• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMITitanfall [Your Titan is Ready!]
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    Navic treba styl boje pilota, kterej se "schovava" (na dalku nejsou moc rozpoznatelny) ve skupine svejch gruntu je taky moc zajimava...
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    LADINEK: prijde mi ze ty stale nechapes o co jde .. grunti a spectry nejsou zadna nahrazka, ale dalsi cas celku, kterymu by se dalo rikat armada .... proste a jednoduse proti sobe stojej dva tymy skladajici se z tri polozek grunti, spectry a piloti (pripadne jejich titani) .. kazdy z nich ma vlastni specifika, styl boje, obtiznost zabiti, atd. atp.
    Jak uz rikam, me dotvari celkovou atmosferu na bojisti a sem moc rad, ze tam jsou...
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    SHASHA_KRASTY: nezatopil mi zatim nikdy zadnej bot :) a sorry atmosferu mi nespestruje umela inteligence, je to pouze nahrazka aby meli "casual" hraci po cem strilet. A to tvurci moc dobre vedeli...

    XANDERCZ: naposledy rikam ze nic nesrovnavam. Uz v prvnim prispevku jsem psal, ze nechci srovnavat nesrovnatelny. Jen jsem poukazoval na to, jak se da bot nascriptovat. Muzes z nej udelat paradni soucast hry, NPC ktery se chova podobne jako clovek (NE stejne, to nikdo nechce) nebo je muzes vypnout uplne a nechat to na hracich, ale tam je zase problem s "casual" hracema, ktery pilota natoz titana sejmou velice zridka. Takze musis tuhle pocetnou skupinu lidi nejak uspokojit a co je jednodusiho nez jim dat snadno nicitelny cile...
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    XANDERCZ: presne tak .. grunty a spectry huntit jen kdyz potrebuju udelat chalenge na zbranich.. :o)
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    A ty se ani nemas honit za temahle NPCckama, ale za Pilotama.
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Jenze tvoje srovnani ma par problemu:
    1) Arma 3 je vojensky simulator - Titanfall je akcni (arkadova) strilecka
    2) Boti v Arma 3 maji jistym zpusobem nahradit zijici hrace - jak podotknul Dway, v Titanfallu tuhle ulohu nemaji

    Hlavne tys asi nepochopil celej princip Titanfallu. Piloti jsou jako super vojaci, naboostovany hustaci, co dokazou ovladat titany jak nic. Normalni vojaci jsou proste jen vojaci. Takze i v tom univerzu ta dementni AI dava smysl, protoze Piloti jsou ti Master Chiefove a vojaci jen cannon fodder.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    LADINEK: a uz si jich potkal pet najednou, z cehoz aspon dva maji brokovnice? Ty dokazou pekne zatopit... a pokud ma clovek titana, tak tomu zase pekne zatapej grunti s rpgckama
    Jako ja to absolutne neberu jako nejakej fail, ba naopak to beru jako super zpestreni atmosfery a celkovyho dojmu z bitvy...
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    XANDERCZ: ja to nesrovnavam, jen rikam, jak ma vypadat AI botu :) ta co je tady je uboha...ale i v Arma 3 dokazes udelat z botu debily.

    DWAY: a to je prave fail... Me nabavi honit pocitacem rizeny natvrdly pixely ktery neumej vubec nic. Jako sorry, ale bot kterej s toji za tebou, strili ti do zad a nic to nedela je opravdu k nicemu :)


    Jinak aby nedoslo k milce, me ta hra bavi, je to zabavny, rychly, ma to hezkou grafiku atd... jen boty povazuju za fail.
    DWAY
    DWAY --- ---
    LADINEK: ti boti tam nejsou aby nahradili hrace. Jsou tam fakt vylozene jako cannon fodder, a aby vice navodili dojem bojiste, takze si fakt nepripadas jako v 6 vs 6. Taky maji jednu zasadni vyhodu. Kdyz do nich nepratelsti piloti strili, tak se zobrazi na mape, coz posunuje akci zas trosku dopredu :)
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Ano, srovnavat AI botu v Titanfallu a Arma 3 - genius.jpg
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TERZ: proto se tesime, jsme sehrany... Kazdyho bavi hrat trochu jinac takze z povolani v bf jsme pekne rozlozeny, pocitam s tim ze je tf jinej a nsem zvědavej jak to dopadne :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Me treba pritomnost botu naprosto vyhovuje i ta jejich pitoma A.I. dodava to tomu ten pocit vetsiho konfliktu.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    TERZ: dle mě jsou boti úplně k ničemu. Když pominu jejich opravdu slabou AI tak ať maj kua alespoň silnější zbraně. Bot kterej nedokáže zabít hráče je k čemu? Proč nezabírají pointy, nekradou vlajky, nekempujou se sniperkou atd....
    Nechci srovnanvat nesrovnatelny, ale hrál jsi někdy Armu 3? Jestli jo, tak víš jak dokáže zatopit jeden bot kterej má nějaký smysluplne naskriptovany vlastnosti.

