rant nějakýho Cranka na nyxu stejně nemá váhu na to aby sme se tu mohli hádat. Jestli to vyjde a splní svoje sliby, já budu určitě nadšenej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam