ROTTWEILER: Mít vlastní partu způsobuje většinou ještě víc chaosu
Jeden Pilot je schopný sundat dva titány v teamu úplně bez problému, stačí jen rozumně uvažovat a reagovat na chování protihráče. Řekl bych, že pro úspěch v Titanfallu je třeba mnohem více uvažovat než u valné většiny moderních FPS her. Není to jen o tom skákat a střílet bez rozmyslu, i když vlastně ano, může to tak být ale na víc než 50AP v Attrition nedosáhneš, pokud jsi dobrý tak se pod 90 dostaneš zřídkakdy a z prvního místa tě jen tak nesesunou.
Neříkám, že je to super strategická hra, ale bez toho aniž bys nad tím uvažoval a adekvátně reagoval se daleko nedostaneš. O to náročnější to je ve vší té rychlosti. Navíc je tu celkem slušná hit detekce a hitboxy takže faily jako u CoD či (z teamu valve) CS:S/CS:GO jsou zde limitovány na minimum (největší problém je u zbraní titánů, které mají již z principu mnohem širší impact takže člověk může umřít i za rohem).
Je jasné, že to ne každému musí vyhovovat, mě samotnému to zprvu taky vadilo, že jsem nevěděl co se vlastně děje, ale po chvíli se do toho člověk dostane a buď to chytí nebo ne, mě to rozhodně chytlo. :-)