    Dle mě jen chujovina pro lidi co se necapaj proti hráčům. Takový alibi proti breku jak je to moc rychlý a jak nemůžu nic trefit.
    Myslím, ze 8v8 by bohatě stačilo. Ty mapy by to klidně snesly.

    Doufám, že si s tím kluci z AlterRev pohrajou. Třeba se z toho stane časem stejně dobrá hra jako bylo Alter MW2...
    TERZ
    TERZ --- ---
    LADINEK: Problém botů byl adresovaný už mnohokrát. Mapy právě moc velké nejsou a už kdyby si všech 12 hráčů zavolalo titána najednou bylo by to slušně přeplněné (dobře vidět na Last Titan Standing). Nejde ani tak o to aby boti zaplnily mapu (to se stejně děje zřídkakdy) ale fungují jako strategický prvek, dá se díky nim mnohem dříve zavolat titán. Pro hráče, kteří jsou ve hře nový slouží jako odrazový můstek pro sbírání exp než se zorientují v tom jak fungují ostatní piloti. Celkově vzato, do té hry nezpochybnitelně patří.

    GREGOR_PRIDE: Jabka/hrušky, v BFku se bez teamu prakticky neobejdeš, Titanfall funguje trošku jinak.
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    hrajeme bf4 v 8 mi na xboxu, kdyz se sehrajete, neni ve hre lepsich...
    jasne kdyz vsichni rvou jenom " Au, curak" tak toho moc nenataktizujete, ale uprime se tesime az nasedneme do titanu a budem behat tam...
    akorat asi pockam na xbone, ta 360 uz mele z poslednich :)
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    Na jednu stranu s tema botama ma pravdu... to je imho velkej fail. Mapy krasny, velky, ale jen 6v6 ? To je hodne ubohy na rok 2014... ale jinak je to doba odreagovavacka :)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    ZELGARIS: v ty rychlosti je proste tezka komunikace...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    TERZ: By me zajimalo, jak a cim vlastni sehrana parta, ktera se drzi nejake taktiky a informuje se, zpusobuje jeste vetsi chaos...
    TERZ
    TERZ --- ---
    ROTTWEILER: Mít vlastní partu způsobuje většinou ještě víc chaosu

    Jeden Pilot je schopný sundat dva titány v teamu úplně bez problému, stačí jen rozumně uvažovat a reagovat na chování protihráče. Řekl bych, že pro úspěch v Titanfallu je třeba mnohem více uvažovat než u valné většiny moderních FPS her. Není to jen o tom skákat a střílet bez rozmyslu, i když vlastně ano, může to tak být ale na víc než 50AP v Attrition nedosáhneš, pokud jsi dobrý tak se pod 90 dostaneš zřídkakdy a z prvního místa tě jen tak nesesunou.

    Neříkám, že je to super strategická hra, ale bez toho aniž bys nad tím uvažoval a adekvátně reagoval se daleko nedostaneš. O to náročnější to je ve vší té rychlosti. Navíc je tu celkem slušná hit detekce a hitboxy takže faily jako u CoD či (z teamu valve) CS:S/CS:GO jsou zde limitovány na minimum (největší problém je u zbraní titánů, které mají již z principu mnohem širší impact takže člověk může umřít i za rohem).

    Je jasné, že to ne každému musí vyhovovat, mě samotnému to zprvu taky vadilo, že jsem nevěděl co se vlastně děje, ale po chvíli se do toho člověk dostane a buď to chytí nebo ne, mě to rozhodně chytlo. :-)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    ZELGARIS: Hlavně ty od Valve.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam